AnonymBruker Skrevet 18. desember 2016 #1 Skrevet 18. desember 2016 Jeg driver å tenker litt på hva jeg skal gjøre neste høst og jeg vurderer folkehøgskole. Har noen erfaring med det? Hvilke folkehøgskoler og linjer anbefaler dere?:) Anonymkode: c0618...1bd
AnonymBruker Skrevet 18. desember 2016 #2 Skrevet 18. desember 2016 Velg noe du interesserer deg for. Det finnes linjer for alt mulig. Sjekk ut www.folkehogskole.no, der står det informasjon om de forskjellige skolene. Anonymkode: 7c9bd...e67
dumboqoie Skrevet 18. desember 2016 #3 Skrevet 18. desember 2016 Jeg har gått på folkehøgskole, og det var uten tvil et bra valg! Nå er det 13 år siden, og jeg har fortsatt kontakt med mange av dem jeg gikk sammen med. Den harde kjernen har også en årlig hyttetur :-) Jeg anbefaler også at du bor på internat fremfor å leie deg noe eget. Det er en spesiell opplevelse :-) PM hvis du har noen konkrete spørsmål :-)
jabx Skrevet 18. desember 2016 #4 Skrevet 18. desember 2016 17 minutter siden, AnonymBruker skrev: Jeg driver å tenker litt på hva jeg skal gjøre neste høst og jeg vurderer folkehøgskole. Har noen erfaring med det? Hvilke folkehøgskoler og linjer anbefaler dere?:) Anonymkode: c0618...1bd Gjør hva som helst som interesserer deg. Jeg kan nesten garantere deg at du får et kjempefint år uansett.
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå