majan Skrevet 1. desember 2004 #1 Skrevet 1. desember 2004 ja det er jo koselig og være forlover, men to bryllup på tre uker + at jeg skal planlegge mitt eget bryllup - hvordan skal jeg rekke alt?? har aldri vært forlover før, men hva innebærer det???? noen som har noen forslag til hva en kan finne på i et utdrikkningslag??? er ikke ute etter og drite ut brudene men gjøre det til en minnerik dag for de uten at det koster alt for mye penger.
Snutus Skrevet 1. desember 2004 #2 Skrevet 1. desember 2004 Ikke vær bekymret. Jeg syntes at det var veldig koselig å være forlover, men jeg planla ikke mitt eget bryllup på samme tid. Din hovedoppgave er å være der for bruden. Fra å se på kjole til å være sparringspartner på alt fra invitasjoner til bordplassering. Dette varierer selvsagt fra brud til brud. Når det gjelder utdrikningslaget er det lurt å gå ut i fra brudens interesser. I utdrikningslaget jeg arrangerte gjorde vi følgende: Flamenco-kurs der bruden ble kledd opp som en skikkelig senorita (bruden er veldig glad i Spania). Klatring i klatrevegg (det var brudens store utfordring). Her var det flere enn bruden som deltok. Bruden fikk så aromaterapi på skjønnhetssalongen på Grand hotell, men vi andre badet i det flotte bassenget i toppetasjen på Grand. Her kunne de som ville få seg en drink. Dro hjem til meg der vi laget mat sammen. Alle hadde fått sine oppgaver (matlaging, pynting sov.). Bruden ble satt til å være bartender. Etter dette spiste vi middag der bruden fortalte hvordan hun hadde blitt kjent med hver enkelt. Alle hadde med hver sin gave uten til-fra lappe. Bruden skulle gjette hvem gavene var fra og begrunne dette. Det var utrolig morsomt. Til slutt hadde jeg stillt forloveden hennes 20 spørsmål. Dette hadde jeg tatt opp på video. Vi stoppet filmen etter hvert spørsmål så bruden kunne gjette hva brudgommen hadde svart. Det som var viktig for meg var at utdrikningslaget ikke ble alt for dyrt og at alle kunne være med på aktivitetene. Lykke til
Snutus Skrevet 1. desember 2004 #3 Skrevet 1. desember 2004 Det skulle selvsagt ikke være sov, men osv.
Gjest Anonymous Skrevet 1. desember 2004 #4 Skrevet 1. desember 2004 Det hørtes ut som et kjempefint utdrikningslag! Min store frykt er å få et "utdritingslag" der man begynner med spritdrikking klokka 9 om morgenen, og blir tatt med ut og tvunget til å selge kondomer eller sånt, mens jeg sutter på en kjærlighet som ligner på en p***...*grøss*....
Gjest gjest1 Skrevet 1. desember 2004 #5 Skrevet 1. desember 2004 Trur dei færraste arrangerer utdritnings-lag i dag. Håpar eg, i alle fall. Det er berre dumt. I mitt utdrikingslag håpar eg at det blir noko sånt som at heile jente-gjengen reiser bort på ei hytte, går tur, raftar, kjører go-cart eller liknande på dagen, og grillar og kosar oss med litt vin og jentesnakk på kvelden. Det hadde vært heilt supert, og kvalitetstid sammen med gode venner er sååååå mykje meir verdt enn å sitte lenga til ein lyktestolpe midt i byen...
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå