Gå til innhold

Symptomer før IKM, eller innbilling?

Anbefalte innlegg

Skrevet

Hei! Er nå 8 dpo, og jeg har vært småkvalm i 2 dager. Har også "stikking" i noe jeg tror er eggstokkene (litt vanskelig å vite, har ikke vært gravid før) dette har jeg kjent i 2 dager også. Det jeg lurer på er om dette faktisk er mulig å kjenne på så tidlig, eller om det må bare være innbilling? Har aldri kjent på dette før, så veldig rart at jeg ikke har "innbilt" det før, for dette er ikke første PP.

Jeg har også plutselig veldig mye utflod, er dette et tegn på graviditet? Eller spiller det ingen rolle hvordan utfloden er?

Sist men ikke minst, så hadde jeg en kjempeliten blødning igår, var veldig mørkt, så virket som gammelt blod. Har ikke blødd siden, eller antydning til noe blødning etter det. Aldri fått en blødning en uke før IKM, pluss at det var så lite. Kan dette ha vært festeblødning? Er den vanligvis mørk, eller er det friskt blod? Eller varierer det fra person til person?

Takk for svar folkens. Skal ta en test på torsdag tenker jeg. 

Anonymkode: 09495...eb8

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Hvis man kjenner noe så tidlig er det mer at man kjenner seg litt "rar". Akutt sliten/svimeferdig f.eks. Kvalmen, stikkinger, utflod er ting som dukker opp senere om man er gravid. Mer tro på den blødningen som et symptom, enn det andre.

Lykke til med testing!

Anonymkode: 4a58e...3ff

Skrevet
24 minutter siden, AnonymBruker skrev:

Hvis man kjenner noe så tidlig er det mer at man kjenner seg litt "rar". Akutt sliten/svimeferdig f.eks. Kvalmen, stikkinger, utflod er ting som dukker opp senere om man er gravid. Mer tro på den blødningen som et symptom, enn det andre.

Lykke til med testing!

Anonymkode: 4a58e...3ff

Takk for det! Det er akkurat "rar" jeg har følt meg de siste dagene. Kvalmen og følelsen i magen er ikke noe akutte greier, men det er bare en konstant svak "rar" følelse. Håper jeg ikke innbiller meg dette. 

Takk for svar 😊

Skrevet

Jeg var kvalm fra 2+6 og merket endring i humøret før positiv test ;) så det er mulig ja. 

Skrevet
På 26.12.2016 den 12.51, LilleMy1989 skrev:

Jeg var kvalm fra 2+6 og merket endring i humøret før positiv test ;) så det er mulig ja. 

Takk for svar! Vel jeg er 17 dpo og får kun negative tester, så er nok ikke gravid likevel.. Men ingenting er over før mensen dukker opp :)

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...