Gå til innhold

analsex - nybegynner

AnonymBruker

Anbefalte innlegg

Hva anbefales det å begynne med? "varme opp" med leketøy f.eks buttplug? Hvilken type/størrelse er det greit å starte med? 

Anonymkode: 8e01d...450

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Begynn med en buttplug en stund og etterpå kan du prøve en liten dildo. :) 

Anonymkode: 01822...be4

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Begynn med en fing, så 2.. så kanskje en liten butplugg.. Bruk MASSE glidemiddel og GOD tid, ikke ha hastverk. 
Det er ikke sikkert dere får til med penis første gang, men ikke gi opp.. prøv flere ganger.. 

Noen liker også å utvide med forskjellige størrelser plugger, som disse: http://www.duoshop.no/produkt/utvidersett-analt-easytoys/ (finnes sikkert flere sett) 

• Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

3 minutter siden, kattepusen skrev:

Begynn med en fing, så 2.. så kanskje en liten butplugg.. Bruk MASSE glidemiddel og GOD tid, ikke ha hastverk. 
Det er ikke sikkert dere får til med penis første gang, men ikke gi opp.. prøv flere ganger.. 

Noen liker også å utvide med forskjellige størrelser plugger, som disse: http://www.duoshop.no/produkt/utvidersett-analt-easytoys/ (finnes sikkert flere sett) 

Høres ut som en sikker vinner til et vellykket analsex over tid. 👍

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg prøvde for første gang for en uke siden sammen med kjæresten min. Det gikk veldig bra.

For oss funket det med en god del glidemiddel, doggystilling og å føre penis sakte inn. Veldig viktig å ikke være anspent.

Anonymkode: 60dde...217

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

1 time siden, AnonymBruker skrev:

Hva anbefales det å begynne med? "varme opp" med leketøy f.eks buttplug? Hvilken type/størrelse er det greit å starte med? 

Kjøp den minste butt pluggen de har. Husk også at den har en ende som ikke kan gå inn i anus slik at den ikke forsvinner opp i deg og du ikke får den ut igjen. Da må du bæsje den ut om du klarer - det er ikke akkurat sexy. 

Ellers, bli kjent med den alene i begynnelsen. 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Underdanie
16 timer siden, AnonymBruker skrev:

Gutt eller jente?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

...Ja å når du blir gammel og grå så har lukkemuskelen baki der blitt så slapp av all analsexen at avføringen siver ut. Husk å spar opp til mange års forbruk av bleier som gammel. Det var dagens tips. :fnise:

Anonymkode: 365c2...d05

• Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

32 minutter siden, AnonymBruker skrev:

...Ja å når du blir gammel og grå så har lukkemuskelen baki der blitt så slapp av all analsexen at avføringen siver ut. Husk å spar opp til mange års forbruk av bleier som gammel. Det var dagens tips. :fnise:

Dette er faktisk noe jeg aldri har hørt om andre steder enn på KG, så tar det med noen klyper salt.

• Liker 5
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fra rettningslinjene: 

Vi oppfordrer til å vise en forståelse for at man har ulike preferanser, og at selv om noe kanskje virker fremmed og rart på deg, så kan det være noe du kan lære. Selv om det ikke er av interesse for deg selv seksuelt, så kan man lære mye av å legge fordommene til side og heller være et medmenneske.

• Liker 4
Lenke til kommentar
Del på andre sider

21 timer siden, studerende skrev:

Dette er faktisk noe jeg aldri har hørt om andre steder enn på KG, så tar det med noen klyper salt.

Du får spørre Leger som jobber på sykehus. Hva de syns om analsex og damer de får inn med avførings lekkasje ved alderdommens tegn:fnise:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

1 time siden, AnonymBruker skrev:

Du får spørre Leger som jobber på sykehus. Hva de syns om analsex og damer de får inn med avførings lekkasje ved alderdommens tegn:fnise:

Den er grei. Skal spørre meg selv :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Samboeren min ville gjerne ha analsex med meg da han tenner veldig på det og hans tidligere partnere ikke taklet det. 

Så da prøvde jeg da. Han har forsøkt før så brukte lang tid på å varme meg opp. Det var mildt sagt veldig ubehagelig da jeg ikke klarte å slappe av. Han fikk ta meg også, noe som gjorde vondt. Jeg har lest litt om det og snakket med venninner som har hatt det og alle sa det skulle bli bedre. Så vi prøvde igjen etter en tid (måtte få vekk sårheten først). Vi gjorde vel dette 3-4 ganger før han ikke fikk lov mer, uten at vi hadde noe særlig kommunikasjon rundt dette. For en liten stund siden sa han han gjerne ville prøve igjen. Så jeg leste meg opp mer, prøvde å finne ut hva som kunne gjøre det godt. Jeg ville jo gjerne like det så det kunne bli en del av sexlivet vårt uten at det var vondt for meg siden han tenner så enormt på det. Jeg blir jo tent av at han er tent. 

Fant en side som anbefalte at kvinnen burde være veldig kåt, gjerne på nippet til en orgasme. Samtidig som kvinnen bruker en vibrator på klitoris under oppvarming og penetrering. 

Så vi varmet opp meg (han trenger lite eller ingen oppvarming når han vet det ender i analsex). Han sleiket meg til jeg var på nippet av orgasme samtidig som han befølte området rundt anus og puttet en finger inn i ny og ne. Han tok fingeren ut og lekte rundt åpningen hver gang det virket ubehagelig for meg. Når jeg var helt på nippet til orgasme la jeg meg på siden og han begynte å varme opp ordentlig med glidemiddel, denne gangen gjorde det ikke vondt. Når han skulle føre penis inn i analen brukte jeg vibratoren og fokuserte kun på nytelsen fra den. Når han var forbi lukkemusklene tok jeg styringen og det var faktisk deilig og jeg kom. Når jeg hadde kommet tok han over styringen til han var ferdig. 

Vi har i ettertid prøvd etter jeg har kommet, men da slapper jeg ikke nok av. Vi har også forsøkt andre stillinger, men det er best for min del når jeg ligger på siden selvom han helst vil ha bedre innsyn. Så målet nå er å klare andre stillinger og etterhvert kvitte oss med vibratoren.

• Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...