AnonymBruker Skrevet 18. desember 2016 #1 Skrevet 18. desember 2016 Tips til noe godt som passer sammen med brente mandler som er enkelt å lage (med ganske få ingredienser) og som ikke er nødt til å stå helt kaldt? Sjokolade utgår vel når det skal være julegaver og stå i glass sammen. Håper på svar 🎄 Anonymkode: d71a5...56e
AnonymBruker Skrevet 18. desember 2016 #2 Skrevet 18. desember 2016 Sånne firkantede karameller... hmm... heter de Fudge mon tro. Kjempegode og visstnok veldig enkle å lage i følge min søster. Anonymkode: 5efe3...6aa
AnonymBruker Skrevet 18. desember 2016 #3 Skrevet 18. desember 2016 48 minutter siden, AnonymBruker skrev: Sånne firkantede karameller... hmm... heter de Fudge mon tro. Kjempegode og visstnok veldig enkle å lage i følge min søster. Anonymkode: 5efe3...6aa Kan du spørre søsteren din om oppskrift på fudge som skal være "veldig enkle å lage"? Har prøvd en masse ganger uten å få det til. Anonymkode: 6263d...e89
AnonymBruker Skrevet 18. desember 2016 #4 Skrevet 18. desember 2016 Takk for forslag! Også hørt en del som sliter med å lage karameller? Så tar gjerne imot flere forslag evt "sikker oppskrift" Ts Anonymkode: d71a5...56e
AnonymBruker Skrevet 18. desember 2016 #5 Skrevet 18. desember 2016 26 minutter siden, AnonymBruker skrev: Takk for forslag! Også hørt en del som sliter med å lage karameller? Så tar gjerne imot flere forslag evt "sikker oppskrift" Ts Anonymkode: d71a5...56e Verdt å merke seg at det er forskjell på fudge og karameller. Det er fudge som minner mer om de store karamellene i smågodthyllene, eller egentlig enda mer "våte", nesten kakete, og ofte som sjokolade-fudge i USA. Så er det mer den seige, klissete smørbukk-typen. Anonymkode: 6263d...e89
AnonymBruker Skrevet 18. desember 2016 #6 Skrevet 18. desember 2016 3 timer siden, AnonymBruker skrev: Kan du spørre søsteren din om oppskrift på fudge som skal være "veldig enkle å lage"? Har prøvd en masse ganger uten å få det til. Anonymkode: 6263d...e89 Skal gjøre det. Hun kommer hjem fra New York på tirsdag, så jeg skal kaste meg over henne med det samme. Anonymkode: 5efe3...6aa
AnonymBruker Skrevet 18. desember 2016 #7 Skrevet 18. desember 2016 5 timer siden, AnonymBruker skrev: Tips til noe godt som passer sammen med brente mandler som er enkelt å lage (med ganske få ingredienser) og som ikke er nødt til å stå helt kaldt? Sjokolade utgår vel når det skal være julegaver og stå i glass sammen. Håper på svar 🎄 Anonymkode: d71a5...56e Mandelknekk Anonymkode: 91128...3a7
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå