Gå til innhold

Dilemma!

Anbefalte innlegg

Skrevet

Det er en ny fyr på jobb, som i det siste har vært veldig kontaktsøkende. Han er ny i byen og jeg klarer ikke å lese om han prøver seg eller bare er ute etter nye venner... Vi er begge single, men han er ikke min type, verken utseendemessig eller personlighet. Har til nå vært høflig, men alltid komt med unnskyldninger når han har spurt om å finne på ting på fritiden. Jeg har også sagt flere ganger foran ham, at det er uaktuelt for meg å involvere meg med noen på jobb, for det blir bare styr.

Dilemmaet nå er at jeg fikk en forespørsel halv ett i natt, om å bli med han på kino til uka. Da var jeg på en snurr, og svarte ja. Har litt angst for det i dag. Problemet nå er jo at jeg har takket ja, og han har kjøpt biletter! Hva gjør jeg? Blir med på kino, og holder avstand? Kan dette være vennskapelig ment fra hans side, eller blir det regnet som en date? Vil virkelig ikke på date med han, orker ikke klein stemning på jobb hvis jeg avviser....

What to do?!

Anonymkode: fc1e3...f42

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Du er nok i en tap tap situasjon for jeg tror det blir klein stemning uansett... om han ikke er ute etter noe annet enn vennskap da, noe som jeg ikke får inntrykk av.

Får inntrykk av at du heller ikke er interessert i ham som venn heller, stemmer det? For tror nok det kan gjøre ting litt kjipere.

Uansett tror jeg det er best å være ærlig med ham.

Skrevet
3 timer siden, Bergtatt skrev:

Du er nok i en tap tap situasjon for jeg tror det blir klein stemning uansett... om han ikke er ute etter noe annet enn vennskap da, noe som jeg ikke får inntrykk av.

Får inntrykk av at du heller ikke er interessert i ham som venn heller, stemmer det? For tror nok det kan gjøre ting litt kjipere.

Uansett tror jeg det er best å være ærlig med ham.

Ja, dårlig situasjon dette her... Kan godt være venner med ham, men da kun som kollega. Vi har ikke god nok kjemi til å være venner på fritiden. Problemet nå er hvordan jeg skal gå frem... Vil jo ikke såre han, her er det jo jeg som har tabbet meg ut og takket ja. Der og da hørtes det ut som en god ide (var litt full). Burde lære meg at jeg aldri skal lage avtaler på fylla :fnise:

Kanskje hvis jeg spør om vi skal invitere flere med på kinoen? Og gir han pengene for billetten? Da forstår han kanskje at det ikke er ment som en date fra min side....

Gjest Minesveiper
Skrevet (endret)

Si bare på forhånd at dette er vennskaplig fra din side, se filmen og that's it. 

Endret av Minesveiper
Skrevet
16 minutter siden, AnonymBruker skrev:

Ja, dårlig situasjon dette her... Kan godt være venner med ham, men da kun som kollega. Vi har ikke god nok kjemi til å være venner på fritiden. Problemet nå er hvordan jeg skal gå frem... Vil jo ikke såre han, her er det jo jeg som har tabbet meg ut og takket ja. Der og da hørtes det ut som en god ide (var litt full). Burde lære meg at jeg aldri skal lage avtaler på fylla :fnise:

Kanskje hvis jeg spør om vi skal invitere flere med på kinoen? Og gir han pengene for billetten? Da forstår han kanskje at det ikke er ment som en date fra min side....

Hadde vært en idé... Jeg hadde nok skjønt tegningen om jeg var ham. 

Og skulle det være at han bare vil ha deg som venn og er på jakt etter flere venner så slår jo du nesten to fluer i en smekk.

Det kan jo være at du forandrer mening om han etterhvert. Husker jeg var ny på en jobb for mange år siden og det var en kvinnelig kollega av meg også. Synes hun var veldig rar og likte henne ikke, men så ble vi godt kjent og jeg ble faktisk veldig betatt av henne. :laugh: 

Så moralen her må jo være å lese boka ferdig før du legger den fra deg for godt.:opplyser::P

• Liker 2

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...