Gå til innhold

Luremuser og diverse?

Anbefalte innlegg

Skrevet

Jeg ser at noen som er anonym her skriver "er noen en luremus" og lignende. Virker ikke dette litt som eldre slibrige menn som forsøker å finne seg en naiv kvinne som forhåpentligvis vil ha sex med personen?
Eller er det rett og slett noen som ikke har sosiale antenner?

Jeg har selv til gode å få rettet slike henvendelser i mot meg slik som noen har skrevet her. Man kan jo være uheldig, men må si jeg ble litt paff når jeg så tre debatter om noens påståtte seksual-liv, eventuelt en henvendelse til allmennheten om det. Hvorfor bruker de ikke sjekkesider for sånt? Denne siden her er vel ikke laget for sånt? Her står det at det er et diskusjonsforum for kvinner, ikke en side der menn kan fiske til seg noe dem kaller en luremus. Det er ikke mine ord, jeg bare kopierer dem.

Anonymkode: a3f17...c17

• Liker 1
Videoannonse
Annonse
Skrevet

De kaller seg sånne ting som Hunky og sånt. :skratte: 

Anonymkode: a3f17...c17

Skrevet

Luremus er en hedersbetegnelse.

Men de som bruker det argumentet, ja .. hjernen min krympes bare av tanken på at noen skulle si det til meg. "javel? jeg skylder deg ingenting."

Anonymkode: 11d04...bb6

• Liker 1
Skrevet

Noen menn tror jo at de skal få seg om de har gjort en eller annet liten tjeneste for ei venninne. Begrepet "luremus" er funnet opp av dem.

Anonymkode: 7927a...f13

• Liker 2
Skrevet

Luremus, ja. Jeg har møtt to stykker selv i løpet av et liv. Det er kvinner som misbruker sin seksuelle kapital for å oppnå noe helt annet enn sex. En kvinne som virket forførende og villig på meg med dype tungekyss og fingring på kjønnsorganer en natt, var et skuespill for å bli kjørt hjem med en svindyr taxi. En tilsvarende hendelse om en lugar på danskebåten, kan jeg huske.

Kvinner jeg har møtt i mitt liv har respektert og elsket og aldri sveket. Når det gjelder luremusa har de bare skuffet meg dypt. Det er bare så simpelt, respektløst og uærlig å misbruke seksualiteten sin som en luremus.

Skrevet

Jeg har blitt kalt luremus flere ganger. Bruker bare å le av det. Jasså, så jeg er pliktet å hoppe i seng med deg bare fordi jeg har vært hyggelig og snakket med deg? Jeg er en veldig snill og åpen person, så enkelte tar det som flørting med en gang jeg åpner kjeften. 

Anonymkode: 00625...9fd

• Liker 2

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...