Gjest Anonymous Skrevet 1. desember 2004 #1 Del Skrevet 1. desember 2004 et plagg? Har et sånt Lindex kort (ikke kjøpe-kortet)og fikk i posten 3 sånne rabatt-kuponger, et på barenplagg,et på dameplagg og et på undertøy.Skulle da bruke de i går da.Fant 2 sjal et til dame og et til barn, gikk bort i kassen og skulle betale, fant frem kortet og kupongene.Men da fikk jeg beskjed om at kupongene ikke gjaldt for de (På kupongene står det: "valgfritt barneplagg,tilbudet gjelder på ordinære pris.Og det samme står på dameplagg og undertøy.) Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
*Emma* Skrevet 1. desember 2004 #2 Del Skrevet 1. desember 2004 Jeg ville trodd at det var et plagg men de har det kanskje under accesories kategorien....?? Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Anonymous Skrevet 1. desember 2004 #3 Del Skrevet 1. desember 2004 heh. Jeg har en kvittering fra Morgan hvor det står at tilbehør, belter og sko ikke byttes. Hvis skjerf/sjal er tilbehør begynner det egentlig å knipe for bytteretten. Sleipt av dem, synes jeg. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest miau Skrevet 1. desember 2004 #4 Del Skrevet 1. desember 2004 Det er tilbehør! Jeg har jobbet i accesories butikk før, der solgte vi skjerf og sjal Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
ringblomst Skrevet 1. desember 2004 #5 Del Skrevet 1. desember 2004 heh. Jeg har en kvittering fra Morgan hvor det står at tilbehør, belter og sko ikke byttes. Hvis skjerf/sjal er tilbehør begynner det egentlig å knipe for bytteretten. Sleipt av dem, synes jeg. Det å kunne få bytte er noe de fleste butikker gir kundene sine, men er dessverre ikke noe vi kan kreve av butikken, hvis det da ikke er reklamasjon. Men tilbake til selve spørsmålet - er jeg nok redd for at det blir regnet som tilbehør og ikke plagg, men de kunne ha spesifisert med - "gjelder ikke...". Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå