Gå til innhold

Godt som passer sammen med brente mandler?

Anbefalte innlegg

Skrevet

Tips til noe godt som passer sammen med brente mandler som er enkelt å lage (med ganske få ingredienser) og som ikke er nødt til å stå helt kaldt? Sjokolade utgår vel når det skal være julegaver og stå i glass sammen. 

Håper på svar 🎄

Anonymkode: d71a5...56e

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Sånne firkantede karameller... hmm... heter de Fudge mon tro. Kjempegode og visstnok veldig enkle å lage i følge min søster. 

Anonymkode: 5efe3...6aa

Skrevet
48 minutter siden, AnonymBruker skrev:

Sånne firkantede karameller... hmm... heter de Fudge mon tro. Kjempegode og visstnok veldig enkle å lage i følge min søster. 

Kan du spørre søsteren din om oppskrift på fudge som skal være "veldig enkle å lage"?

Har prøvd en masse ganger uten å få det til.

Anonymkode: 6263d...e89

Skrevet

Takk for forslag! Også hørt en del som sliter med å lage karameller? Så tar gjerne imot flere forslag evt "sikker oppskrift" :) 

Ts

Skrevet
26 minutter siden, AnonymBruker skrev:

Takk for forslag! Også hørt en del som sliter med å lage karameller? Så tar gjerne imot flere forslag evt "sikker oppskrift" :) 

Ts

Verdt å merke seg at det er forskjell på fudge og karameller. Det er fudge som minner mer om de store karamellene i smågodthyllene, eller egentlig enda mer "våte", nesten kakete, og ofte som sjokolade-fudge i USA. Så er det mer den seige, klissete smørbukk-typen.

Skrevet
3 timer siden, AnonymBruker skrev:

Kan du spørre søsteren din om oppskrift på fudge som skal være "veldig enkle å lage"?

Har prøvd en masse ganger uten å få det til.

Skal gjøre det. Hun kommer hjem fra New York på tirsdag, så jeg skal kaste meg over henne med det samme. :)

Skrevet
5 timer siden, AnonymBruker skrev:

Tips til noe godt som passer sammen med brente mandler som er enkelt å lage (med ganske få ingredienser) og som ikke er nødt til å stå helt kaldt? Sjokolade utgår vel når det skal være julegaver og stå i glass sammen. 

Håper på svar 🎄

Mandelknekk ;)

Anonymkode: 91128...3a7

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...