AnonymBruker Skrevet 18. desember 2016 #1 Skrevet 18. desember 2016 Tenkte at i år så skal barna få hver sin julestrømpe. Hvor henges den opp? Og hva har dere oppi den? Har alder hatt dette selv i barndommen. Bare er gutter på 4 og 8 år. Anonymkode: 895d6...d06
Arkana Skrevet 18. desember 2016 #2 Skrevet 18. desember 2016 (endret) Jeg er vant til julestrømpe hjemmefra. Da pleide vi å henge den på sengestolpen e.l. Mine barn legger den fra seg ved siden av der vi har dekket på mat til nissen. Dette gjører på lille julaften. Oppi strømpen er det bare godteri, det er tross alt jul. Endret 18. desember 2016 av Arkana
AnonymBruker Skrevet 18. desember 2016 #3 Skrevet 18. desember 2016 De ble hengt på dørhåndtaket til rommet vårt når vi var små ble fylt med snop, gjerne ett blad, en brus og litt frukt. Anonymkode: f88f4...52f
Zienna Skrevet 18. desember 2016 #4 Skrevet 18. desember 2016 Det var tradisjon da jeg var liten, og vi lot tradisjonen gå videre til barna våre. Nå ser jeg at barna fører tradisjonen videre til egne barn også. Strømpen henges på sengestolpen natt til julaften. Frukt og litt godterier oppi, og ett juleblad eller et puslespill, alt eller alder. Det er en lang ventedag for ungene, og julestrømpen er starten
AnonymBruker Skrevet 18. desember 2016 #5 Skrevet 18. desember 2016 For meg så har julestrømpe 1. juledag vært normalt fra barndommen av og gitt meg like mye glede som julegaver på julaften Her henger vi (foreldre) den på døra slik at når vi står opp er den allerede på plass. For voksne så fungerer en liten ullsokk med tanke på kaloriene, mens for barn så har vi en stor american size julestrømpe hver. I strømpen så er det et blad eller en julefilm (tilbud rett før jul ), litt godteri og et par klementiner Anonymkode: da379...1b7 1
AnonymBruker Skrevet 18. desember 2016 #6 Skrevet 18. desember 2016 En julebrus, stor sjokoladenisse, julehefte/et annet blad, litt mer snop. Og så henger det en pakke på med pysj inni. De elsker å kle seg i ny pysj og tulle seg inn i teppet på julafta❤️ Anonymkode: e033a...11e
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå