AnonymBruker Skrevet 18. desember 2016 #1 Skrevet 18. desember 2016 Jeg har lenge hatt lyst til å bytte navn, fordi jeg av mange grunner ikke egentlig vil ha det jeg har nå, men nå som jeg endelig faktisk er gammel nok og kan bytte navn lurer jeg burde gjøre det. Hva syntes dere? Burde man bytte navn hvis det føles rett eller er det en dårlig ide? Anonymkode: 5fd0b...632
AnonymBruker Skrevet 18. desember 2016 #2 Skrevet 18. desember 2016 Jeg har byttet hele navnet etter å ha tenkt lenge og grundig. Det er to år siden nå. Angrer ikke Anonymkode: 500cf...a74
stan Skrevet 18. desember 2016 #3 Skrevet 18. desember 2016 Du kan skifte navn når du er fylt 16. Men du kan bare skifte en gang pr 10 år. Så det bør være gjennomtenkt. Om det er lurt eller ikke kommer veldig an på. Jeg skiftet, eller la til et mellomnavn, fordi jeg ville lage en sammenheng mellom kona og sønnen vår. Gjøre oss til en enhet. Kona mi kunne ikke endre sitt siden hun har en lang rekke med publikasjoner i sitt navn. Datteren min endret det andre fornavnet fordi hun (og jeg) ikke likte det. Og hun endret mellomnavn fordi hun ikke ville ha samme navn som sin mor. Det er lett å gjort, det tok meg mindre enn en halvtime fra jeg fikk ideen til det var gjort. Men tenk nøye gjennom hva du vil med navnet. Men det er jo fint at vi selv kan velge.
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå