Gå til innhold

Menn og vasking

Anbefalte innlegg

Skrevet

Jeg visste ikke helt hvilken kateori jeg skulle legge dette i.

Jeg var hjemme hos en mann jeg har begynt å treffe her om dagen - og det var ganske uhygienisk i leiligheten hans. 

Begynte å tenke at flere av menn jeg har datet har hatt det over gjennomsnittet uhygienisk hjemme - særlig på badet.

Har begynt å reagere litt over dette.... Hvem vil vel at venner/familie skal se at du er uhygienisk - ikke minst hun du prøver å imponere?

Syntes dette er veldig underlig.

Anonymkode: f34d4...aed

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Rart med det. Noen menn kaster tøyet i vaskemaskina og hopper i dusjen med en gang de kommer inn døra.

Anonymkode: 326e3...95a

Skrevet
Akkurat nå, AnonymBruker skrev:

Rart med det. Noen menn kaster tøyet i vaskemaskina og hopper i dusjen med en gang de kommer inn døra.

Joda, jeg har bare registrert en viss overvekt av menn som er dårlig til å vaske hjemme (når de bor alene). I begynnelsen tenkte jeg det var enkelttilfeller, men nå har det blitt et par igjennom årene...

Jeg personlig ville jo vært veldig flau hvis det var store avføringsflekker i toalettet, tydelig skittent rundt toalettringen, hår-rester over hele vasken, tykt sort lag med skitt rundt randen i dusjen. -> ting som dette som eksempel.

Anonymkode: f34d4...aed

Skrevet

Ja, det er klart. Skjønner at du reagerer. Det er ekkelt.

Skrevet

Gubben her dusjer opptil 2 ganger om dagen. Men han evner ikke å se når det er skittent i huset.

Anonymkode: 65885...902

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...