Gå til innhold

Anbefalte innlegg

Skrevet

Gå til frisør og få en sveis du kler. Litt rouge på kinna, litt kajal, øyeskygge, lipgloss, mascara og pent formede bryn. 

Anonymkode: 8d1dd...cf5

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Et triks til er å smile masse, det gir glød til huden og et smil gjør alle vakrere. Selv modeller er stygge Når de ser sure ut, skjønner ikke greia med at de skal se ut som sure sinte grinerunger på catwalken, et smil varmer. Har du stygge tenner, smil uten tenner. Et smil er et vakkert smykke som flere burde prøve 😀

Anonymkode: 8d1dd...cf5

• Liker 3
Skrevet

Tråden er ryddet for reklame.
/lillesky (mod)

• 2 uker senere...
Skrevet (endret)

Grå eller gusten hud? Skrub! Skrub er veldig viktig for glød og å få fresh hud :)
Anbefaler denne (litt dyr, men den beste av alle jeg har prøvd og ikke minst; veldig drøy)
https://zoskinhealth.com/zoskinhealth/offects-exfoliating-polish

(edit: ser jeg linket til amerikansk side. Du får kjøpt den hos alle hudpleiere som selger Obagi)

Endret av Tash
AnonymBruker
Skrevet
  • Fuktighet til ansikt, kropp og hår - ansikt: se etter produkter med hyaluronsyre, hår: kjøp deg en hårmaske som tilfører fukt, eks. Redken All Soft
  • Hvite tenner ser alltid fresht ut
  • Fiks øyenbryn i en salong
  • Prøv solarium et par ganger til for å se resultat, er man blek og det er lenge siden kan det ta 2-3 ganger før man ser mer glød i huden. Anbefaler ikke å gjøre det jevnlig, men en gang i blant.
  • Google K-beauty. Asiatene kan hudpleie. Produktene har ingredienser av høy kvalitet og er ofte ganske rimelige. Jeg er i alle fall hekta :) fin hud med glød gjør mye for utseendet. Se sokoglam.com.

Anonymkode: 76a4f...5f5

• Liker 1
Skrevet
På 09/01/2017 den 16.04, AnonymBruker skrev:
  • Fuktighet til ansikt, kropp og hår - ansikt: se etter produkter med hyaluronsyre, hår: kjøp deg en hårmaske som tilfører fukt, eks. Redken All Soft
  • Hvite tenner ser alltid fresht ut
  • Fiks øyenbryn i en salong
  • Prøv solarium et par ganger til for å se resultat, er man blek og det er lenge siden kan det ta 2-3 ganger før man ser mer glød i huden. Anbefaler ikke å gjøre det jevnlig, men en gang i blant.
  • Google K-beauty. Asiatene kan hudpleie. Produktene har ingredienser av høy kvalitet og er ofte ganske rimelige. Jeg er i alle fall hekta :) fin hud med glød gjør mye for utseendet. Se sokoglam.com.

Anonymkode: 76a4f...5f5

Har du noen tips til spesifikke koreanske produkter du føler er gode? :)

Skrevet

Highlighter! :) 

Invester i en god highlighter som du kan bruke (med måte!) i hverdagen uten at det blir for glitrete. Veldig fint måte å få liv i litt gusten vinterhud uten å måtte ty til mye sminke. 

Anonymkode: 908b0...910

Gjest Raindrops
Skrevet (endret)
14 timer siden, Aurelia skrev:

Har du noen tips til spesifikke koreanske produkter du føler er gode? :)

Jeg har veldig sansen for denne: https://sokoglam.com/products/time-revolution-first-treatment-essence

den koster litt da, men er veldig drøy i bruk. Jeg pleier å kjøpe fra eBay, men har ikke sammenlignet med prisene andre steder. 

Endret av Raindrops
  • 2 måneder senere...

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...