Gå til innhold

Anbefalte innlegg

Skrevet

Hei. Hva slags undertøy skal dere kommende bruder ha under kjolen deres?? Er bare nysgjerrig jeg, og lurer selv på hva jeg skal ha...!

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Lekkert Arwen.

Men jeg tørr ikke bestille undertøy på nettet. Må prøve det først, sånn er det alltid med bh-er. Vanskelig å finne noe som sitter godt.

Triumph har også mye fint.

Skrevet

Regner med å ha korsett (og da mener jeg ordenlig korsett, og ikke ett av disse kvasikorsettene som selges overalt), men ellers aner jeg ikke. Noe sort. ;)

Skrevet

sort korsett under en hvoit kjole???? Hva mener du med SKIKKELIG korsett da?

Skrevet
sort korsett under en hvoit kjole???? Hva mener du med SKIKKELIG korsett da?

tror ikke hun skal ha hvit kjole :wink:

Skrevet

hehe, nei forstod nesten det da :P så det for meg her med lys kjole og svart undertøy :P:hoho:

Skrevet

Må ha stroppeløst korsett....men ser for meg at bh'en detter ned når jeg tar av meg kjolen....og det er vel ikke akkurat sexy...eller er det det det er...? Vil uansett ha noe som holder litt oppe...Noen om har erfaringer fra den biten? :roll:

Skrevet

Jeg kommer til å kjøpe noe lekkert til bryllupsnatten, men under kjolen trenger jeg ikke noe korsett eller torsolett eller noe som helst (bortsett fra en fin g-streng og strømper) Det er innebygd korsett i kjolen og det holder oppe det som skal holdes oppe :)

Gjest Anonymous
Skrevet

Kjøpte et korsett på Kondomeriet jeg.

Var behagelig og ha på, og ikke så dyrt heller. var rundt 500 tror jeg. Vet ikke sikkert om jeg blir og bruke det under kjolen enda, men siden mamma skal sy kjolen, kan man jo bare regulere litt på kjolen for og få alt til og passe. så får se på resultatet og håpe det blir supert..

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...