Gjest star123 Skrevet 17. desember 2016 #1 Del Skrevet 17. desember 2016 http://www.dagbladet.no/kultur/sa-hva-handler-netflix-topphemmelige-serie-the-oa-egentlig-om/66303937 så første episode nå..... vet ikke helt hva jeg syntes. Noen andre som har sett flere episoder? Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Flaskehalsen Skrevet 18. desember 2016 #2 Del Skrevet 18. desember 2016 (endret) Har sett 6 episoder hittils og serien blir dårligere for hver episode synes jeg. Går veldig sakte frem og mysteriet virker ikke så ekstremt interessant. Vil se ferdig første sesong, men det lover ikke godt for min del. Endret 18. desember 2016 av Flaskehalsen Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Kelsi Skrevet 18. desember 2016 #3 Del Skrevet 18. desember 2016 Så første episode i går. Tviler på om jeg kommer til å se resten. Ble litt skuffet, for dette virket jo som en spennende historie. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Flaskehalsen Skrevet 18. desember 2016 #4 Del Skrevet 18. desember 2016 (endret) Så jeg har da sett ferdig sesongen, og jeg var på vei til å ende med å gi den 3 stjerner. Gode skuespiller presentasjoner, og enda deler av historien er ymse til tider og noen aspekter er bare corny og blir bare for teit. Så ville jeg vite hvordan det hele endte, så serien holdt meg fortsatt interessert på en eller annen måte enda den ble dårligere for hver episode. Men så kom jeg meg til siste episode og der falt serien sammen helt.... Ender på en stjerne og vil ikke anbefale den. Endret 18. desember 2016 av Flaskehalsen 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 19. desember 2016 #5 Del Skrevet 19. desember 2016 Har også sett hele. Jeg likte sci-fi-delen av den, om man kan kalle det det, og den holdt på spenningen for min del. Personlig synes jeg det ble mer og mer spennende, men slutten var.. ja, litt som personen over sier. Jeg ble skuffet. Hele serien var litt som en M. Night Shyamalan-film egentlig, så om man ikke liker hans stil, så vil man nok ikke like serien. Anonymkode: b8af0...e27 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå