AnonymBruker Skrevet 17. desember 2016 #1 Skrevet 17. desember 2016 Hei! Nå har jeg skrevet en jobbsøknad som jeg selv er veldig fornøyd med, da dette er for veldig mange pyton! Men jeg har nok skrevet for mye, for når jeg lagrer det, så kommer "Med vennlig hilsen xxx" på side nr 2 Vil tro slike ting virker veldig teit hos dem som skal lese igjennom dem? Ikke ofte jeg er såå fornøyd med en søknad, så synd om jeg må kutte ut/endre noe Anonymkode: 38b16...0b2
*Pixie* Skrevet 17. desember 2016 #2 Skrevet 17. desember 2016 Det burde være på en side ja. Kan du endre linjeavstand eller fjerne mellomrom mellom avsnitt? Du bør også lagre både CV og søknad som PDF før du sender, så du vet at den ser riktig ut på andre enden også.
AnonymBruker Skrevet 17. desember 2016 #3 Skrevet 17. desember 2016 4 minutter siden, *Pixie* skrev: Det burde være på en side ja. Kan du endre linjeavstand eller fjerne mellomrom mellom avsnitt? Du bør også lagre både CV og søknad som PDF før du sender, så du vet at den ser riktig ut på andre enden også. Jeg får alt på en side før jeg lagrer det som pdf, det er da det kommer på 2 sider CV er allerede lagret som pdf Men kan prøve å endre linjeavstand, og eventuelt mellomrom på avsnitt. Bare redd det ser så voldsomt ut om jeg kutter mellom avsnitt ts Anonymkode: 38b16...0b2
AnonymBruker Skrevet 17. desember 2016 #4 Skrevet 17. desember 2016 15 minutter siden, *Pixie* skrev: Det burde være på en side ja. Kan du endre linjeavstand eller fjerne mellomrom mellom avsnitt? Du bør også lagre både CV og søknad som PDF før du sender, så du vet at den ser riktig ut på andre enden også. Funka med mindre linjeavstand, heldigvis! Tenkte ikke over det i hetens stund, tusen takk for hjelpen ts Anonymkode: 38b16...0b2 2
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå