Gå til innhold

Tatoveringer

Anbefalte innlegg

Skrevet

Hva tenker dere om tatoveringer? Det har blitt mer og mer normalt de siste åra, selv elsker jeg det og har time til to stykker før 2017! Hvor mye er for mye? Jeg har half sleeve, skal ta en på låret og ribbeina! Veit at det ikke kommer til å se ut om 60 år, men hey- hvor vakker er man når man er 80 år uansett! Gøy å sitte på gamlehjemmet og diskutere med de andre om hva tatoveringene var en gang i tia da :fnise: Deres meninger om tattoo?

• Liker 1
Videoannonse
Annonse
Skrevet

Jeg elsker tatoveringer, og skal selv ta ett par stk i nær fremtid. Tok en i dag faktisk :)

• Liker 1
Skrevet

Generelt syns jeg tatoveringer kan være utrolig vakre. Å ha tatoveringer i seg selv sier ikke mye, det gjør jo motivet og plasseringen. Selv har jeg en og har planer om to til. På meg selv foretrekker jeg små motiver som følger linjene på kroppen, om det gir mening. Ønsker å plassere de der jeg kan velge å enten skjule eller fremheve dem. Hvor mye som er for mye blir helt umulig å svare på! Det avhenger sånn.

Når det gjelder hvordan det blir seendes ut om mange år, så tror jeg at det kan være lurt med tidløse motiver og at man ikke går for det som er på moten akkurat nå. Jeg ville tenkt på plasseringen i forhold til hvor huden synlig vil eldes mest. 

• Liker 1
Skrevet

Om 60 år kommer alle til å sitte på gamlehjem fulle av tatoveringer uansett. Og det er ikke fullt før det renner over, så kjør på!

Skrevet
6 minutter siden, -Skylar skrev:

Generelt syns jeg tatoveringer kan være utrolig vakre. Å ha tatoveringer i seg selv sier ikke mye, det gjør jo motivet og plasseringen. Selv har jeg en og har planer om to til. På meg selv foretrekker jeg små motiver som følger linjene på kroppen, om det gir mening. Ønsker å plassere de der jeg kan velge å enten skjule eller fremheve dem. Hvor mye som er for mye blir helt umulig å svare på! Det avhenger sånn.

Når det gjelder hvordan det blir seendes ut om mange år, så tror jeg at det kan være lurt med tidløse motiver og at man ikke går for det som er på moten akkurat nå. Jeg ville tenkt på plasseringen i forhold til hvor huden synlig vil eldes mest. 

Enig med deg! :)

Skrevet

Det finnes mange vakre tatoveringer og jeg har selv vurdert å få noen. Men jeg blir aldri enig med meg selv om hva og hvor. Dessuten merker jeg at jeg blir litt fysisk dårlig av å se menn med tatoveringer rundt hals og.. ja over alt egentlig. Og det får meg igjen til å tenke at jeg bør droppe det. :P

Skrevet

Jeg synes det får selv pene mennesker til å se lurvete ut. Det er overhodet ikke min greie uansett hvor vanlig det er.

Skrevet

Hva som er for mye?

En tatovering er en for mye.

Anonymkode: 5204f...dc0

• Liker 2
Skrevet

Jeg synes det er teit, og at de fleste tatoveringer både ser stygge ut og vitner om manglende selvinnsikt og kritisk sans.

• Liker 2
Skrevet
12 timer siden, Det kan du lure på skrev:

Hva tenker dere om tatoveringer? Det har blitt mer og mer normalt de siste åra, selv elsker jeg det og har time til to stykker før 2017! Hvor mye er for mye? Jeg har half sleeve, skal ta en på låret og ribbeina! Veit at det ikke kommer til å se ut om 60 år, men hey- hvor vakker er man når man er 80 år uansett! Gøy å sitte på gamlehjemmet og diskutere med de andre om hva tatoveringene var en gang i tia da :fnise: Deres meninger om tattoo?

Synes du ikke din bestemor eller bestefar hadde blitt minst 200% kulere på flekken dersom du oppdaget at de hadde en ordentlig tøff back piece hver, hæ? :fnise:

• Liker 1
Skrevet
Akkurat nå, Lauge skrev:

Synes du ikke din bestemor eller bestefar hadde blitt minst 200% kulere på flekken dersom du oppdaget at de hadde en ordentlig tøff back piece hver, hæ? :fnise:

jo det hadde vært nice det :fnise:

Skrevet

Tenker at tatoveringer på mange måter fremstår som en form for IQ-test, ved at folk med dårlig vurderingsevne viser det veldig tydelig til omgivelsene. Det blir litt som å bestemme seg for å gå med platåsko og slengbukser resten av livet. For noen få er det sikkert storveis, men de fleste vil antagelig endre smak og ikke minst hva de kler, gjennom et liv. 

• Liker 1
Skrevet

Det var jo fryktelig inn for et par år siden med masse, masse tatoveringer. Nå har vel den trenden dabbet av ganske mye. 

Jeg syns ikke noe særlig om det, men om folk vil pynte kroppen sin med masse bilder må de nesten få lov til det. Så lenge ikke jeg må gjøre det samme er det helt greit for min del :)

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...