AnonymBruker Skrevet 18. desember 2016 #1 Skrevet 18. desember 2016 Karpe Diem synger: "Si det til Anders Anundsen". Han går nå av som justisminister, og Søviknes tar over. Så - jo, det er vel ogbra å si i fra til Anders Anundsen, men jeg må ærlig innrømme at jeg heller vil ha han som justisminister enn Terje Søviknes. Hvordan tror dere dette går, og hvorfor får Terje Søviknes tillit i bygda si? Anonymkode: c93b1...87c
Testosteron Skrevet 18. desember 2016 #2 Skrevet 18. desember 2016 1 minutt siden, AnonymBruker skrev: hvorfor får Terje Søviknes tillit i bygda si? Anonymkode: c93b1...87c Fordi han er en dyktig politiker. Hva ellers?
Gjest Newroz Skrevet 19. desember 2016 #3 Skrevet 19. desember 2016 8 timer siden, AnonymBruker skrev: Karpe Diem synger: "Si det til Anders Anundsen". Han går nå av som justisminister, og Søviknes tar over. Så - jo, det er vel ogbra å si i fra til Anders Anundsen, men jeg må ærlig innrømme at jeg heller vil ha han som justisminister enn Terje Søviknes. Hvordan tror dere dette går, og hvorfor får Terje Søviknes tillit i bygda si? Anonymkode: c93b1...87c Søviknes tar ikke over, det blir Per-Willy Amundsen som tar over. Jeg trodde aldri jeg skulle rynke på nesa av at Anudens gir seg, men man vet hva man har og ikke hva man får... Karpe kan jo bare kutte ut "Anders" og uttale "m" i stede for "n" så står sangen seg
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå