Gjest Elisa Skrevet 25. juli 2002 #1 Del Skrevet 25. juli 2002 Noen som har en spennende oppskrift som inkluderer fisk? Gjerne noe eksotisk, og gjerne noe som kan ovnsstekes/bakes. På forhånd takk:) Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Midnattsol Skrevet 26. juli 2002 #2 Del Skrevet 26. juli 2002 Nja..nå er ikke jeg noen stor fiskemiddaglager..men jeg fant noe her hvertfall http://www.greteroede.no/share/osas/cache/...rtid350804.html Så kan du jo se om du finner andre spennende oppskrifter der Lykke til! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Augustbrud02 Skrevet 26. juli 2002 #3 Del Skrevet 26. juli 2002 Vi har funnet en veldig god oppskrift som virkelig kan anbefales. Du trenger: -laksefileter -stangselleri -purre -rød papirka -sitron Skjær opp stangsellerien i biter. Det samme med purren. Legg dette i bunne av en folie. Legg så på en skive med papirika og en skive med sitron. Legg til slutt på en filet og pakk det inn. Stekes i ovnen i ca 20-30 min på rundt 200 grader. Serveres med poterer, dill og rømme. Utrolig nydelig og enkel mat, og jeg som ikke er så glad i fisk en gang! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest pulverheksa Skrevet 26. juli 2002 #4 Del Skrevet 26. juli 2002 Fiskepakke med fennikkel. Du trenger til to personer. 250g til hver 1 fennikkel i skiver 1 lime/sitron Skall av lime/sitron olivenolje litt hakket purre. Del alt i to og legg grønnsakene i bunn på hver sin folie bit. Legg torsken på toppen. Drypp med saften av limen, og ha en ss olivenolje over strø med litt salt og pepper. legg skallet av limen oppå fisken. Lukk pakken godt igjen og legg på varm grill, eller i ovnen på 200 grader i 15 min. lykke til. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå