Gjest *Fiona* Skrevet 1. desember 2004 #1 Skrevet 1. desember 2004 Dette forklarer alt http://www.vg.no/pub/vgart.hbs?artid=256775 Takk og pris at jeg ikke går på p-piller lenger
Superlammet Skrevet 1. desember 2004 #2 Skrevet 1. desember 2004 Hvis det stemmer beviser det jo deler av Darwins teori Naturen er evig vis og klarer å løse alt før eller siden.
Gjest ik innl *Fiona* Skrevet 1. desember 2004 #3 Skrevet 1. desember 2004 I dette tilfellet SIDEN - jeg gikk på p-piller, fant type, åpenbart feil, fikk barn med ham, sluttet på p-piller fordi man får jo ikke spiral før man har fått barn - og NÅ er luktesansen min i orden igjen til å velge nestemann Slik samfunnet etter hvert utvikler seg, er det jo ikke helt utenkelig at det er noe i det. Det er jo en kjensgjerning at hormonene styrer atfered og ymse funksjoner i kroppen , ikke bare kjønnsdrift og forplantning. Da gjenstår det bare å nevne dette for dem som har 4 unger med fire fedre - SKIFT prevensjonsmiddel!!! :o Burde bli en del av seksualundervisningen
Gjest Mann 28 Skrevet 1. desember 2004 #4 Skrevet 1. desember 2004 Da gjenstår det bare å nevne dette for dem som har 4 unger med fire fedre - SKIFT prevensjonsmiddel!!! :o Burde bli en del av seksualundervisningen De kan ha behov for det ja :-) Men hva med oss menn da? Vi har jo ikke stort annet enn kondomen å støtte oss på..... :-?
Gjest Anonymous Skrevet 1. desember 2004 #5 Skrevet 1. desember 2004 Men hva med oss menn da? Vi har jo ikke stort annet enn kondomen å støtte oss på..... :-? Det er derfor vi må innom flere blomster på veien. En av dem er nok en bra nok match for vårt immunforsvar.
Gjest John Doe Skrevet 1. desember 2004 #6 Skrevet 1. desember 2004 Sikkert ei dame som presser fyren til å gå ut med noe slikt. Dårlig unskyldning å skylde på pillen.
Gjest Milah Skrevet 1. desember 2004 #7 Skrevet 1. desember 2004 Hmm.. kanskje jeg skal slutte på pillen et øyeblikk for å lukte på kjæresten min..
Gjest GreenSky Skrevet 1. desember 2004 #9 Skrevet 1. desember 2004 dette er faktisk gammelt nytt. Har hørt det før, ja. Og tviler på at p-piller er årsaken.
Gjest *Fiona* Skrevet 2. desember 2004 #10 Skrevet 2. desember 2004 Hva da? At p-piller er årsaken til at kvinner velger feil? Eller at de er årsaken til justert luktesans?
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå