Gå til innhold

Hvorfor slettet dere brukeren og hvorfor kom dere tilbake?

Anbefalte innlegg

Skrevet

Jeg er på tur til å slette brukeren min. Begynner å få nok av kg verden. BBlitt sliten av å være her hvor det var mye gøyalt tidligere.

Jeg vet noen av dere har slettet brukere og deretter kommet tilbake under nytt nick. Kan dere dele hvorfor?

Anonymkode: 5ae14...6d4

• Liker 1
Videoannonse
Annonse
Skrevet

Slettet brukeren fordi jeg ville diskutere andre temaer enn før. Jeg ville ikke knytte mer informasjon til brukeren, da hadde jeg blitt så lett å kjenne igjen. Blir jeg litt lei KG tar jeg bare en pause, trenger ikke slette brukeren pga det.

Anonymkode: 07345...8fa

• Liker 2
Skrevet

Jeg ønsker ikke å komme tilbake derfor skal jeg slette bruker. TS.

Anonymkode: 5ae14...6d4

Gjest Frederik
Skrevet

For en del handler det nok om lav viljestyrke. De ønsker å slutte,  men klarer det ikke.  Er jo også tegn på lav selvinnsikt siden de de aldri lærer at de ikke er i stand til å slutte på KG.

Skrevet
Akkurat nå, Frederik skrev:

For en del handler det nok om lav viljestyrke. De ønsker å slutte,  men klarer det ikke.  Er jo også tegn på lav selvinnsikt siden de de aldri lærer at de ikke er i stand til å slutte på KG.

Snakker av erfaring?  ;)

Anonymkode: bbcce...0a6

• Liker 4
Gjest Frederik
Skrevet (endret)
Akkurat nå, AnonymBruker skrev:

Snakker av erfaring?  ;)

Gjør nok det.

Endret av Frederik
Skrevet
1 minutt siden, Frederik skrev:

Gjør nok det.

hehe :)

Skrevet

Jeg oppdaget at jeg allerede var bruker, opprettet i 2006 eller noe. Litt rart, fordi jeg trodde jeg hadde "oppdaget" KG i løpet av de siste to årene.. Ja, og så hadde jeg diskutert en hel masse (til meg å være) under brukernavn og blitt sitert i hytt og vær, ble litt stresset av det. Anonymbruker var veldig på meg. Ganske uskyldige og konforme meninger, men likevel. Er vel feig da.

Anonymkode: 27c79...a87

• Liker 1
Skrevet

Jeg slettet brukeren da det var en periode med altfor mye rasistiske innlegg. I tillegg var jeg lei diverse brukere som bare lager tull og konstant skulle dra opp samme gamle 'damer er kjipe og babysyke kjerringer' tema.

Denne gangen så bruker jeg AB og kommenterer nesten ikke. Har blokkert brukere og fant ut at man kunne blokkere underforum :) Da ble det litt mer fred her inne

Anonymkode: 0e3c2...476

• Liker 1
Skrevet (endret)
2 minutter siden, Hunky skrev:

Fordi jeg hadde lyst. 

..

Endret av Polly Ester
Skrevet (endret)
4 minutter siden, Polly Ester skrev:

..

:)

Endret av Hunky
Skrevet

Hva er egentlig poenget med å stadig slette seg, for deretter å opprette nye brukere heile tiden?

Dersom man har lyst til å ta ein liten pause fra forumet her, så er de vel mye enklere å bare logge seg ut - og deretter logge inn igjen etter å ha tatt en lengre pause..

Anonymkode: c5e52...3a0

Skrevet

Fordi jeg var dritt lei KG og trengte en pause. Så innså jeg etter en pause at jeg savnet KG litt igjen, og da ble det ny bruker. 

Skrevet

Fordi jeg ble stalket av en her. Måtte ha ny bruker og ble deretter mer anonym. Har ikke vært plaget av det problemet i ettertid.

Anonymkode: e594e...875

• Liker 2
Skrevet
23 timer siden, AnonymBruker skrev:

Hva er egentlig poenget med å stadig slette seg, for deretter å opprette nye brukere heile tiden?

Dersom man har lyst til å ta ein liten pause fra forumet her, så er de vel mye enklere å bare logge seg ut - og deretter logge inn igjen etter å ha tatt en lengre pause..

Anonymkode: c5e52...3a0

Noen ber om at moderator sletter brukernavnet og alt man har skrevet blir omgjort til ab for å unngå at noen som sitter her døgnet rundt kan søke opp alt de har skrevet. Jeg slettet brukernavnet på grunn av en eks.

Anonymkode: d19a3...3ec

Skrevet

Men man kan hake av for at man ikke kan følges her inne.

Anonymkode: d19a3...3ec

Skrevet

Fordi jeg liker å fornye meg til stadighet 

Anonymkode: f7fed...ff9

Skrevet
Spoiler

:mynona:

Anonymkode: f7fed...ff9

• Liker 1

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...