rutti Skrevet 1. desember 2004 #1 Skrevet 1. desember 2004 Hei. Hva slags undertøy skal dere kommende bruder ha under kjolen deres?? Er bare nysgjerrig jeg, og lurer selv på hva jeg skal ha...!
rutti Skrevet 1. desember 2004 Forfatter #2 Skrevet 1. desember 2004 Har forresten en link til et sted hvor det går ann kjøpe undertøy på nett... Prøv http://www.lystogglede.no/index.html?targe..._9.html〈=no Rar side, men det finnes NOE interessant der
Gjest gjest1 Skrevet 1. desember 2004 #3 Skrevet 1. desember 2004 På Victoria's Secret har de mye lekkert.
Arwen Skrevet 1. desember 2004 #4 Skrevet 1. desember 2004 På Victoria's Secret har de mye lekkert. jepp jeg skal ha dette
Gjest gjest1 Skrevet 1. desember 2004 #5 Skrevet 1. desember 2004 Lekkert Arwen. Men jeg tørr ikke bestille undertøy på nettet. Må prøve det først, sånn er det alltid med bh-er. Vanskelig å finne noe som sitter godt. Triumph har også mye fint.
rutti Skrevet 1. desember 2004 Forfatter #6 Skrevet 1. desember 2004 Kjempe flott. Hva kostet det der da???? Jeg likte dette jeg...http://www.lystogglede.no/index.html?target=dept_9.html&lang=no Nummer 5 her. Hva synes dere?
Suzy Skrevet 1. desember 2004 #8 Skrevet 1. desember 2004 Jeg får bare slå et slag for oss som ikke passer inni Victorias undertøy jeg da... Bravissimo Figleaves Brastop
Bokalven Skrevet 1. desember 2004 #9 Skrevet 1. desember 2004 Regner med å ha korsett (og da mener jeg ordenlig korsett, og ikke ett av disse kvasikorsettene som selges overalt), men ellers aner jeg ikke. Noe sort.
rutti Skrevet 2. desember 2004 Forfatter #10 Skrevet 2. desember 2004 sort korsett under en hvoit kjole???? Hva mener du med SKIKKELIG korsett da?
Arwen Skrevet 2. desember 2004 #11 Skrevet 2. desember 2004 sort korsett under en hvoit kjole???? Hva mener du med SKIKKELIG korsett da? tror ikke hun skal ha hvit kjole
rutti Skrevet 2. desember 2004 Forfatter #12 Skrevet 2. desember 2004 hehe, nei forstod nesten det da så det for meg her med lys kjole og svart undertøy
Annie78 Skrevet 2. desember 2004 #15 Skrevet 2. desember 2004 Må ha stroppeløst korsett....men ser for meg at bh'en detter ned når jeg tar av meg kjolen....og det er vel ikke akkurat sexy...eller er det det det er...? Vil uansett ha noe som holder litt oppe...Noen om har erfaringer fra den biten?
Vendelin Skrevet 3. desember 2004 #17 Skrevet 3. desember 2004 Jeg kommer til å kjøpe noe lekkert til bryllupsnatten, men under kjolen trenger jeg ikke noe korsett eller torsolett eller noe som helst (bortsett fra en fin g-streng og strømper) Det er innebygd korsett i kjolen og det holder oppe det som skal holdes oppe
Gjest Anonymous Skrevet 3. desember 2004 #18 Skrevet 3. desember 2004 Kjøpte et korsett på Kondomeriet jeg. Var behagelig og ha på, og ikke så dyrt heller. var rundt 500 tror jeg. Vet ikke sikkert om jeg blir og bruke det under kjolen enda, men siden mamma skal sy kjolen, kan man jo bare regulere litt på kjolen for og få alt til og passe. så får se på resultatet og håpe det blir supert..
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå