Gå til innhold

styggest på byen og tinder?

Anbefalte innlegg

Skrevet

Jeg er en jente på 29 år som ikke er stygg, så overskriften blir litt misvisende, men jeg er vel helt normal og ikke noe spesiell på noen måte. Dette plager meg egentlig ikke så mye, men jeg har fått tinder og begynt å date og har da blitt bevisst på hvor mange jenter som er så sykt mye penere enn meg, og da føler jeg at jeg ikke har noen sjanse. Ja, jeg har mange andre ting gående for meg, men det har vel mange av de mye penere damene også.. Vil ikke tenke sånn, noen som har noe tips? Prøver å redusere instagram og sånn siden jeg bare blir lei meg, men på byen og andre settinger må jeg jo klare å beholde selvtilliten selv om mange er veldig pene. 

Takk :) 

Anonymkode: 60bf4...0e2

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Du måikke tenke over hvor "pene alle andre er". Du er bra nok som du er! Det er det eneste tipset jeg kan gi deg. For når du starter med å la være å tenke de tankene når du er rundt andre mennesker, så vil du få mer selvtillit til eget utseende. En trygg person på dette plan utstråler masse deilig energi! Og det er temmelig sexy det! :) 

• Liker 3
Gjest Frederik
Skrevet (endret)

Så lenge du er middels pen så får du jo mer enn nok oppmerksomhet på tinder.  Forstår virkelig ikke at man kan føle man ikke er pen nok når man får 100vis av beilere. 

Endret av Frederik

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...