AnonymBruker Skrevet 18. desember 2016 #1 Skrevet 18. desember 2016 Fredag kveld bestemte jeg meg for å være sosial, hadde sagt nei til å gå på fest flere ganger. Men jeg ble med, og det ender med at jeg drikker for mye. Har ikke drukket på et par mnd, og ikke vært full på leeenge! Men våknet i går, i senga mi selv. Er bare så skuffet av at jeg klarte å miste kontrollen på drikkinga. Jeg er 25 år. Husker at det stod masse menn å danset rundt meg. Jeg satt og snakket til en annen jente. Ellers stod jeg stort set bare og danset selv. Problemet er at jeg ikke husker alt. Ingen har sagt noe til meg, så jeg regner kanskje med at jeg ikke har gjort noe spesielt dumt. Jeg liker egentlig ikke å frste lenger. Og dette bekreftet bare at jeg mest sannsynlig heretter foretrekker roligere kvelder med gode venner foran å gå ut på denne måten. Sjekket meldinger og alt slik og, har ikke skrevet noe til noen. Jeg sitter bare her og er så lei meg, skuffet...åh, over at dette kunne skje er det flere som får slik angst, og tanker om hva som helst når dere har vært på fylla? Anonymkode: 53570...614
Gjest Overrasket Skrevet 18. desember 2016 #2 Skrevet 18. desember 2016 La smaksløkene bryne seg på dyr vin. Da går du aldri tilbake til billig vin bare for å bli full, og du (eller de fleste av oss) har ikke råd til å drikke så mye at man blir full. Vinn-vinn!
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå