AnonymBruker Skrevet 18. desember 2016 #1 Skrevet 18. desember 2016 Noen som har en fantastisk svigermor og vil dele dette? Anonymkode: 93fa8...452
AnonymBruker Skrevet 18. desember 2016 #2 Skrevet 18. desember 2016 Nei, men jeg har en horribel svigermor som jeg har null kontakt med Er veldig fornøyd med den ordningen, jeg bare later som hun ikke eksisterer. Funker knall! Anonymkode: c3c20...be7 1
AnonymBruker Skrevet 18. desember 2016 #3 Skrevet 18. desember 2016 9 minutter siden, AnonymBruker skrev: Noen som har en fantastisk svigermor og vil dele dette? Anonymkode: 93fa8...452 Regel: Ingen negative svigermorhistorer Anonymkode: 93fa8...452 1
AnonymBruker Skrevet 18. desember 2016 #4 Skrevet 18. desember 2016 Min svigermor (og svigerfar!) er kjempegod! Tatt imot meg på en fin måte, inviterer både meg og ungene til julefeiring, sender hyggelige ting på facebook, kjøper julegaver, inviterer på middager osv. Anonymkode: fbe5d...60a 2
Sushi Skrevet 18. desember 2016 #5 Skrevet 18. desember 2016 Jeg har en fantastisk svigermor som er en enda mer fantastisk farmor til barna mine. Er kjempeglad for at vi kommer så godt overens, og det er nok mye fordi hun har gått inn for at vi skal ha et godt forhold. 2
AnonymBruker Skrevet 18. desember 2016 #6 Skrevet 18. desember 2016 Jeg har to eks-svigerforeldre jeg ikke kan få fullrost nok Selv etter samlivsbrudd for mange år siden, har vi jevnlig kontakt, jeg kommer innom på kaffe om vi er forbi, og se sender bursdagshilsen og julegave. De er fantastiske besteforeldre for barnet, og jeg vet at uansett hva jeg hadde trengt av hjelp kunne jeg ringt dem. Jeg kunne ikke fått bedre svigerforeldre, og tilogmed etter at jeg og sønnen deres gikk fra hverandre har de overgått alt man kan drømme om. Føler meg så heldig som har de i livet mitt, og jeg er så takknemlig for at barnet mitt får oppleve så gode besteforeldre. (Jeg har fantastiske besteforeldre til barnet på min side også, og alle møtes til bursdager etc.) Anonymkode: 32789...6c9 5
AnonymBruker Skrevet 18. desember 2016 #7 Skrevet 18. desember 2016 Hun er ikke fantastisk, men hun prøver veldig hardt å virke som om hun bryr seg. Med hans ekser så ga hun en lang faen og ville ikke ha noe som helst med de å gjøre. Selv eksen han fikk barn med. Så det at hun i det heletatt prøver med meg syns jeg er kjempe koselig. Anonymkode: cf177...c9d
AnonymBruker Skrevet 18. desember 2016 #8 Skrevet 18. desember 2016 Jeg er veldig glad i min svigermor Vi er veldig ulike og har ikke så mye til felles, men vi trives godt i hverandres selskap fordi om. Det handler jo om å bli kjent med pesonen og ikke alltid sammenligne med egne foreldre og familie. Vi kan snakke om det meste og stiller opp for hverandre når det trengs. Anonymkode: 19f37...055 1
Nuith Skrevet 18. desember 2016 #9 Skrevet 18. desember 2016 min ex-svigermor var en utrolig koselig eldre dame, som jeg ikke har et eneste vondt ord å si om. jeg tror nok ikke exkjæresten til mannen min har noe stygt å si om min manns mor heller - iallefall ikke med tanke på hvor mye min svigermor roser sin ex-svigerdatter opp i skyene. så det finnes jo absolutt gode svigermor-svigerdatter-forhold. 1
AnonymBruker Skrevet 18. desember 2016 #10 Skrevet 18. desember 2016 Jeg setter så utrolig pris på svigerforeldrene mine. De er ganske mye eldre enn mine egne foreldre, og det føles litt som om jeg har fått et par ekstra besteforeldre(mine er så og si fraværende). De har tatt imot meg med åpne armer, er omsorgsfulle og gavmilde. Og de ser også ut til å være fantastiske besteforeldre. Anonymkode: 06aa1...389 2
AnonymBruker Skrevet 18. desember 2016 #11 Skrevet 18. desember 2016 Min er fantastisk. Inkluderer alle, tar seg av barnebarn, kommer med positive kommentarer og ikke kritikk. Er ulik meg i stil når det gjelder hus og klær, men har aldri kommet med negative kommentarer. Anonymkode: 8ca9e...8f0 1
sara salamander Skrevet 18. desember 2016 #12 Skrevet 18. desember 2016 Jeg har ikke det, men min mamma hadde det, hun og farmor har god kontakt enda selv om mamma og pappa skilte seg for 26 år siden! ☺️
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå