Gå til innhold

Hvordan bli kvitt dott i øret?

AnonymBruker

Anbefalte innlegg

Jeg har i 36 timer hatt dotter i høyre øre. Det kom helt plutselig forje natt. Det har pleid å skje når jeg ar ligget på høyre siden en gang i blant, men da har det ikke vært noe særlig problem med å bli kvitt det. Jeg har prøvd alt. Jeg drar til legen i morgen om det ikke er borte i morgen. Jeg har prøvd å holde meg for nesa og blåse ut greia, jeg har kjøpt ørespray på apoteket og da følgte det med en liten ballong som jeg har brukt i dag og i går. Det har ikke virket, og jeg har prøvd olje. Jeg hører fortsatt nesten ingenting i høyre øre. 

Er det noen som har noen andre tips som kan funke før jeg drar til legen i morgen? Jeg har også prøvd å lene hode sakte begge veier mot skulderen siden det stod i et kjærringråd greier. Istede for at jeg hører alt som skjer rundt meg så hører jeg eller alt jeg driver å tygger på i munn og drikker og ekle lyder hver gang jeg har noe i munn. Det er et slags press. 

Så har noen andre råd til meg? :) Hilsen ei sliten og lei jente 

Anonymkode: a8029...ecd

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Det høres nesten ut som du har en ørebetennelse på gang,dette har jeg selv opplevd,fikk medisiner hos legen og det ga seg fort. Dotten ble borte. Men skal ikke si sikkert at det er det. Høres bare veldig likt ut som det jeg hadde.

Anonymkode: 84be3...aef

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Bruk olje i øret en uke, så skyller du med ballongen etterpå. Det er nok bare ørevoks om du ikke har feber og veldig vondt i tillegg. 

Anonymkode: be01b...1fa

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...