AnonymBruker Skrevet 17. desember 2016 #1 Skrevet 17. desember 2016 Jeg visste ikke helt hvilken kateori jeg skulle legge dette i. Jeg var hjemme hos en mann jeg har begynt å treffe her om dagen - og det var ganske uhygienisk i leiligheten hans. Begynte å tenke at flere av menn jeg har datet har hatt det over gjennomsnittet uhygienisk hjemme - særlig på badet. Har begynt å reagere litt over dette.... Hvem vil vel at venner/familie skal se at du er uhygienisk - ikke minst hun du prøver å imponere? Syntes dette er veldig underlig. Anonymkode: f34d4...aed
AnonymBruker Skrevet 17. desember 2016 #2 Skrevet 17. desember 2016 Rart med det. Noen menn kaster tøyet i vaskemaskina og hopper i dusjen med en gang de kommer inn døra. Anonymkode: 326e3...95a
AnonymBruker Skrevet 17. desember 2016 #3 Skrevet 17. desember 2016 Akkurat nå, AnonymBruker skrev: Rart med det. Noen menn kaster tøyet i vaskemaskina og hopper i dusjen med en gang de kommer inn døra. Anonymkode: 326e3...95a Joda, jeg har bare registrert en viss overvekt av menn som er dårlig til å vaske hjemme (når de bor alene). I begynnelsen tenkte jeg det var enkelttilfeller, men nå har det blitt et par igjennom årene... Jeg personlig ville jo vært veldig flau hvis det var store avføringsflekker i toalettet, tydelig skittent rundt toalettringen, hår-rester over hele vasken, tykt sort lag med skitt rundt randen i dusjen. -> ting som dette som eksempel. Anonymkode: f34d4...aed
AnonymBruker Skrevet 17. desember 2016 #4 Skrevet 17. desember 2016 Ja, det er klart. Skjønner at du reagerer. Det er ekkelt. Anonymkode: 326e3...95a
AnonymBruker Skrevet 18. desember 2016 #5 Skrevet 18. desember 2016 Gubben her dusjer opptil 2 ganger om dagen. Men han evner ikke å se når det er skittent i huset. Anonymkode: 65885...902
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå