Gå til innhold

Dumpet. igjen.

Anbefalte innlegg

Skrevet

Så her er jeg igjen.

ble dumpet på ferie i sommer av en jeg hadde gitt alt fir. Trodde virkelig det var the one. 

Så 2 mnd siden møtte jeg en mann. Trygg, god, snill. I kveld sier han at jeg er så flott men han har nok friendzona meg.

jeg har ting på stell og "har mye å leve for", men det føles ikke slik ut nå. Hva dkal til for å finne noen i denne verden? Føler faktisk at livet ikke er komplett uten noen som er glad i meg for sen jeg er og stolt av meg.

Anonymkode: ded96...268

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Han sa du var flott, og du tolker det som at han dumpa deg eller bare vil være venner? Forvirra! 

• Liker 2
Skrevet

Har dere vært intime ts?

Anonymkode: d2200...2e8

Skrevet
17 minutter siden, niledh skrev:

Han sa du var flott, og du tolker det som at han dumpa deg eller bare vil være venner? Forvirra! 

"Du er flott og jeg har hatt det så fint med deg, men jeg  har ikke de følelsene for deg, du har nok kont i friendzone"

ja vi var intime, men ble godt kjennt først.

ts

Skrevet
21 minutter siden, AnonymBruker skrev:

"Du er flott og jeg har hatt det så fint med deg, men jeg  har ikke de følelsene for deg, du har nok kont i friendzone"

ja vi var intime, men ble godt kjennt først.

ts

Du skriver at dere bare har sett hverandre i to måneder. Beklager, men to måneder er ingenting...

Du må finne styrke i deg selv, og du må bli mer kjent med en mann før du gir hele pakka. Jeg tror du stresser for mye med det å ha kjæreste. Lær deg til å trives i ditt eget selskap først.

Klem fra meg, som vil deg det aller beste:)

Anonymkode: d2200...2e8

• Liker 1
Skrevet
1 time siden, AnonymBruker skrev:

Så her er jeg igjen.

ble dumpet på ferie i sommer av en jeg hadde gitt alt fir. Trodde virkelig det var the one. 

Så 2 mnd siden møtte jeg en mann. Trygg, god, snill. I kveld sier han at jeg er så flott men han har nok friendzona meg.

jeg har ting på stell og "har mye å leve for", men det føles ikke slik ut nå. Hva dkal til for å finne noen i denne verden? Føler faktisk at livet ikke er komplett uten noen som er glad i meg for sen jeg er og stolt av meg.

Ahhhh forstår hvordan du har det. Jeg sliter ennå etter siste dump. Var ekstra tungt lenge. Det er fortsatt tungt, men det har gått opp for meg at jeg har gjort mitt beste. 

Skrevet

Hva betyr det å ha alt på stell? 

• Liker 4
Skrevet

Jeg kjenner meg veldig igjen i din situasjon. Jeg har opplevd akkurat det samme, først møtte jeg en fyr som jeg trodde var den rette, men det fungerte ikke. Så møtte jeg en snill og god person, men han fant ut at jeg ikke var damen for han etter to måneders intens dating, der alt stemte. 

Og nå har jeg kommet hjem etter en mislykket første date med en fyr jeg møtte gjennom felles bekjente. 

Begynner å lure nå om der finnes noen for meg der ute... Føler at jeg roter det til, og når jeg endelig treffer en jeg liker som liker meg tilbake, klarer jeg å rote det til og skremme han vekk. 

Anonymkode: a18e6...0c5

Skrevet

Det er når du minst venter det, det skjer! Du må rett og slett prøve og finne ro med deg selv og gjøre deg selv lykkelig, du trenger ingen mann for det😊 når man begynner og stresse så utstråler man nok litt desperasjon som kan skremme folk bort. Bare hev hodet og børst det av deg og ikke stress. Da skal du bare se at det meste løser seg. Lykke til!

• Liker 2
Skrevet

Takk dere. Det er kjipt, men det går seg vel til.

syns forresten ikke å vente 5-6 uker med å bli intim er å forhaste seg.

ts

• Liker 2
Skrevet
2 timer siden, AnonymBruker skrev:

Jeg kjenner meg veldig igjen i din situasjon. Jeg har opplevd akkurat det samme, først møtte jeg en fyr som jeg trodde var den rette, men det fungerte ikke. Så møtte jeg en snill og god person, men han fant ut at jeg ikke var damen for han etter to måneders intens dating, der alt stemte. 

Og nå har jeg kommet hjem etter en mislykket første date med en fyr jeg møtte gjennom felles bekjente. 

Begynner å lure nå om der finnes noen for meg der ute... Føler at jeg roter det til, og når jeg endelig treffer en jeg liker som liker meg tilbake, klarer jeg å rote det til og skremme han vekk. 

Anonymkode: a18e6...0c5

Akkurat slik for meg og. Tror du folk forventer for mye? Full klaff her og, men det er ikke "nok"?

ts

Skrevet
1 time siden, AnonymBruker skrev:

Akkurat slik for meg og. Tror du folk forventer for mye? Full klaff her og, men det er ikke "nok"?

ts

Men det kan godt bare ha vært "full klaff" fra din side, og ikke fra hans. Hvis han også hadde "full klaff" så ville han ikke ha slått opp.

Anonymkode: 89580...b1e

• Liker 2

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...