AnonymBruker Skrevet 17. desember 2016 #1 Skrevet 17. desember 2016 Hei. Jeg er en mann. 21 år gammel. Jeg er singel 🎉. Jeg er en helt normal fyr. Jeg er av den typen som ofte er litt sjenert når de snakker med jenter, men klarer helt fint å få til en samtale. Jeg er kke av den typen som kalles for fuck boy. Men jeg er fortsatt singel. Så jeg har noen jenter i klassen. Jeg kjenner dem ikke så veldig godt, men jeg kjenner de og de kjenner meg. Jeg har tenkt å adde et par av de på facebook. Men jeg tenker på om det blir litt merklig. Hva kommer de til å tenke? Hva synes dere? Tar gjerne imot tips om hvordan jeg kan få meg en kjæreste. Som person så er jeg rolig, tålmodig, flink, hyggelig, snill, sporty, røyker ikke, snuser ikke og drikker ikke. 😊 Takk på forhånd 😊 Anonymkode: e813a...d36
AnonymBruker Skrevet 17. desember 2016 #3 Skrevet 17. desember 2016 Det er ikke så merkelig å være 21 og singel. Har du aldri vært sammen med noen? Hvis du har snakket med jentene noen gang er det okei at adde dem på Facebook. Anonymkode: a786a...3c9
AnonymBruker Skrevet 17. desember 2016 #4 Skrevet 17. desember 2016 4 minutter siden, AnonymBruker skrev: Det er ikke så merkelig å være 21 og singel. Har du aldri vært sammen med noen? Hvis du har snakket med jentene noen gang er det okei at adde dem på Facebook. Anonymkode: a786a...3c9 Hei og takk for svar. Jeg har aldri vært sammen med noen i noe seriøst forhold. Men har vært sammen med jenter, hatt sex, og sånt. For moro skyld.Bare det. Jeg ber aldri om sex og sånt, de spør da.😊 Anonymkode: e813a...d36
AnonymBruker Skrevet 17. desember 2016 #5 Skrevet 17. desember 2016 Bra at du har erfaring med jenter for at det gjør alt litt lettere. Bare snakk med jentene og alt kommer til å gå bra. Du virker som en hyggelig fyr så lykke til! Anonymkode: a786a...3c9
AnonymBruker Skrevet 17. desember 2016 #6 Skrevet 17. desember 2016 Ååh, du virker jo så bra!! Lykke til! Anonymkode: 380b7...f5d
AnonymBruker Skrevet 18. desember 2016 #7 Skrevet 18. desember 2016 15 timer siden, AnonymBruker skrev: Bra at du har erfaring med jenter for at det gjør alt litt lettere. Bare snakk med jentene og alt kommer til å gå bra. Du virker som en hyggelig fyr så lykke til! Anonymkode: a786a...3c9 Jo takk. Det skal jeg.😊 Anonymkode: e813a...d36
AnonymBruker Skrevet 18. desember 2016 #8 Skrevet 18. desember 2016 14 timer siden, AnonymBruker skrev: Ååh, du virker jo så bra!! Lykke til! Anonymkode: 380b7...f5d Oii synes du det ja!😊. Takk. Anonymkode: e813a...d36
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå