Gå til innhold

Anbefalte innlegg

Skrevet

Jeg er av den typen som liker å diskutere, og kan noen ganger si ting jeg ikke egentlig mener bare for å få igang en diskusjon. Har nylig startet på en ny jobb, der de har en rutine som de alltid har gjort. Jeg sa meg grundig uenig i denne rutinen bare for å få igang en diskusjon (jeg var egentlig ikke uenig). Det som skjedde så var at sjefen tok dette veldig alvorlig og tok det opp med seksjonssjefen. Seksjonssjefen tok kontakt med meg, og da måtte jeg jo bare holde på mitt. Det resulterte i at de endret rutinene i hele bedriften, ikke kun min avdeling. Jeg ble så bedt om å holde et foredrag om dette på en utdanning institusjon. Følte jeg måtte si ja, og gjorde dette med blandede følelser, da jeg egentlig ikke mener dette. Dette gikk veldig bra, og jeg ble så bedt om å skrive en artikkel om dette for et fagblad. Nå vet jeg ikke hva jeg skal gjøre. Jeg mener jo egentlig ikke dette her, men kan jo ikke gå tilbake på det nå. Hva synes dere? Skal jeg skrive artikkelen, eller bare si at jeg har endret mening?

Anonymkode: 36ab8...2f8

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Jeg synes du bør bli politiker! Du høres ut som en.

Anonymkode: f6644...723

• Liker 11
Skrevet

Skriv artikkelen. Å kunne diskutere og argumentere saklig slik at andre endrer mening er en positiv egenskap, tenk på det som trening. 

Anonymkode: 95a3c...ffa

• Liker 4
Skrevet

:skratte:Bra jobba, hehe er dette seriøst, TS??

Anonymkode: 8d858...606

• Liker 3
Skrevet

Hvis selskapet du jobber for tjener på endringene så er det bra og "kudos" til deg. Og synes du bør være profesjonell nok til å gjennomføre det du startet. Alternativet er at istedenfor å få en stjerne av arbeidsgiver så vil du miste respekt og du kan glemme noe avansement.

• Liker 1

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...