AnonymBruker Skrevet 18. desember 2016 #1 Skrevet 18. desember 2016 Okeiokei... så dette er mitt første innlegg her på KG. Be nice Dette er ganske sært og jeg veit ikke helt hvordan jeg skal forklare det men altså: Jeg har helt siden jeg var bitteliten hatt en sterk følelse inni meg om at jeg skal kunne gjøre noe. Se,snakke eller vite noe? For eksempel igår kveld når jeg skulle legge meg så hadde jeg slått av alle lysene på rommet og da ser jeg en kontur, klarte ikke se hva det var, det var liksom veldig uklart.. Jeg ble liggende å stirre på dette en liten stund før jeg gav opp og snudde meg for å legge meg til å sove. Tidligere har jeg også hatt mange drømmer, for eksempel den ene gangen så var vi på hytta til familien min og da drømte jeg at jeg gikk i heia og plutselig kom jeg til et lite hus med steinmur, hvor det var noen folk som bar rundt på kurver med høy. De hadde veldig gamle klær på seg og jeg stod liksom "på utsiden" og så på dette, de kunne ikke se meg. Dagen etterpå så gikk jeg ut i heia, så gikk jeg den veien og etter en stund så fant jeg et rast steinmur til et lite hus. Jeg fortalte bestefar om den raste muren jeg hadde funnet( kunne ikke fortelle han om drømmen for han hatet når jeg og bestemor snakket om sånne ting, han mente det fantes en logisk forklaring på alt) han tenkte lenge før han sa at han aldri hadde sett denne muren, men at det mest sannsynligvis tilhørte et lite skjul som ble brukt for å lagre høy til dyrene før i tiden. Men han mente det måtte være kjempe gammelt. Dette er bare noen eksempler jeg har opplevd mer men det blir så langt å skrive, ikke sikkert noen gidder å lese det engang. MEN altså.. jeg lurer på om det er noen som jeg kan snakke med om dette her? Jeg tørner snart for ingen tror på meg Jeg aner ikke hvordan jeg skal beskrive den følelsen jeg går rundt med men jeg føler liksom at jeg kan gjøre noe, hvis det ga noen mening. Håper det er noen som gidder å ta seg tid til å lese dette, hilsen ei som snart tørner (PS. Trenger ingen kommentarer på at jeg er loco og at det bare er innbilninger for det har jeg fått nokk av) Anonymkode: a494a...6ac
AnonymBruker Skrevet 18. desember 2016 #2 Skrevet 18. desember 2016 Du hadde kanskje sett denne steinmuren der før, uten å huske det bevisst? Og du hadde bildet av muren og hvor det var, lagret i underbevisstheten? I drømmene blandes ofte fakta og fantasi og blir til drømmer. Anonymkode: cbb5e...39c
AnonymBruker Skrevet 18. desember 2016 #3 Skrevet 18. desember 2016 Hehe, glemte å skrive det men nei, jeg har aldri vært så langt fra hytta førAnonymkode: a494a...6ac
AnonymBruker Skrevet 18. desember 2016 #4 Skrevet 18. desember 2016 1 minutt siden, AnonymBruker skrev: Hehe, glemte å skrive det men nei, jeg har aldri vært så langt fra hytta før Anonymkode: a494a...6ac Ikke når du var så liten at du ikke husker det heller? Anonymkode: cbb5e...39c
AnonymBruker Skrevet 18. desember 2016 #5 Skrevet 18. desember 2016 Jeg har aldri vært så langt ifra hytta før. Anonymkode: a494a...6ac
AnonymBruker Skrevet 18. desember 2016 #6 Skrevet 18. desember 2016 Evt kan det ha vært tilfeldig at det var en mur akkurat der. Anonymkode: cbb5e...39c
AnonymBruker Skrevet 18. desember 2016 #7 Skrevet 18. desember 2016 Jeg skreiv ikke dette innlegget for å sitte å kverulere om drømmene mine, hvis du ikke kan svare på det jeg spurte om så ikke gidd å kommenter Anonymkode: a494a...6ac
AnonymBruker Skrevet 18. desember 2016 #8 Skrevet 18. desember 2016 1 minutt siden, AnonymBruker skrev: Jeg skreiv ikke dette innlegget for å sitte å kverulere om drømmene mine, hvis du ikke kan svare på det jeg spurte om så ikke gidd å kommenter Anonymkode: a494a...6ac Sorry. Jeg prøvde bare å hjelpe til med å finne naturlige forklaringer. Anonymkode: cbb5e...39c
AnonymBruker Skrevet 18. desember 2016 #9 Skrevet 18. desember 2016 Hei. Jeg har det ganske likt. Jeg vet ikke hvor det kommer fra, eller noe. Men jeg har en følelse. Jeg kjenner mennesker, jeg skjønner deres personlighetstrekk i løpet av de første sekundene jeg er med dem. Nesten sånn at jeg føler at jeg kan forutsi deres fremtid. I tillegg har jeg enormt mange drømmer som jeg føler handler om fremtiden, ikke fortiden. Det e klart, og billedlig! Jeg kan se det like klart som jeg kan se ut av vinduet. Det er sykt. Jeg vet ikke hvor det kommer fra. Er kjempe redd for følelsen jeg får noen ganger, og jeg føler man må være helt "åpen" for å kunne se alt i en krystallklar sammenheng. Men det er ikke jeg. Jeg nekter å være åpen for jeg er redd for hva som vil skje. Høres så rart ut. Men har følt dette siden jeg var liten. Anonymkode: d2f79...7e6
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå