AnonymBruker Skrevet 18. desember 2016 #1 Skrevet 18. desember 2016 Jeg møtte en jente på Tinder og vi endte opp med å ha sex på første daten. Vi har nå datet i snart 7 uker og ting virker bra, men det er en del ting som gjør meg litt betenkt. Vi har sex hver gang vi møtes, vi hadde som sagt sex første kvelden, hun er ganske kinky i senga og har tydeligvis prøvd det meste. Jeg trodde først hun var en typisk "good girl", fordi hun virket veldig snill, rolig og velutdannet, men jeg lurer på om jeg har tatt feil av henne. Jeg har ikke lyst å spørre henne direkte om antall partnere og sånt, men jeg har heller ikke lyst til å satse på en dame som er litt lett på tråden. Så hvordan finner jeg dette ut? Jeg er forresten 28 og hun er 25. Anonymkode: 629d4...d2a 5
AnonymBruker Skrevet 18. desember 2016 #2 Skrevet 18. desember 2016 Spør henne om hun er en hore og om hun tror hun er verdt noe. Si så at mora hennes er mer sexy og at du heller ville pult et ekorn Anonymkode: ba619...14e 32
Ananas. Skrevet 18. desember 2016 #3 Skrevet 18. desember 2016 Nærmeste jeg kommer et forslag som ikke vil fornærme henne og heller ikke vil få deg til å se ut som en komplett idiot er å spørre om hun har vært i et langvarig forhold. Noen er omtrent naturtalenter i sengen, de som ikke gjør det har gjerne blitt gode av trening, men det trenger ikke bety mange partnere. I mitt hode er en bra partner verdt å satse på uansett hvor mange partnere den har hatt i fortiden, så lenge vedkommende har tenkt til å holde seg til meg i fremtiden. 40
AnonymBruker Skrevet 18. desember 2016 #4 Skrevet 18. desember 2016 .......herregud Synes du skriver likt som høydetråd-trollet. Anonymkode: aafa4...86d 7
AnonymBruker Skrevet 18. desember 2016 #5 Skrevet 18. desember 2016 Dere er vel omtrent like "good" som hadde dere på første date. Anonymkode: 6156c...0ee 31
AnonymBruker Skrevet 18. desember 2016 #6 Skrevet 18. desember 2016 Du ønsker ikke en kvinne som er lett på tråden, så derfor bruker du 7 måneder på å leke fuck boy med henne. Helt ærlig så håper jeg hun er lett på tråden, siden det er du selv, så da fortjener du ikke noe bedre. Perfect match. Anonymkode: 2cedf...310 21
AnonymBruker Skrevet 18. desember 2016 #7 Skrevet 18. desember 2016 Akkurat nå, AnonymBruker skrev: Du ønsker ikke en kvinne som er lett på tråden, så derfor bruker du 7 måneder på å leke fuck boy med henne. Helt ærlig så håper jeg hun er lett på tråden, siden det er du selv, så da fortjener du ikke noe bedre. Perfect match. Anonymkode: 2cedf...310 Mente uker Anonymkode: 2cedf...310
Gjest Frederik Skrevet 18. desember 2016 #8 Skrevet 18. desember 2016 Forstår virkelig ikke at folk går på dette.
AnonymBruker Skrevet 19. desember 2016 #9 Skrevet 19. desember 2016 9 timer siden, AnonymBruker skrev: Spør henne om hun er en hore og om hun tror hun er verdt noe. Si så at mora hennes er mer sexy og at du heller ville pult et ekorn Anonymkode: ba619...14e Dette. Dette høres ut som en veldig god idé. Spør henne, så skal du se at ting løser seg. Anonymkode: e5f88...63c 2
Gjest O.G. Skrevet 19. desember 2016 #10 Skrevet 19. desember 2016 9 timer siden, Ananas. skrev: Nærmeste jeg kommer et forslag som ikke vil fornærme henne og heller ikke vil få deg til å se ut som en komplett idiot er å spørre om hun har vært i et langvarig forhold. Noen er omtrent naturtalenter i sengen, de som ikke gjør det har gjerne blitt gode av trening, men det trenger ikke bety mange partnere. I mitt hode er en bra partner verdt å satse på uansett hvor mange partnere den har hatt i fortiden, så lenge vedkommende har tenkt til å holde seg til meg i fremtiden. Enig.
Gjest Fox Mulder Skrevet 19. desember 2016 #11 Skrevet 19. desember 2016 Skjønner ikke problemet ts..
Kara W Skrevet 19. desember 2016 #12 Skrevet 19. desember 2016 Så det eneste problemet du ser med henne er at hun liker sex? Er det slik at du selv har lav sexdriv, eller foretrekker kun misjonæren med lyset av, og ser for deg at dette kan bli et problem i fremtiden? I så fall kan det være lurt å ta opp dette med henne før dere blir alt for seriøse. For noen er det svært viktig å ha en partner med lik sexdriv og preferanser som en selv. 17
AnonymBruker Skrevet 19. desember 2016 #13 Skrevet 19. desember 2016 Gå og snakk med noen om hore-madonna-syndrom. Du vil jo ikke få et forhold med god sex om du anser jenter som er seksuelt komfortable som løse på tråden. Dette vil forbli et problem for deg. Anonymkode: d55d9...8ef 18
AnonymBruker Skrevet 19. desember 2016 #14 Skrevet 19. desember 2016 Spør henne om det er lenge siden hun var i forhold og hvor lenge. Generelt til dere som svarer ts negativt. Tror nok ikke dette dreier seg on hore-madonna stempel som dere aå hardt angriper. Det dreier seg mer om preferanser som dere så fint skriver i andre innlegg. Dette er ting som vi reagerer på, og anser negativt. Ting som dere skriver stygt om menn, men som er greit for kvinner. Generelt er det ikke noenoe problem om mye eller lite. Selv er jeg en mann som ikke handler etter drifter, noe som dere damer ikke så lett takler. Fordi dere da ikke har den naturlige kontrollen og makten dette fir kvinnen. Jeg klarer meg godt uten sex, eventuell skulle jeg treffe noen og bli noe er det en bonus. I hverdagen er jeg ingens bitch - og det er deilig, frigjørende og godt. Og ikåke bli styrt av andres lyter opp/ned humør og annet rart er flott. Selv skjønner jeg ikke at folk klarer å være alene, man må trives med seg selv hvis man skal få det godt i et forhold. Noen er nok naturtalent i senga. Meg selv inkludert siden jeg har hatt få partnere og gir kvinnen mer hun i utgangspunktet viste hun trengte. Oppfyller hun du har truffet andre kriterier du har, så er det jo vinn vinn. Ta en kjønnsykdom test og er alt bra så er fortid fortid både for deg og henne. Anonymkode: 8dbec...a1d 2
AnonymBruker Skrevet 19. desember 2016 #15 Skrevet 19. desember 2016 Hvorfor bør hun satse på en fyr som er så lett på tråden som deg da? Anonymkode: 65229...b96 12
herzeleid Skrevet 19. desember 2016 #16 Skrevet 19. desember 2016 Jeg tenker at om man virkelig har god kjemi klarer man også å snakke om hvilket forhold man har til sex. Det betyr ikke at du skal buse ut med spørsmål om antall osv. men at dere godt kan ha en samtale om hva dere tenker om lettvint sex osv. At du ønsker en jente som ikke er lett på tråden ser jeg ingen ting galt i, selv om mange nok vil prøve å overbevise deg om det motsatte. Det kan tross alt være en indikator på problemer på andre fronter. Nettopp derfor er samtalen om hvilket forhold man har til sex mye mer nyttig enn kun å få et tall. 1
AnonymBruker Skrevet 19. desember 2016 #17 Skrevet 19. desember 2016 Forstår ikke hvorfor du drar konklusjonen m: testet mye i sengen= løs. Det er vel større sannsynlighet for at hun har eksperimentert med en fast partner som hun var trygg på? :-) Anonymkode: d2201...508 13
AnonymBruker Skrevet 19. desember 2016 #18 Skrevet 19. desember 2016 Slapp av. Hun tenker sikkert akkurat det samme om deg siden dere hadde sex på første date og siden har hatt det hver gang dere møtes. Anonymkode: d43c5...b34 10
AnonymBruker Skrevet 19. desember 2016 #19 Skrevet 19. desember 2016 jeg er ikke TS. men er selv lite lysten på en "løsere" kvinne. Det har ingen ting med henne og gjøre. jeg tenker ikke dårligere om en jente med mange partnere. Men det er deal-breaker. akkurat som jenter har sine. (f eks jeg tenner ikke på mannen om han er levere en 170-180.) Jeg driter i hvor høy du er. vekta di spiller dog en liten rolle men ikke om du er normalvektig. Greia med partnere er at jeg som mann har sett hvor enkelt enkelte av mine venner skaffer flørter kontra enkelte andre venner. Noen har mange dater/partnere imens andre aldri har hatt noen. En jente vil alltid styre relasjonen. helt til det kommer til forhold.. og det er der jeg som mann ser din dømmekraft. Har du da hatt mange partnere så er du ikke mindre verdt. men uaktuell for meg som en seriøs relasjon da det går på preferanser og jeg personlig syntes en jente med masse partnere ikke helt er hva jeg vil slå meg til ro med og vet at mange gutter tenker likt akkurat der. (det skal sies at jenter er di værste til å dømme og snakke om andre)(noe som også er bevist flere ganger) Anonymkode: 8866b...eed 3
herremann Skrevet 19. desember 2016 #20 Skrevet 19. desember 2016 tenk heller slik: den erfaringa ho har opparbeidet seg hittil i livet har formet henne til personen hun er i dag, personen som du liker godt. hadde du heller foretrukket om ho var jomfru som bare ville ha misjonær? 3
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå