AnonymBruker Skrevet 17. desember 2016 #1 Skrevet 17. desember 2016 Jeg er 27 år og jeg har ikke brukt så mye sminke før. Jeg har lyst til å begynne men er redd det skal være rart å plutselig starte med det nå jeg ikke har brukt det før liksom. Jeg er ikke så god på å sminke meg heller siden jeg ikke har øvd meg noe særlig. Blir flaut om folk kommenterer det.. Anonymkode: 3a5b5...04c 1
temolitus Skrevet 17. desember 2016 #2 Skrevet 17. desember 2016 Ta en titt på tutorials på youtube Du kan jo begynne enkelt med litt mascara og bb-cream/foundation og etterhvert som du blir tryggere trappe opp til du finner ut hva du føler deg komfortabel med og hva som funker for deg? Det er ikke nødvendig å gå fra ingenting til full on cake-face fordi du har lyst til å begynne å sminke deg, og det er uansett ingens sak hva du gjør med ansiktet ditt. Noen begynner å sminke seg når de er 12, andre når de er 60 og noen aldri. Lykke til! 1
AnonymBruker Skrevet 17. desember 2016 #3 Skrevet 17. desember 2016 Jeg har egentlig ikke tenkt å bruke så mye sminke, men siden jeg er voksen føler jeg at jeg må det til bra. Man kan liksom tabbe seg litt ut med sminke når man er fjortis... Anonymkode: 3a5b5...04c
AnonymBruker Skrevet 18. desember 2016 #4 Skrevet 18. desember 2016 det er egentlig når man er voksen man trenger sminke. Gå til en hudpleie salong så får du sminkeveiledning. Husk at less is more. Bruk en bb krem med farge nært din naturlige men litt lysere. Velg brunsort mascara og beige øyeskygge. Lys lipgloss. Anonymkode: 25e69...da9
AnonymBruker Skrevet 18. desember 2016 #5 Skrevet 18. desember 2016 Ville kanskje startet forsiktig med litt sminke av og til og økt sakte. Synes det kan bli ganske flaut om noen kommentere at du har pyntet deg så veldig. Anonymkode: 1d6ae...109
AnonymBruker Skrevet 18. desember 2016 #6 Skrevet 18. desember 2016 Ville satset på mascara nær din egen farge og kanskje bare en leppestift i ønsket farge. Man må ikke legge så mye som enkelte gjør på videoer. Dersom man aldri har sminka seg før vil det kjennes unaturlig ut og som en maske. Start derfor gradvis. Anonymkode: e1591...686
AnonymBruker Skrevet 18. desember 2016 #7 Skrevet 18. desember 2016 Har ingen plan om å bruke mye sminke, bare se litt mindre sliten ut med mørke ringer under øynene og sånt. Er naturlig sminke jeg vil lære meg. derfor det er så flaut om det blir stygt. Anonymkode: 3a5b5...04c
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå