Gå til innhold

Bekjent av bekjent tror og spør en del...

Anbefalte innlegg

Skrevet

Det er en bekjent av en bekjent av en bekjent som spør litt om meg innimellom.
Jeg har da forklart om det denne personen spør om - mange ganger. Ingenting av de hun/han påstår om tilfelle Y stemmer. 
Etter en stund svarer man jo for hundrede gang at man ikke har flere svar på det, og at personen får tro det personen vil om folk generelt sett.
Deretter får jeg spørsmålet på enda en måte, og til sammen har jo mange forklart situasjonen på en vanlig og saklig måte, men fortsatt så mener personen disse tingene. 

Det er jo ingen krise at personen tror sånt om folk, og noe av det er nok riktig også, men en god del er helt på bærtur.
Det går veldig ofte via en annen bekjent osv. Baksnakking, og ja... det er man jo vant til, men det er jo en del av historien som rett og slett ikke er reell og dette vet man jo best selv. Allikevel så har disse tingene skjedd? Ville dere trodd personen var litt merkelig?

Anonymkode: 59ea8...96b

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Veldig uklart. Hva er problemet egentlig? Slutt å forklare deg, bare trekk på skuldrene.

Anonymkode: fc4ba...a85

• Liker 2
Skrevet
1 time siden, AnonymBruker skrev:

Veldig uklart. Hva er problemet egentlig? Slutt å forklare deg, bare trekk på skuldrene.

Anonymkode: fc4ba...a85

Ja - jeg vet. Det gjør egentlig ingenting, jeg hang bare ikke helt med på meg selv, men for all del - kanskje det ikke var meg eller noe. He he. :) 

Skrevet

Eh... hæ?

Anonymkode: c4f66...30c

• Liker 1
Skrevet
11 timer siden, AnonymBruker skrev:

Det er en bekjent av en bekjent av en bekjent som spør litt om meg innimellom.
Jeg har da forklart om det denne personen spør om - mange ganger. Ingenting av de hun/han påstår om tilfelle Y stemmer. 
Etter en stund svarer man jo for hundrede gang at man ikke har flere svar på det, og at personen får tro det personen vil om folk generelt sett.
Deretter får jeg spørsmålet på enda en måte, og til sammen har jo mange forklart situasjonen på en vanlig og saklig måte, men fortsatt så mener personen disse tingene. 

Det er jo ingen krise at personen tror sånt om folk, og noe av det er nok riktig også, men en god del er helt på bærtur.
Det går veldig ofte via en annen bekjent osv. Baksnakking, og ja... det er man jo vant til, men det er jo en del av historien som rett og slett ikke er reell og dette vet man jo best selv. Allikevel så har disse tingene skjedd? Ville dere trodd personen var litt merkelig?

De tror du lyver, og vil ta deg i løgn.  Det du beskriver er en veldig vanlig metode fordi de håper at du, etter å ha blitt utspurt for 100 gang, forandrer historien slik at de fikk tatt deg i løgn.

Jeg har opplevd det selv.
Jeg går på medisiner som gjør at jeg lett får blåmerker og blodutredelser.  Når jeg er klossete i tillegg kan det hende at jeg ser temmelig mishandlet ut fra tid til annen.
For noen år siden førte det til at jeg fikk en skikkelig saftig blåveis.
Noen fant ut at jeg enten hadde tatt en ansiktsløftning eller lignende, eller at mannen min hadde mishandlet meg, og til den dag i dag fortsetter de dra opp denne historien for å se om den har forandret seg slik at de kan ta meg i løgn.

Det er ikke morsomt, men det er bare enkelte som er slik!

Anonymkode: c7e90...f1a

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...