AnonymBruker Skrevet 20. desember 2016 #21 Skrevet 20. desember 2016 3 timer siden, AnonymBruker skrev: Pussig da at et unisont KG, som i denne saken mener at sjansen er "minimal", mener at sjansen er ENORM når menn har sex med eskortejenter med kondom. Kan noen forklare denne sammenhengen? Dette er ikke snakk om å preike avholdenhet, det handler om holdninger, og at man ikke trenger å "pule rundt" for å være noe i ungdomstiden. Sjansen øker for å bli smitta for hver nye sexpartner man har. Anonymkode: 639c4...e03 Fordi sjansen for at en eskorte har "alt" av sykdommer er ganske mye større enn hos en vanlig kvinne. Det er ikke da kondombruken vi reagerer på, men sjansen for å bli smittet på tross av bruken. Hvis kondomet sprekker, så, hadde jeg vært mann, ville jeg helst at dette skulle skjedd med en ONS kontra med en prostituert. Anonymkode: 47182...642 1
AnonymBruker Skrevet 20. desember 2016 #22 Skrevet 20. desember 2016 På 12/18/2016 den 23.03, AnonymBruker skrev: Jeg har sagt klart i fra til mine 2 døtre at det å ha sex med noen man treffer på byen er ekstrem risikosport, selv om kondom brukes. Jeg forsøker etter beste evne å få dem til å fatte at de må ikke ha tilfeldig sex, og før de evt. skal ha sex med noen må de sørge for at begge parter tester seg slik at motparten vet at den andre er sykdomsfri, og at de ikke har sex med andre enn hverandre. Problemet er at det er vanskelig å nå inn til dem fordi det som er lært på skolen er liksom det som er rett. Du skal ikke pålegge dem din personlige moral. Dette er ikke 1950. Anonymkode: 13bb0...1b7 1
AnonymBruker Skrevet 20. desember 2016 #23 Skrevet 20. desember 2016 12 timer siden, AnonymBruker skrev: Pussig da at et unisont KG, som i denne saken mener at sjansen er "minimal", mener at sjansen er ENORM når menn har sex med eskortejenter med kondom. Kan noen forklare denne sammenhengen? Dette er ikke snakk om å preike avholdenhet, det handler om holdninger, og at man ikke trenger å "pule rundt" for å være noe i ungdomstiden. Sjansen øker for å bli smitta for hver nye sexpartner man har. Anonymkode: 639c4...e03 Jeg er ikke inkludert i dette unisone KG, så det trenger du ikke å spørre meg om. Jeg ser mange andre problemer med å kjøpe sex, men det er en annen debatt. Man trenger ikke å pule rundt, men mange ungdommer ønsker å ha sex, og da er det fint at de lærer å gjøre dette tryggest mulig, enten det er med en kjæreste eller halve nabolaget. Anonymkode: a01f1...124
AnonymBruker Skrevet 20. desember 2016 #24 Skrevet 20. desember 2016 Vi hadde to timer med seksualundervisning og lære ingenting. Blir ikke akkurat sjokkert over at informasjonen er blitt noe bedre. Kontakt skolen og si i fra. Så enkelt kan det gjøre i stedenfor å syte her inne. Anonymkode: 2e5c6...af3
Fremhevede innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå