AnonymBruker Skrevet 18. desember 2016 #1 Skrevet 18. desember 2016 Hei! I ca ett år har kompisen til samboeren til venninnen min prøvd seg på meg, men dette har kun skjedd når han har vært full på fredager og lørdager, ellers i ukedagene har det vært stille. Det har med andre ord vært tydelig hva han er ute etter. Jeg ble singel for over ett år siden da jeg fant ut at kjæresten min ruset seg i skjul. Etter dette har ekskjæresten min terrorisert meg med blant annet hærverk på utsiden av leiligheten min, hengt meg ut på sosiale medier og diktet opp løgner om meg til venner. Han hadde også kontaktet denne fyren som har prøvd seg på meg ett år, han hadde skrevet at jeg var felleshølet for narkomane i byn. Igår på fest kom det frem at dette trodde han tydeligvis på. Kan starte med å si at jeg verken tar dop eller har one night stands og har ikke hatt sex siden det ble slutt med eksen min. Jeg har altså ikke hatt sex med han som har prøvd seg ett år. igår på festen min følte jeg at jeg ble verbalt angrepet da det kom frem at han trodde jeg hadde noe uoppgjort med eksen min siden han terrroriserte meg, det virket som han trodde på meldingen han hadde fått og jeg følte at jeg ble beskyldt for noe som overhodet ikke stemmer. Jeg har denne fyren på Facebook og Instagram, men vurderer nå å slette han da han tydeligvis ser ned på meg som han gjør. Hva hadde dere gjort? Anonymkode: 11e82...0d1
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå