AnonymBruker Skrevet 18. desember 2016 #1 Skrevet 18. desember 2016 Fått meg en studentbolig, men dessverre har den kun to plater, ingen ovn. Der jeg bodde før brukte jeg ovnen mye. Steke kjøtt, hamburgere, oppvarming av frossent hjemmelaget middag (gryteretter osv) fra mor, pizza og annet. Ble brukt omtrent hver dag. Glad for å fått meg studentbolig 5 min gåtur fra campus, men mangel på ovn gjør meg deprimert. Så løsningen er å få meg en hybelkomfyr, som kan brukes. Jeg har ikke veldig god økonomi, men har ønsket meg penger til jul, så kan jeg kjøpe noe småtteri jeg trenger, blant annet hybelkomfyr. Noen som kjenner til en bordkomfyr som kan brukes til vanlig stikkkontakt, men kan faktisk gjøre en god (grei) jobb, helst under en 1000-lapp. Noen med erfaring på bruken, og kan anbefale noe. Disse mikrobølgeovnene med varmluft/grill funksjon. Er disse noe tess? Kan man få steke en pizza eller rundstykker ordentlig? Veldig glad for svar. Litt usikker på om jeg er på riktig forum, flytt gjerne innlegget om jeg er på feil forum. Anonymkode: fc3dc...039
AnonymBruker Skrevet 18. desember 2016 #2 Skrevet 18. desember 2016 3 minutter siden, AnonymBruker skrev: Fått meg en studentbolig, men dessverre har den kun to plater, ingen ovn. Der jeg bodde før brukte jeg ovnen mye. Steke kjøtt, hamburgere, oppvarming av frossent hjemmelaget middag (gryteretter osv) fra mor, pizza og annet. Ble brukt omtrent hver dag. Glad for å fått meg studentbolig 5 min gåtur fra campus, men mangel på ovn gjør meg deprimert. Så løsningen er å få meg en hybelkomfyr, som kan brukes. Jeg har ikke veldig god økonomi, men har ønsket meg penger til jul, så kan jeg kjøpe noe småtteri jeg trenger, blant annet hybelkomfyr. Noen som kjenner til en bordkomfyr som kan brukes til vanlig stikkkontakt, men kan faktisk gjøre en god (grei) jobb, helst under en 1000-lapp. Noen med erfaring på bruken, og kan anbefale noe. Disse mikrobølgeovnene med varmluft/grill funksjon. Er disse noe tess? Kan man få steke en pizza eller rundstykker ordentlig? Veldig glad for svar. Litt usikker på om jeg er på riktig forum, flytt gjerne innlegget om jeg er på feil forum. Anonymkode: fc3dc...039 Du har jo allerede en tråd om dette. Holder det ikke med en? Anonymkode: bea8f...aef
AnonymBruker Skrevet 18. desember 2016 #3 Skrevet 18. desember 2016 5 minutter siden, AnonymBruker skrev: Fått meg en studentbolig, men dessverre har den kun to plater, ingen ovn. Der jeg bodde før brukte jeg ovnen mye. Steke kjøtt, hamburgere, oppvarming av frossent hjemmelaget middag (gryteretter osv) fra mor, pizza og annet. Ble brukt omtrent hver dag. Glad for å fått meg studentbolig 5 min gåtur fra campus, men mangel på ovn gjør meg deprimert. Så løsningen er å få meg en hybelkomfyr, som kan brukes. Jeg har ikke veldig god økonomi, men har ønsket meg penger til jul, så kan jeg kjøpe noe småtteri jeg trenger, blant annet hybelkomfyr. Noen som kjenner til en bordkomfyr som kan brukes til vanlig stikkkontakt, men kan faktisk gjøre en god (grei) jobb, helst under en 1000-lapp. Noen med erfaring på bruken, og kan anbefale noe. Disse mikrobølgeovnene med varmluft/grill funksjon. Er disse noe tess? Kan man få steke en pizza eller rundstykker ordentlig? Veldig glad for svar. Litt usikker på om jeg er på riktig forum, flytt gjerne innlegget om jeg er på feil forum. Anonymkode: fc3dc...039 coop OBS har søndagstilbud i dag på en bordkomfyr til rundt 500,- Anonymkode: a9f09...17a 1
AnonymBruker Skrevet 18. desember 2016 #4 Skrevet 18. desember 2016 Her https://coop.no/sortiment/obs-sortiment/elektronikk/hvitevarer/komfyrer-og-platetopper/emerio-mo-110489.2 kr 499,- Anonymkode: a9f09...17a 2
AnonymBruker Skrevet 18. desember 2016 #5 Skrevet 18. desember 2016 Emerio MO-110489.2 bordkomfyr 499 Bordkomfyr med 28 L kapasitet, 2 varmeplater Les mer om Emerio MO-110489.2 bordkomfyr 28 L kapasitet, 2 varmeplater Ovnsrommet passer en pizza på 28,5 cm Topp- og bunnvarme i ovnen Max W: 2930 Anonymkode: a9f09...17a
MissPierce Skrevet 18. desember 2016 #6 Skrevet 18. desember 2016 Ville absolutt gått for en hybelkomfyr, og ikke en mikro med grill/varmluft. Har en sånn dur mikro selv, og de er ikke så bra som de sier. Veldig enkelt da man kan bruke den til mer enn en vanlig mikro, men kan absolutt ikke erstatte en ovn. Hadde hybelkomfyr før, og den funket like bra som en vanlig ovn. Prisen på mikroen min er over 2000,- også 2
AnonymBruker Skrevet 18. desember 2016 #7 Skrevet 18. desember 2016 Tilbudet gjelder kun på nett og det er begrenset antall. Vær rask, studenten, om du skal sikre deg en slik bordkomfyr! Anonymkode: a9f09...17a 2
AnonymBruker Skrevet 18. desember 2016 #8 Skrevet 18. desember 2016 Den så jo perfekt ut, med perfekt pris, og stor nok for mitt bruk. Har dere brukt akkurat denne, eller hva tenker dere. Ville dere ha gått for den for meg. Har nok penger på konto til at jeg kan selvsagt legge inn bestilling med en gang. Julepenger kommer jo litt senere :D TS Anonymkode: fc3dc...039 1
AnonymBruker Skrevet 18. desember 2016 #9 Skrevet 18. desember 2016 Akkurat nå, AnonymBruker skrev: Den så jo perfekt ut, med perfekt pris, og stor nok for mitt bruk. Har dere brukt akkurat denne, eller hva tenker dere. Ville dere ha gått for den for meg. Har nok penger på konto til at jeg kan selvsagt legge inn bestilling med en gang. Julepenger kommer jo litt senere :D TS Anonymkode: fc3dc...039 Jeg har ikke brukt akkurat denne. Men jeg ville absolutt slått til på dette gode tilbudet Anonymkode: a9f09...17a 3
AnonymBruker Skrevet 18. desember 2016 #10 Skrevet 18. desember 2016 Her har du en lignende, som koster noe mer http://www.prisjakt.no/product.php?p=4017478 Fant den her http://www.prisjakt.no/category.php?k=579&o=produkt_pris_inkmoms Anonymkode: a9f09...17a
MissPierce Skrevet 18. desember 2016 #11 Skrevet 18. desember 2016 5 minutter siden, AnonymBruker skrev: Den så jo perfekt ut, med perfekt pris, og stor nok for mitt bruk. Har dere brukt akkurat denne, eller hva tenker dere. Ville dere ha gått for den for meg. Har nok penger på konto til at jeg kan selvsagt legge inn bestilling med en gang. Julepenger kommer jo litt senere :D TS Anonymkode: fc3dc...039 Ville absolutt slått til på den ja ☺️ 1
AnonymBruker Skrevet 18. desember 2016 #12 Skrevet 18. desember 2016 Her er en hybelkomfyr som er rimeligedre, men den ser ut til å være uten plater på toppen http://www.prisjakt.no/product.php?pu=3035715 Du har vel satt deg litt inn i merker, priser og egenskaper, ettersom du har vært på utkikk etter hybelkomfyr en stund? Anonymkode: a9f09...17a
AnonymBruker Skrevet 18. desember 2016 #13 Skrevet 18. desember 2016 3 minutter siden, AnonymBruker skrev: Her er en hybelkomfyr som er rimeligedre, men den ser ut til å være uten plater på toppen http://www.prisjakt.no/product.php?pu=3035715 Du har vel satt deg litt inn i merker, priser og egenskaper, ettersom du har vært på utkikk etter hybelkomfyr en stund? Anonymkode: a9f09...17a Jeg fikk nøkkel til hybelen på fredag, og så først da at det ikke var ovn. Så jeg har ikke vært på jakt etter det en god stund, bare 3 dager. Men jeg har ikke sjekket med studentbolig (sio) om det er greit at jeg bruker hybelkomfyr med ovn. Pleier de å si noe til deg? Anonymkode: fc3dc...039
AnonymBruker Skrevet 18. desember 2016 #14 Skrevet 18. desember 2016 Her er en kundevurdering av en ovn av samme merke "God verdi for pengene Kjøpte denne for noen uker tilbake og er veldig fornøyd med den. Den var billig, enkel å bruke og fortsatt romslig nok til å for eksempel ha en big one pizza eller en romslig ildfast form i. Den varmes opp ganske fort, men trekker den en stjerne hovedsakelig fordi det tar veldig lang tid fra den blir ''varm'' til den blir ''veldig varm'' i tillegg til at den ikke har en varmluftfunksjon. Alt i alt er jeg dog veldig fornøyd med denne så langt. Perfekt for studenthybeln. Ja, jeg anbefaler dette produktet" https://www.netonnet.no/art/hjem-og-fritid/kjokkenapparater/kokeplaterogovner/emerio-mo-110489/227642.11299/ Anonymkode: a9f09...17a
AnonymBruker Skrevet 18. desember 2016 #15 Skrevet 18. desember 2016 På finn selges en av samme merke. http://m.finn.no/bap/forsale/ad.html?finnkode=66882380 Anonymkode: a9f09...17a
AnonymBruker Skrevet 18. desember 2016 #16 Skrevet 18. desember 2016 Jeg forsøkte å finne den i en test av bordkomfyrer, men jeg fant ingen slike tester. Jeg hadde uansett slått til. Anonymkode: a9f09...17a
AnonymBruker Skrevet 18. desember 2016 #17 Skrevet 18. desember 2016 10 minutter siden, AnonymBruker skrev: Jeg fikk nøkkel til hybelen på fredag, og så først da at det ikke var ovn. Så jeg har ikke vært på jakt etter det en god stund, bare 3 dager. Men jeg har ikke sjekket med studentbolig (sio) om det er greit at jeg bruker hybelkomfyr med ovn. Pleier de å si noe til deg? Anonymkode: fc3dc...039 Jeg har aldri hørt om at det ikke er lov til å bruke hybelkomyrer med ovn. Hvorfor skulle ikke det være lov? Anonymkode: a9f09...17a
AnonymBruker Skrevet 18. desember 2016 #18 Skrevet 18. desember 2016 Det er ikke noe mer å tenke på før du kjøper ovnen ts. Den er så rimelig, at dersom du ikke blir fornøyd, kan du bare selge den på finn.no med et lite prisavslag. Du slipper også å betale frakt ved kjøp av denne, dersom du velger å hente den i en obs-butikk. Anonymkode: a9f09...17a
AnonymBruker Skrevet 18. desember 2016 #19 Skrevet 18. desember 2016 Tusen takk for hjelpa. Nå er det gjort. Kjøpt og betalt. Hentes gratis på nærmeste obs butikk. Om jeg ikke får lov til å beholde den eller ikke fornøyd, så selger jeg den bare. Så rask hjelp har jeg aldri fått. Så rask avgjørelse har jeg aldri tatt. Anonymkode: fc3dc...039 2
AnonymBruker Skrevet 18. desember 2016 #20 Skrevet 18. desember 2016 Akkurat nå, AnonymBruker skrev: Tusen takk for hjelpa. Nå er det gjort. Kjøpt og betalt. Hentes gratis på nærmeste obs butikk. Om jeg ikke får lov til å beholde den eller ikke fornøyd, så selger jeg den bare. Så rask hjelp har jeg aldri fått. Så rask avgjørelse har jeg aldri tatt. Anonymkode: fc3dc...039 Så fint Takk for hyggelig tilbakemeding! Lykke til Anonymkode: a9f09...17a 1
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå