Gjest miau Skrevet 1. desember 2004 #1 Skrevet 1. desember 2004 Noen her som vet hvor jeg kan finne fine gode BHer i str 70E som det IKKE er polastan i? Jeg har sett dødsfine BHer i riktig størrelse, men ikke uten polastan. Da tar det ett minutt før jeg holder på å klø meg ihjel. Har pleid å kjøpe BHer på Lindex, men de solgte så lite av størrelsen min at de har sluttet å ta den inn :cry: Nå kjøper jeg BHer i 75dd og SYR dem inn på sidene. Ikke så veldig kult.. HJELP!
Suzy Skrevet 1. desember 2004 #2 Skrevet 1. desember 2004 Jepp! På Bravissimo finner du ivertfall bomullsbh i den størrelsen Skal vi se.. DENNE i alle fall - sikkert fler også. Let litt der inne
Gjest miau Skrevet 1. desember 2004 #3 Skrevet 1. desember 2004 kult! men vet du hva størrelsen min blir? Jeg har ALDRI kjøpt noe over nett , skummelt!
Suzy Skrevet 1. desember 2004 #4 Skrevet 1. desember 2004 kult! men vet du hva størrelsen min blir? Jeg har ALDRI kjøpt noe over nett , skummelt! Ah - jada 70 er 32 (og det er helt trygt, bare ikke bestill så mye at det blir for dyrt i tol og avgifter..) Det er mye å velge mellom om du søker på str 32E, så kan du klikke på og finne ut hva de er laget av. OM du ikek vil bestille på nett så skriv opp merket og produksjonsnummeret og få en lokal butikk til å bestille til deg
Gjest ¤Humlen¤ Skrevet 1. desember 2004 #5 Skrevet 1. desember 2004 Jeg har begynt å klö av noen av bh'ne mine, er det vanlig å reagere på polastan? hvordan stoff er det?
Gjest Anonymous Skrevet 1. desember 2004 #6 Skrevet 1. desember 2004 Polastan er gjerne brukt i sømmene på litt "eksklusive" BHer. Ofte står det ikke på BHen at det er polastan i den, for tråden utgjør mindre enn en prosent av BHen... Jeg pleier alltid å spørre ekspeditrisen om hun vet hva sømmen er av..i nye butikker. Har aldri opplevd at det er polastan i BHer fra Lindex. Jeg kjenner flere som ikke tåler det, men jeg vet ikke mer enn at det er et kunststoff.
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå