JenniferA Skrevet 17. desember 2016 #1 Skrevet 17. desember 2016 (endret) Fikk en melding fra tinder. Det står det : mr Grey Will see you now . Gikk inn å så på profilen til vedkommende ... full av BDSM. Hvem tør å møte en slik person? Herregud tenkte jeg. Så useriøst Endret 17. desember 2016 av JenniferA
SlemUlv Skrevet 17. desember 2016 #2 Skrevet 17. desember 2016 Jeg driver faktisk med BDSM, og hadde løpt i motsatt retning om jeg fikk en sånn melding. 50 shades of gray er en helt ok roman, men det de driver med er vold, missbruk, stalking.. ikke bdsm 3
JenniferA Skrevet 17. desember 2016 Forfatter #3 Skrevet 17. desember 2016 (endret) 2 minutter siden, kattepusen skrev: Jeg driver faktisk med BDSM, og hadde løpt i motsatt retning om jeg fikk en sånn melding. 50 shades of gray er en helt ok roman, men det de driver med er vold, missbruk, stalking.. ikke bdsm Han stalket meg ikke. Han bare sendte et tilbud, men jeg ble faktisk skremt av at han kun viste ryggen og muskler og ikke hvem han var. Uansett sex kan jeg få om jeg vil ha. Så jeg ser ikke etter det . Men litt morsomt haha. Jeg likte jo filmen Endret 17. desember 2016 av JenniferA
SlemUlv Skrevet 17. desember 2016 #4 Skrevet 17. desember 2016 1 minutt siden, JenniferA skrev: Han stalket meg ikke. Han bare sendte et tilbud, men jeg ble faktisk skremt av at han kun viste ryggen og muskler og ikke hvem han var. Uansett sex kan jeg få om jeg vil ha. Så jeg ser ikke etter det . Men litt morsomt haha. Jeg likte jo filmen Om du leste hva jeg skrev, mente jeg ikke at han som sendte deg melding stalket deg.. men 50 shades of gray handlet om det. 2
JenniferA Skrevet 17. desember 2016 Forfatter #5 Skrevet 17. desember 2016 1 minutt siden, kattepusen skrev: Om du leste hva jeg skrev, mente jeg ikke at han som sendte deg melding stalket deg.. men 50 shades of gray handlet om det. Beklager ☺. Jeg synes filmen var dyrisk . Men jeg ville aldri ha møtt en mann som utga seg for å være en bdsmer.
SlemUlv Skrevet 17. desember 2016 #6 Skrevet 17. desember 2016 3 minutter siden, JenniferA skrev: Beklager ☺. Jeg synes filmen var dyrisk . Men jeg ville aldri ha møtt en mann som utga seg for å være en bdsmer. Jeg satt å grøsset gjennom hele filmen, så alle feilene som ble gjort.. huff.. nei.. gleder meg ikke til å se den andre, men hva gjør man ikke for søstrene sine
JenniferA Skrevet 17. desember 2016 Forfatter #7 Skrevet 17. desember 2016 9 minutter siden, kattepusen skrev: Jeg satt å grøsset gjennom hele filmen, så alle feilene som ble gjort.. huff.. nei.. gleder meg ikke til å se den andre, men hva gjør man ikke for søstrene sine Jeg vet ikke om jeg skal se nr 2. Må se om jeg har en passende person å se den med først
Fremhevede innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå