AnonymBruker Skrevet 18. desember 2016 #1 Skrevet 18. desember 2016 Enten du har endret bare etternavn, fornavn, tilføydd et navn eller endret hele navnet. Jeg endret hele navnet mitt, og logget meg inn på en offentlig nettside for å sjekke noen andre opplysninger, og plutselig satt jeg og så på navnet mitt og kjente den dype gleden Jeg er så glad for at jeg endret navnet til det jeg har nå. Elsker det. Hva med deg og ditt nye navn? Anonymkode: 2a594...af3
Gjest antbug Skrevet 18. desember 2016 #2 Skrevet 18. desember 2016 Det eneste som kan få meg til å skifte navn er at jeg havner under vitnebeskyttelse og må ha ny identitet, så det kan jeg ikke svare deg på. Tipper at det ville føltes veldig snålt, fremmed og ubehagelig. Det er det navnet jeg alltid har hatt som er meg.
Ginny Skrevet 18. desember 2016 #3 Skrevet 18. desember 2016 Jeg skiftet etternavn en gang for en mange år siden. Der og da tenkte jeg noe sånt som "hurra, endelig er det styret der over!". Men så begynte styret med å få registrert det nye navnet overalt, nytt pass, nye bankkort, nytt førerkort.. Flere år senere er jeg enda ikke ferdig 😝
AnonymBruker Skrevet 18. desember 2016 #4 Skrevet 18. desember 2016 1 minutt siden, Ginny skrev: Jeg skiftet etternavn en gang for en mange år siden. Der og da tenkte jeg noe sånt som "hurra, endelig er det styret der over!". Men så begynte styret med å få registrert det nye navnet overalt, nytt pass, nye bankkort, nytt førerkort.. Flere år senere er jeg enda ikke ferdig 😝 Det ble jeg ferdig med på noen få måneder. Anonymkode: 2a594...af3
Ginny Skrevet 18. desember 2016 #5 Skrevet 18. desember 2016 3 minutter siden, AnonymBruker skrev: Det ble jeg ferdig med på noen få måneder. Anonymkode: 2a594...af3 Da er du et mye bedre bedre menneske enn meg, her er det fremdeles ikke mulig å finne meg i telefonkatalogen 😝
AnonymBruker Skrevet 18. desember 2016 #6 Skrevet 18. desember 2016 1 minutt siden, Ginny skrev: Da er du et mye bedre bedre menneske enn meg, her er det fremdeles ikke mulig å finne meg i telefonkatalogen 😝 Det er fordi det ikke utgis telefonkataloger lenger. Anonymkode: c3724...f5c 2
AnonymBruker Skrevet 18. desember 2016 #7 Skrevet 18. desember 2016 Jeg byttet fornavn umiddelbart da jeg fylte 18 og følte lenge en enorm lettelse når jeg fikk post og liknende med mitt nye navn. Nå er det 13 år siden og jeg tenker ikke lenger noe særlig over det. Men om jeg finner dokumenter med mitt gamle navn, får jeg fremdeles en klump i magen, litt sånn kvalm følelse. Da jeg giftet meg mange år etter jeg byttet fornavn, byttet jeg etternavn også. Der følte jeg egentlig bare at det var totalt feil, så jeg byttet tilbake til mitt gamle etternavn etter 3 år. Det er helt riktig, det er det som er meg. Anonymkode: 208a3...7c5
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå