Gjest Anonymous Skrevet 5. mars 2002 #1 Del Skrevet 5. mars 2002 HJELP begynner å grue meg til sommer og badesessongen. Har ide par siste åra ikke tatt solarum pga at jeg lett får pigmentflekker av sola,om sommeren soler jeg meg lite. Har prøvd samt lest om selvbruningskrem men synes det virker så arbeidskrevende.I tillegg til dette har jeg lagt på meg 5kg ekstra i vinter så jeg føler meg dvask blekfet og tiltaksløs.Er det noen som har noen gode råd om hva jeg kan gjøre for åse bedre ut til sommeren ? Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
smil Skrevet 5. mars 2002 #2 Del Skrevet 5. mars 2002 Smil og vær glad i den kroppen du har! Spis sunt og beveg deg, så blir du nok kvitt de 5 kg, og blir du det ikke, så vær glad likevel. Brun kan du bli når sommeren kommer. Solarium er ikke så bra, og selvbruningkremer er bare kliss. Smil Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Anonymous Skrevet 7. mars 2002 #3 Del Skrevet 7. mars 2002 Tusen takk for vettuge ord! Det er nok bare tull å være opptatt av slike bagateller så lenge man er frisk. Gikk meg en lang tur igår og det skal jeg også gjøre idag prøver også å fokusere på det som er positivt i livet mitt. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå