AnonymBruker Skrevet 19. desember 2016 #1 Skrevet 19. desember 2016 Jeg skal for første gang kjøpe en 'ordentlig' seng! Har skjønt at Jensen kontinental er populær, både ambassadør og diplomat. Har dere noen meninger om disse? Hva er fordelene og ulempene med kontinental versus rammemadrass? Er de like stødige mtp sengeaktivitet? Jeg har behov for en fast madrass, da jeg sover på magen. Ellers aner ikke hva sengeverdenen har å by på! Anonymkode: a9c78...ad5
Strikkagenser Skrevet 19. desember 2016 #2 Skrevet 19. desember 2016 Jeg investerte nylig i ny seng, og tenkte som deg. Var masse rundt på butikker og prøvde, fortrinnsvis på bohus og skeidar, men fant egentlig ikke den helt perfekte på noen av de butikkene. Så var jeg på jysk i et annet ærede, og prøvde sengene der også bare for å sjekke, og falt pladask for en av deres modeller, og endte med å kjøpe den. Mener den het gold c60. Har hatt den i noen mnd nå, og er kjempefornøyd. Passe fast for min del og i tillegg litt spenst i den som gjør den veldig fin for aktivitet 😉
Strikkagenser Skrevet 19. desember 2016 #3 Skrevet 19. desember 2016 ..og det ble jo en mye rimeligere investering enn jeg hadde budsjettert med 😊
Gjest star123 Skrevet 19. desember 2016 #4 Skrevet 19. desember 2016 11 timer siden, Strikkagenser skrev: Jeg investerte nylig i ny seng, og tenkte som deg. Var masse rundt på butikker og prøvde, fortrinnsvis på bohus og skeidar, men fant egentlig ikke den helt perfekte på noen av de butikkene. Så var jeg på jysk i et annet ærede, og prøvde sengene der også bare for å sjekke, og falt pladask for en av deres modeller, og endte med å kjøpe den. Mener den het gold c60. Har hatt den i noen mnd nå, og er kjempefornøyd. Passe fast for min del og i tillegg litt spenst i den som gjør den veldig fin for aktivitet 😉 Hva kostet den på jysk?
Heart7086 Skrevet 19. desember 2016 #5 Skrevet 19. desember 2016 Vi kjøpt Odel Bre 180x200 på Fagmøbler for litt mer enn et halvt år siden. Veeeeeldig fornøyd med den!! Valgte harde madrasser, og ja det tok noe tid før jeg ble vandt til høyden på den senga Anbefaler deg å bruke tid! Dra rundt på alle butikker som har senger, prøveligg(slik DU vil ligge hjemme i din egen seng), og ligg lenge! Vi brukte rundt 4 mnd på å endelig bestemme oss, etter å ha vært innom Skeidar, Fagmøbler, Bohus, Jysk , osv. (Hadde en Jysk seng før denne, og den var pyton etter 6 mnd)
Strikkagenser Skrevet 19. desember 2016 #6 Skrevet 19. desember 2016 2 timer siden, star123 skrev: Hva kostet den på jysk? Kjøpte den på salg. Mener jeg betalte rundt 7000 for 150 cm.
AnonymBruker Skrevet 19. desember 2016 #7 Skrevet 19. desember 2016 16 timer siden, Strikkagenser skrev: Jeg investerte nylig i ny seng, og tenkte som deg. Var masse rundt på butikker og prøvde, fortrinnsvis på bohus og skeidar, men fant egentlig ikke den helt perfekte på noen av de butikkene. Så var jeg på jysk i et annet ærede, og prøvde sengene der også bare for å sjekke, og falt pladask for en av deres modeller, og endte med å kjøpe den. Mener den het gold c60. Har hatt den i noen mnd nå, og er kjempefornøyd. Passe fast for min del og i tillegg litt spenst i den som gjør den veldig fin for aktivitet 😉 Det samme med oss Skulle kjøpe oss en ordentlig seng, av disse dyre merkene, for de måtte vel være best, siden de er så dyre. Men ingen av de stod til forventningene, gikk inn på jysk og falt pladask for gold c50, haha. Er veldig glad for at vi valgte den! Anonymkode: 94ddf...b04
AnonymBruker Skrevet 20. desember 2016 #8 Skrevet 20. desember 2016 Så morsomt, gold c50 har søsteren min også! Spørs om jeg ikke må prøve den:) litt snillere pris enn Jensen f.eks. TS Anonymkode: a9c78...ad5
AnonymBruker Skrevet 20. desember 2016 #9 Skrevet 20. desember 2016 Anbefaler deg å prøve noen billige modeller også, ofte kan man gå ned noen prisklasser uten å merke noen forskjell. Anonymkode: 45bcd...e1c 1
AnonymBruker Skrevet 20. desember 2016 #10 Skrevet 20. desember 2016 Har en jensen seng fra bohus, mener vi betalte rundt 20' på januarsalg. Har hatt den 5 år og den er så god som ny. Anonymkode: 554c8...62e
AnonymBruker Skrevet 21. desember 2016 #11 Skrevet 21. desember 2016 Kjøpte 150cm seng på jysk, basic c5 til 3000,- Hare bare sovet noen netter i den, så er ikke helt sikker på hva jeg føler ennå da jeg har hatt forkjølelse og stive muskler. Venter litt til. Er veldig greit med Jysk da de har 100 dager du kan prøve, og hvis du ikke liker de så kan du bytte. Jeg kommer til å bytte om de blir for myke. Sånn foreløpig virker de litt i mykeste laget, da jeg faller litt ned i madrassen kjenner jeg. Liker best faste madrasser. Anonymkode: 7d574...427
Sheherasade Skrevet 25. desember 2016 #12 Skrevet 25. desember 2016 Uansett hvilken seng du velger, vil jeg anbefale tempur overmadrass (ikke så dyrt på IKEA). Med fast madrass under blir det likevel greit for sengeaktiviteter. Og komforten er helt nydelig å sove i! :-)
bjone Skrevet 25. desember 2016 #13 Skrevet 25. desember 2016 5 minutter siden, Sheherasade skrev: Uansett hvilken seng du velger, vil jeg anbefale tempur overmadrass (ikke så dyrt på IKEA). Med fast madrass under blir det likevel greit for sengeaktiviteter. Og komforten er helt nydelig å sove i! :-) IKEA sengene syntes jeg er for myke
AnonymBruker Skrevet 26. desember 2016 #14 Skrevet 26. desember 2016 5 timer siden, bjone skrev: IKEA sengene syntes jeg er for myke Vi måtte levere tilbake vår fordi den var alt for hard! Fikk nesten blåmerker av å ligge på den. Anonymkode: 1c3cb...8fa
Gjest Magnifiq Skrevet 26. desember 2016 #15 Skrevet 26. desember 2016 Vi har svane Zense kontinentalseng. Hatt den i to år nå. Superfornøyde! http://www.svane.no/senger/kontinentalsenger/svane-zense/modeller/kontinentalseng
Byjenta! Skrevet 28. desember 2016 #16 Skrevet 28. desember 2016 Vi kjøpte nylig odel foss på fagmøbler 150 x 200 seng, veeeldig fornøyd med den. Utrolig deilig å ligge i. Så den anbefales
Ms. Steele Skrevet 6. juni 2017 #17 Skrevet 6. juni 2017 På 19.12.2016 den 19.41, Heart7086 skrev: Vi kjøpt Odel Bre 180x200 på Fagmøbler for litt mer enn et halvt år siden. Veeeeeldig fornøyd med den!! Valgte harde madrasser, og ja det tok noe tid før jeg ble vandt til høyden på den senga Anbefaler deg å bruke tid! Dra rundt på alle butikker som har senger, prøveligg(slik DU vil ligge hjemme i din egen seng), og ligg lenge! Vi brukte rundt 4 mnd på å endelig bestemme oss, etter å ha vært innom Skeidar, Fagmøbler, Bohus, Jysk , osv. (Hadde en Jysk seng før denne, og den var pyton etter 6 mnd) Jeg er ikke TS, men jeg lurer på en ting. Hvor høye er bena på sengen? Har en robotstøvsuger som må gå under, for ellers så er det uaktuelt
Eske Skrevet 11. mai 2019 #18 Skrevet 11. mai 2019 På 19.12.2016 den 19.41, Heart7086 skrev: Vi kjøpt Odel Bre 180x200 på Fagmøbler for litt mer enn et halvt år siden. Veeeeeldig fornøyd med den!! Valgte harde madrasser, og ja det tok noe tid før jeg ble vandt til høyden på den senga Anbefaler deg å bruke tid! Dra rundt på alle butikker som har senger, prøveligg(slik DU vil ligge hjemme i din egen seng), og ligg lenge! Vi brukte rundt 4 mnd på å endelig bestemme oss, etter å ha vært innom Skeidar, Fagmøbler, Bohus, Jysk , osv. (Hadde en Jysk seng før denne, og den var pyton etter 6 mnd) Vet dette er en gammel tråd, men måtte bare høre om du fortsatt er fornøyd med Odel Bre?
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå