Visningsnavn90 Skrevet 18. desember 2016 #1 Skrevet 18. desember 2016 Jeg er en 26 år gammel mann som har veldig lik hårfarge som laila på farmen,kanskje noe mørkere, men ikke mye. mao veldig oransje. Kanskje et dumt spørsmål, men fins det noen enkle måter å gjøre dette enda litt mørkere, eller bare litt mindre oransje uten å gå all in med hårfarge hver gang det begynner å bli litt ettervekst? Vil egentlig ikke forandre så alt formye på det, bare ikke se ut som et rødt lys når jeg vandrer rundt i oslos gater, oransje hår er jo som kjent ikke den beste egenskapen for en mann. 1
AnonymBruker Skrevet 18. desember 2016 #2 Skrevet 18. desember 2016 3 minutter siden, Visningsnavn90 skrev: Oransje hår er jo som kjent ikke den beste egenskapen for en mann. Hvorfor tror du det? Syns det er det fineste! Anonymkode: d64e1...627 3
AnonymBruker Skrevet 18. desember 2016 #3 Skrevet 18. desember 2016 Det er jo noe som hette glansvask tidligere. Jeg ville styrt unna all hårfarging, håret ditt vil bli mørkere om vinteren. Anonymkode: 31db5...7af
AnonymBruker Skrevet 18. desember 2016 #4 Skrevet 18. desember 2016 Ikke gjør noe med det! Rødt hår er kjempefint, både på kvinner og menn. Vær stolt av det! Har du skjeggvekst? Hehe, jeg synes ofte rødhårede menn er ekstra kjekke dersom de har skjegg i tillegg. Kanskje du kan få en litt kul sveis? Litt kortere på sidene for eksempel? Google: hot men red hair (eller noe sånt, så ser du kanskje litt tips). Anonymkode: 33757...df4 3
Visningsnavn90 Skrevet 18. desember 2016 Forfatter #5 Skrevet 18. desember 2016 Gjør egentlig ikke noe av å ha rødt hår, har bare ikke lyst til at det skal være så oransj, blir nesten litt blikkfang, ser mange som har rødt hår, men ikke så oransje som meg, og da legger man ikke merke til det på samme måten.
Visningsnavn90 Skrevet 18. desember 2016 Forfatter #6 Skrevet 18. desember 2016 (endret) Hvordan ville det blitt med glansvasken som noen her nevnte? Har skjeggvekst, men synes det er akkurat litt for dårlig til noe mer enn "3dagers" Endret 18. desember 2016 av Visningsnavn90
Gjest O.G. Skrevet 22. desember 2016 #7 Skrevet 22. desember 2016 På 18.12.2016 den 16.08, Visningsnavn90 skrev: Gjør egentlig ikke noe av å ha rødt hår, har bare ikke lyst til at det skal være så oransj, blir nesten litt blikkfang, ser mange som har rødt hår, men ikke så oransje som meg, og da legger man ikke merke til det på samme måten. Hrøes genialt ut den hårfargen!
Gjest lizard queen Skrevet 22. desember 2016 #8 Skrevet 22. desember 2016 Jeez, folk, TS stiller et spørsmål og alt dere har å komme med er at rødt hår er fint. La nå fyren endre hårfargen hvis han vil det selv. TS, det er noe som heter semi-permanente hårfarger, det er vel det som het glansvask før tror jeg. De går ut litt etterhvert så du kan jo prøve med en mørkere hårfarge der. Men vær litt obs på at det ikke er helt sikkert at de går helt vekk, er nok ikke så risky siden du har din naturlige hårfarge men jeg ville vært litt forsiktig med å ta for mørk farge. Og en til ting å tenke på er at siden du har rødt hår fra før, kan det hende det er bedre med en nøytral brun enn en rød brun for å tone ned fargen - det går ikke helt vekk likevel siden det er såpass mye rødt fra før, f.eks hvis du vil ha en nøytral brun og håret er rødt fra før, bør du farge det med en kald brun, så grønntonene balanserer ut det røde = nøytral. I teorien altså, det er litt vanskelig å si med hjemmefarger Men ja hvis du vil ha samme lysheten på håret men bare litt mindre rød/orange, ville jeg kanskje tatt en nøytral farge. Men hvis du vil ha mørkere hår er det jo bare å prøve seg frem. Og ja hjemmefarger har en tendens til å bli mørkere enn på pakken, så velg heller en et hakk lysere, og prøv deg litt frem! Les gjerne litt om fargeskalaen og nyanser osv. Litt å sette seg inn i hvis du har nada interesse kanskje og det er heller ikke alle merkene som følger samme skala (noe som er kjempeteit!) så å spørre på KG eller noe funker vel også Så ja, se etter semi-permanente farger. Er samme type pakke som andre hårfarger, det bare står med skrift. på. F.eks Loreal Casting creme gloss og Schwarskopf Country Colours er semi-permanente. https://www.vita.no/harpleie/harfarge/filter/l_oreal-country_colors/bruntoner-rodtoner kan jo se om ikke du finner noe der.
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå