AnonymBruker Skrevet 18. desember 2016 #1 Skrevet 18. desember 2016 Hvor gammel er du Singel? Gift? Alder Bor med samboer og drikker meg brisen 1-2 ganger i uka. Har ingen venner så bruker som regel å sitte på ulike forum og skrive innlegg. For meg er det ganske moro, sikkert ikke så mye for de som leser Er snart 30. Samboer drikker ikke, han gamer. Det gjør for så vidt jeg også Anonymkode: 9b9a3...16c
AnonymBruker Skrevet 18. desember 2016 #2 Skrevet 18. desember 2016 Ops, skrev alder 2 ganger. Hehe ---> Anonymkode: 9b9a3...16c
Hjärtat Skrevet 18. desember 2016 #3 Skrevet 18. desember 2016 Jente 23, har samboer som drikker 1-2 ganger i helgene. Sjeldent han er brisen eller full. Selv drikker jeg kanskje 3-4 ganger i året. Hvorav jeg minst to av de gangene er ordentlig full. Jeg drikker stort sett kun for å bli full, synes ikke det er spesielt godt:)
AnonymBruker Skrevet 18. desember 2016 #4 Skrevet 18. desember 2016 26 år. Singel, men har drevet på med en mann nå i en periode. Går ikke så kjempebra. Drikkingen min har eskalert litt i det siste, pga det, så prøver nå å skjerpe meg. Drikker meg vel godt brisen 2-3 ganger i uken. Anonymkode: e35d4...a96
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå