AnonymBruker Skrevet 18. desember 2016 #1 Skrevet 18. desember 2016 Jeg har ikke facebook, men har hatt det før og har da sett en del bilder av folk der de viser finger'n til folk, lager grimaser og peker i mot folk via noe kalt et sosialt medie. Hvorfor gjør voksne folk sånn? Tar de bilder av seg selv, viser fingeren til folk og sender dette via denne siden for å statuere et poeng? Det står ikke skrevet noe annet enn "Yeah right, og ting som ha ha ha, oh my god" under disse bildene av dem. Jeg har bare tittet over dem, og gadd virkelig ikke dele noe sånt med noen. Hvorfor gjør noen sånn? Tanken om at ungene til disse folkene har laget noen av bildene har streifet meg, men jeg vet ikke... Hvis man har skrevet en setning til dem står det bare "ja", så det er lite som står der som gir noen mening egentlig. Anonymkode: 4eca0...b45
AnonymBruker Skrevet 18. desember 2016 #3 Skrevet 18. desember 2016 Akkurat nå, Sirah skrev: Hæ? Hva snakker du egentlig om? Dette skrev jeg: Sitat Jeg har ikke facebook, men har hatt det før og har da sett en del bilder av folk der de viser finger'n til folk, lager grimaser og peker i mot folk via noe kalt et sosialt medie. Hvorfor gjør voksne folk sånn? Tar de bilder av seg selv, viser fingeren til folk og sender dette via denne siden for å statuere et poeng? Det står ikke skrevet noe annet enn "Yeah right, og ting som ha ha ha, oh my god" under disse bildene av dem. Jeg har bare tittet over dem, og gadd virkelig ikke dele noe sånt med noen. Hvorfor gjør noen sånn? Tanken om at ungene til disse folkene har laget noen av bildene har streifet meg, men jeg vet ikke... Hvis man har skrevet en setning til dem står det bare "ja", så det er lite som står der som gir noen mening egentlig. Anonymkode: 4eca0...b45
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå