AnonymBruker Skrevet 18. desember 2016 #1 Skrevet 18. desember 2016 Må bare få det ut et sted. Er så sliten av alltid å være den som gjør det som er ubehagelig og strevsomt. Sliten av å være den det ringes til når det er noen som trenger hjelp eller skal klage. Sliten av å gjøre det koselig på alles bursdag - inkludert min egen. Sliten av å høre negative kommentarer hvis jeg gjør noe for meg selv. Sliten av klaging for det jeg gjør burde vært bedre! Sliten av å kjenne på dårlig samvittighet og bli påvirket av andres manipulasjon. Jeg er den som ikke vil være til bry. Den som alltid hører på deg når du trenger å snakke. Den som stiller opp dersom noe er vanskelig. Som er pliktoppfyllende og vil være grei. Den som aldri vil såre eller gjøre deg lei. Den som alltid smiler og egentlig synes livet og det meste er greit. Den du kanskje tar for gitt. Skulle ønske noen en gang viste de satte pris på meg også. Å kunne komme til ferdig middag, bli skjemt ut, sette seg ned uten at jeg selv har dekket, handlet,pyntet og laget maten. Å slippe å lage min egen kake på bursdagen min. At noen andre vasket badet. Å være den som kan snakke om meg selv uten å bli fortalt at de ikke er interessert eller at de må gå. Jeg liker å glede andre, liker å høre og hjelpe venner med problemer. Liker å lage det koselig, stelle til. Men ikke alltid. Det er vondt å aldri oppleve selv å komme "til dekket bord". Og det hadde vært hyggelig å oppleve at noen virkelig anstrengte seg eller la litt krefter bare for min skyld, bare for å føle denne type omsorg tilbake av og til. Anonymkode: 8fe21...d75
AnonymBruker Skrevet 18. desember 2016 #2 Skrevet 18. desember 2016 Kan du bruke mer tid sammen med mennesker som gir deg noe, i steden for å bruke så mye tid sammen med de som tar uten å gi? Evt bli kjent med nye mennesker Anonymkode: 06894...525
AnonymBruker Skrevet 18. desember 2016 #3 Skrevet 18. desember 2016 Du må begynne å prioritere deg selv først ts. Så kan du gi. Nå bare selvutsletter du deg selv. Du er snill mot andre, men gir ( unnskyld uttrykket ) f... i deg selv. På tide å stå mer opp for deg selv! Hvordan skal andre sett pris på deg når du ikke selv viser at du setter pris på deg selv, siden du lar andre overkjøre deg? Anonymkode: a8d30...6b7
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå