Hottrio Skrevet 17. desember 2016 #1 Skrevet 17. desember 2016 Jeg zappet kanalene opp og ned, og de beste filmene sendes på FEM synes jeg. Er lei av Die Hard og skytefilmer gitt. 1
Hottrio Skrevet 17. desember 2016 Forfatter #3 Skrevet 17. desember 2016 2 minutter siden, AnonymBruker skrev: Ok Anonymkode: fb9be...de0 He he......
Flaskehalsen Skrevet 18. desember 2016 #4 Skrevet 18. desember 2016 Må nok ta å gjøre som Dr Cox fra Scrubs og ta fra deg et mannekort gitt. Neida, lik det du liker. Noen ganger vil man se noe litt mer rolig og personlig kanskje. Har ikke akkurat sett mye på FEM kanalen, siden jeg ser sjeldent på TV. Bruker bare streaming tjenester. Men de gangene jeg har vært på den kanalen så har den bare levert meg ting jeg ikke finner interessant i det hele tatt.
AnonymBruker Skrevet 18. desember 2016 #5 Skrevet 18. desember 2016 Ja, jeg er enig. Av og til er det noe greit på de andre kanalene, men det er heller en sjeldenhet. Litt skuffet over filmene som vises frem til julaften, så jeg håper det blir noe bedre i romjulen. Anonymkode: f97b7...8bb
AnonymBruker Skrevet 18. desember 2016 #6 Skrevet 18. desember 2016 Ser fortsatt folk på filmer gjennom TV kanaler som er stappet med reklamepauser? Anonymkode: 3cb64...345 1
AnonymBruker Skrevet 18. desember 2016 #7 Skrevet 18. desember 2016 19 minutter siden, AnonymBruker skrev: Ser fortsatt folk på filmer gjennom TV kanaler som er stappet med reklamepauser? Anonymkode: 3cb64...345 Dette går jo an å spole over. Anonymkode: f97b7...8bb
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå