AnonymBruker Skrevet 18. desember 2016 #1 Skrevet 18. desember 2016 Jeg blir så stressa av greie og ukompliserte menn. Får nesten lyst til å spy. Først av alt. Jeg er voksen og har de siste ukene snakket mye med to veldig greie og ukompliserte menn. Begge har gått ut av lange forhold for en stund siden. Og begge sier "si ifra når du har tid til å møtes". Jeg sier jo ikke ifra. Jeg stresser bare noe voldsomt med å finne på alt mulig annet rart. Jeg har ikke sex med disse bare for å ha sagt det. Jeg er ikke vant med slike menn. Jeg er vandt til selvsikre og tydelige menn som går for det de vil ha. Og de vil gjerne ha mye av alt men de er i hvert fall enkle å forholde seg til. De vet man jo hvor man har. Og å ta initiativ til å møtes og finne på ting sammen, flyter gjerne mer naturlig. Man vet jo også greit tydelig om de bare vil ha sex eller noe mer også. Jeg tenker jo at disse snille og greie ikke vil nok jeg da. Når de sitter på rumpa og venter på at jeg skal ta hele føringen på når, og hvor mye, vi skal møtes. Og hva vi skal gjøre. Det er så stress at jeg blir helt uvell. Og urettferdig. Hvorfor skal jeg ha alt ansvar for om det skal bli noe? Men spesielt han ene sier han har veldig lyst å bli bedre kjent og at han er betatt. Han andre gir meg mange gaver hele tiden. Men de tar jo ikke tak. I sommer prøvde jeg å date en slik fyr. Vi dro på turer sammen og vi hadde sex. Han ble jo forstyrre når jeg beveget meg og ba meg ligge stille :o altså. Hjelpes. Han var et stusselig ligg. Han hadde ett langt forhold bak seg. De må ha hatt et stusselig sexliv. Og noe sånt vil jeg ikke oppleve igjen. Jeg liker sex alt for godt til å ha kjedelig sex. Kan man forvente at en som har hatt et langt forhold er noe tess i senga? Eller er det rutinesex? "Grøss". Så nå er jeg nesten litt desperat på jakt etter en "badboy" så jeg slipper å forholde meg til de greie mannfolka. Orker ikke dette stresset. Anonymkode: 39688...758 3
AnonymBruker Skrevet 18. desember 2016 #2 Skrevet 18. desember 2016 3 minutter siden, AnonymBruker skrev: Jeg blir så stressa av greie og ukompliserte menn. Får nesten lyst til å spy. Først av alt. Jeg er voksen og har de siste ukene snakket mye med to veldig greie og ukompliserte menn. Begge har gått ut av lange forhold for en stund siden. Og begge sier "si ifra når du har tid til å møtes". Jeg sier jo ikke ifra. Jeg stresser bare noe voldsomt med å finne på alt mulig annet rart. Jeg har ikke sex med disse bare for å ha sagt det. Jeg er ikke vant med slike menn. Jeg er vandt til selvsikre og tydelige menn som går for det de vil ha. Og de vil gjerne ha mye av alt men de er i hvert fall enkle å forholde seg til. De vet man jo hvor man har. Og å ta initiativ til å møtes og finne på ting sammen, flyter gjerne mer naturlig. Man vet jo også greit tydelig om de bare vil ha sex eller noe mer også. Jeg tenker jo at disse snille og greie ikke vil nok jeg da. Når de sitter på rumpa og venter på at jeg skal ta hele føringen på når, og hvor mye, vi skal møtes. Og hva vi skal gjøre. Det er så stress at jeg blir helt uvell. Og urettferdig. Hvorfor skal jeg ha alt ansvar for om det skal bli noe? Anonymkode: 39688...758 Hvorfor skal de ha det? Anonymkode: 54421...02f
AnonymBruker Skrevet 18. desember 2016 #3 Skrevet 18. desember 2016 Akkurat nå, AnonymBruker skrev: Hvorfor skal de ha det? Anonymkode: 54421...02f Ha hva? Anonymkode: 39688...758 2
AnonymBruker Skrevet 18. desember 2016 #4 Skrevet 18. desember 2016 Hvordan går det an å få lyst til å spy? Nei altså, hvis du jakter på "badboys" så skjønner jeg ikke helt hva du mener sånne menn skal hjelpe deg med. Er det dem som er duste i mot snille menn, er det det du mener? Nei, takke meg til snille folk, uavhengig av kjønn. Anonymkode: 2ad24...d2a 15
AnonymBruker Skrevet 18. desember 2016 #5 Skrevet 18. desember 2016 2 minutter siden, AnonymBruker skrev: Ha hva? Anonymkode: 39688...758 Du spør hvorfor du skal ha alt ansvar for at det blir noe. Derfor synes jeg det er interessant å stille det motsatte spørsmålet. Hvorfor skal mannfolkene ha det ansvaret? Anonymkode: 54421...02f 9
AnonymBruker Skrevet 18. desember 2016 #6 Skrevet 18. desember 2016 Akkurat nå, AnonymBruker skrev: Du spør hvorfor du skal ha alt ansvar for at det blir noe. Derfor synes jeg det er interessant å stille det motsatte spørsmålet. Hvorfor skal mannfolkene ha det ansvaret? Anonymkode: 54421...02f Dooh. Hvorfor skal en person ha hele ansvaret alene? Hvorfor ikke dele på det? Som normale mennesker med en normal synergi seg imellom gjør. Han ene har jeg snakket med i tre måneder nå. Ikke en eneste gang har han tatt konkret initiativ til å finne på noe. Bare "når du har tid så kan vi gjøre ditt og datt kanskje". Da får jeg aldri tid rett og slett. Det er så vagt. Så lite substans. Så balleløst. Anonymkode: 39688...758 6
AnonymBruker Skrevet 18. desember 2016 #7 Skrevet 18. desember 2016 6 minutter siden, AnonymBruker skrev: Hvordan går det an å få lyst til å spy? Nei altså, hvis du jakter på "badboys" så skjønner jeg ikke helt hva du mener sånne menn skal hjelpe deg med. Er det dem som er duste i mot snille menn, er det det du mener? Nei, takke meg til snille folk, uavhengig av kjønn. Anonymkode: 2ad24...d2a Dette var litt rotete. Men jeg tolker det slik at du tror jeg ikke liker snille folk? Jeg vil ha en snill mann. Men jeg skjønner ikke hvordan man skal forholde seg til noe som ikke gutser litt. Som er mer på. Anonymkode: 39688...758 2
AnonymBruker Skrevet 18. desember 2016 #8 Skrevet 18. desember 2016 Hva? De beste er jo de som er slik? Jeg kan ikke fordra kommanderende mannfolk! Da kan jo jeg bestemme! Anonymkode: 04c4e...08d 5
AnonymBruker Skrevet 18. desember 2016 #9 Skrevet 18. desember 2016 8 minutter siden, AnonymBruker skrev: Dooh. Hvorfor skal en person ha hele ansvaret alene? Hvorfor ikke dele på det? Som normale mennesker med en normal synergi seg imellom gjør. Han ene har jeg snakket med i tre måneder nå. Ikke en eneste gang har han tatt konkret initiativ til å finne på noe. Bare "når du har tid så kan vi gjøre ditt og datt kanskje". Da får jeg aldri tid rett og slett. Det er så vagt. Så lite substans. Så balleløst. Anonymkode: 39688...758 Da må jeg beklage at jeg misforsto deg. Enten så er han tiltaksløs, lite interessert, det kan hende han har en drøm om å være den som blir forført eller så er det mulig at han bare er veldig usikker rundt damer han liker. Hvilken av disse det er vet jeg dessverre ikke. Anonymkode: 54421...02f 1
AnonymBruker Skrevet 18. desember 2016 #10 Skrevet 18. desember 2016 Herregud, så sutrete. Skaff deg ordentlige problemer Anonymkode: 04f98...2d5 15
AnonymBruker Skrevet 18. desember 2016 #11 Skrevet 18. desember 2016 25 minutter siden, AnonymBruker skrev: Du spør hvorfor du skal ha alt ansvar for at det blir noe. Derfor synes jeg det er interessant å stille det motsatte spørsmålet. Hvorfor skal mannfolkene ha det ansvaret? Anonymkode: 54421...02f Ikke alt, men det er tiltrekkende med menn som tar føring og initativ. Tro det eller ei så er kvinner fortsatt kvinner. Har absolutt datet menn jeg har måttet kjøre å hente fordi de ikke har lappen, handlet all mat på veien og laget middag til dem og så kjørt dem hjem etterpå fordi de ikke likte kollektiv transport.. Men faen heller. Man føler man har tilbragt kvelden med en liten sutrejente. Anonymkode: 79a04...f7b 8
AnonymBruker Skrevet 18. desember 2016 #12 Skrevet 18. desember 2016 9 minutter siden, AnonymBruker skrev: Da må jeg beklage at jeg misforsto deg. Enten så er han tiltaksløs, lite interessert, det kan hende han har en drøm om å være den som blir forført eller så er det mulig at han bare er veldig usikker rundt damer han liker. Hvilken av disse det er vet jeg dessverre ikke. Anonymkode: 54421...02f Jeg aner ikke hvilken kategori han går under. Jeg er ikke vant til slikt. Men han virker veldig beskjeden og forsiktig. Og da er jeg faktisk litt redd for at han er det seksuelt også. Jeg vet ikke. Men jeg mister litt interessen når han ikke er mer tydelig. Men igjen har han gaver til meg han vil gi. Og dette er en gjerrig mann som liker å snu på hver eneste krone. Han jeg datet i sommer var jo slik han også. Vi skulle på tur men jeg måtte bestemme alt. Hvor vi skulle, når vi skulle, hva vi skulle gjøre og hva vi skulle spise. Jeg synes det ble veldig slitsomt å ta alt ansvar. Det snodige er at alle har lederstillinger Anonymkode: 39688...758 1
AnonymBruker Skrevet 18. desember 2016 #13 Skrevet 18. desember 2016 3 minutter siden, AnonymBruker skrev: Jeg aner ikke hvilken kategori han går under. Jeg er ikke vant til slikt. Men han virker veldig beskjeden og forsiktig. Og da er jeg faktisk litt redd for at han er det seksuelt også. Jeg vet ikke. Men jeg mister litt interessen når han ikke er mer tydelig. Men igjen har han gaver til meg han vil gi. Og dette er en gjerrig mann som liker å snu på hver eneste krone. Han jeg datet i sommer var jo slik han også. Vi skulle på tur men jeg måtte bestemme alt. Hvor vi skulle, når vi skulle, hva vi skulle gjøre og hva vi skulle spise. Jeg synes det ble veldig slitsomt å ta alt ansvar. Det snodige er at alle har lederstillinger Anonymkode: 39688...758 Skomakerens kone og møllerens barn osv.. Anonymkode: 54421...02f 2
AnonymBruker Skrevet 18. desember 2016 #14 Skrevet 18. desember 2016 Hvordan kan noe som ikke finnes gjøre deg stressa ? Anonymkode: 03f43...e84
AnonymBruker Skrevet 18. desember 2016 #15 Skrevet 18. desember 2016 Du liker ikke ukompliserte menn, men synes badboys er enkle å ha med å gjøre fordi de er tydelige...Anonymkode: 26515...756 2
AnonymBruker Skrevet 18. desember 2016 #16 Skrevet 18. desember 2016 5 minutter siden, AnonymBruker skrev: Du liker ikke ukompliserte menn, men synes badboys er enkle å ha med å gjøre fordi de er tydelige... Anonymkode: 26515...756 Jepp de kjenner jeg jo til. Og du lærer deg å se når de er oppriktige og når de lyver. De er jo gjerne veldig på når de går for noe de vil ha også. Jeg er kanskje litt badgirl i væremåte selv om jeg aldri ville brukt en mann. Har aldri holdt en mann på gress fordi han er "kjekk og ha" heller. Men jeg er flørtete og utadvendt. Og så har jeg forpliktelsesangst. Og en seriøs og snill mann skal man ikke tulle med følelsene på. De fortjener jo at man er oppriktig og ærlig. Tenk om jeg går inn i et forhold med en slik mann og så kan jeg ikke gjengjelde hans følelser? Kanskje jeg må såre han? Tenk om jeg ikke når opp til hans standard? Akkurat det skremmer meg kanskje mest... Anonymkode: 39688...758 2
Gjest Minesveiper Skrevet 18. desember 2016 #17 Skrevet 18. desember 2016 32 minutter siden, AnonymBruker skrev: Jeg aner ikke hvilken kategori han går under. Jeg er ikke vant til slikt. Men han virker veldig beskjeden og forsiktig. Og da er jeg faktisk litt redd for at han er det seksuelt også. Jeg vet ikke. Men jeg mister litt interessen når han ikke er mer tydelig. Men igjen har han gaver til meg han vil gi. Og dette er en gjerrig mann som liker å snu på hver eneste krone. Han jeg datet i sommer var jo slik han også. Vi skulle på tur men jeg måtte bestemme alt. Hvor vi skulle, når vi skulle, hva vi skulle gjøre og hva vi skulle spise. Jeg synes det ble veldig slitsomt å ta alt ansvar. Det snodige er at alle har lederstillinger Anonymkode: 39688...758 Bare fordi de har lederstillinger betyr ikke at de vet hvordan de skal ta føringen med kvinner. Ellers forstår jeg ikke helt hvorfor du blander "snille menn" inn i dette. Mennene du snakker om er bare tafatte.
AnonymBruker Skrevet 18. desember 2016 #18 Skrevet 18. desember 2016 At mennene du møter fremstår som litt tafatte i og med at de aldri tar konkrete initiativ til å finne på ting sier jo ikke noe om hvor de faller på snill/slem aksen. Alternativt er de faktisk selv usikre på om de ønsker å gå videre med deg, "meld meg når du har tid" kan jo også være en måte å avslutte eller bare se det an på. Nå er jeg mann som er over 30 da, mulig det har noe å si. Men jeg faller nesten aldri for noen, og da er det rimelig frekt å kaste bort begges tid ved å foreslå konkrete ting når jeg egentlig ikke er veldig interessert. Så ja, jeg har nok tatt meg selv i å si/skrive at "vi kan jo møtes en dag" eller noe sånt, når jeg egentlig ikke er så hypp på det. Eller si at jeg har mye å gjøre på jobb (noe som også er sant med opptil 13 timers arbeidsdager, og da skal min private tid gi 110% uttelling og være verdt det) Anonymkode: a8260...d9f 1
AnonymBruker Skrevet 18. desember 2016 #19 Skrevet 18. desember 2016 2 minutter siden, AnonymBruker skrev: At mennene du møter fremstår som litt tafatte i og med at de aldri tar konkrete initiativ til å finne på ting sier jo ikke noe om hvor de faller på snill/slem aksen. Alternativt er de faktisk selv usikre på om de ønsker å gå videre med deg, "meld meg når du har tid" kan jo også være en måte å avslutte eller bare se det an på. Nå er jeg mann som er over 30 da, mulig det har noe å si. Men jeg faller nesten aldri for noen, og da er det rimelig frekt å kaste bort begges tid ved å foreslå konkrete ting når jeg egentlig ikke er veldig interessert. Så ja, jeg har nok tatt meg selv i å si/skrive at "vi kan jo møtes en dag" eller noe sånt, når jeg egentlig ikke er så hypp på det. Eller si at jeg har mye å gjøre på jobb (noe som også er sant med opptil 13 timers arbeidsdager, og da skal min private tid gi 110% uttelling og være verdt det) Anonymkode: a8260...d9f Jeg har møtt en del som deg, så den ser jeg. Uten at det er feil men jeg går jo ikke videre med slikt. Her har jeg fått konkret at det er klare ønsker om mer. Tafatt er kanskje bedre å si om disse. Er litt redde? Jeg aner ikke. Aldri møtt slike menn før og brått dukker de opp over alt. Det er jo en jeg virkelig liker. Siden vi er i samme vennekrets så tror jeg kanskje han har hatt en samtale med en venninne av meg. Og hun vet jeg får hetta av menn. Kanskje han har fått tips om å ta det med ro? Jeg er foresten en veldig aktiv person som alltid er på farta. Kanskje de ser dette og tenker jeg aldri har tid? Men de må jo da skjønne at de må ta den tiden. Jeg vet bare ikke hva jeg skal gjøre her. Skal jeg gi han ene en sjans eller skal jeg fortsette å surre rundt med surrehuer? Better the devil you know. Anonymkode: 39688...758
AnonymBruker Skrevet 18. desember 2016 #20 Skrevet 18. desember 2016 32 minutter siden, AnonymBruker skrev: Jeg har møtt en del som deg, så den ser jeg. Uten at det er feil men jeg går jo ikke videre med slikt. Her har jeg fått konkret at det er klare ønsker om mer. Tafatt er kanskje bedre å si om disse. Er litt redde? Jeg aner ikke. Aldri møtt slike menn før og brått dukker de opp over alt. Det er jo en jeg virkelig liker. Siden vi er i samme vennekrets så tror jeg kanskje han har hatt en samtale med en venninne av meg. Og hun vet jeg får hetta av menn. Kanskje han har fått tips om å ta det med ro? Jeg er foresten en veldig aktiv person som alltid er på farta. Kanskje de ser dette og tenker jeg aldri har tid? Men de må jo da skjønne at de må ta den tiden. Jeg vet bare ikke hva jeg skal gjøre her. Skal jeg gi han ene en sjans eller skal jeg fortsette å surre rundt med surrehuer? Better the devil you know. Anonymkode: 39688...758 Ja, men lyst å bli bedre kjent og "betatt" er jo ikke nødvendigvis noen sikkerhet i forhold til om man ønsker mer eller ikke. Dvs, man ønsker å bli bedre kjent for å se om det kan bli noe mer, men for min del er det da ikke "lynnedslag" tiltrekningen som kun oppstår noen få ganger i livet. Om man er interessert nok så kan man gi det en sjanse. Dette med tid er jo en del av det, og jeg ser jo helt klart at min hektiske kalender gjør at noen kvinner har backet unna, og jeg forventer ikke at de skal prøve å ta tiden, den må jeg sette av selv i så fall. Tilsvarende bør du også selv sette av tiden og ikke forvente at andre gjør det, for i realiteten er det veldig få mennesker som gidder å kjempe hardt for en. Problemet på den andre siden av bordet at det er få mennesker det er verdt å frigjøre tid i kalenderen for, og det skjer svært sjelden for min del Anonymkode: a8260...d9f
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå