Gå til innhold

Er du luremus?

Fremhevede innlegg

Skrevet
På 12/17/2016 den 19.47, AnonymBruker skrev:

Du elsker å dra på byen. Vise frem puppene og rumpa. Du elsker å se blikkene til mennene. Som drømmer om å ligge med deg. De gir deg masse komplimenter, og noen ganger er du veldig flørtete tilbake. Du liker å se at menn er ville etter deg. Du får selvtillit og bekreftelse på at du er verdt noe. Men når en fyr seriøst tror du er interessert, at du kanskje vil bli med han hjem for knulling.. Sier du NEI. Det har aldri vært i dine tanker. Du liker bare å være luremus.

Er det deg?

Anonymkode: faef2...1ab

Ja det er meg, men jeg sier ikke nei ;) 

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Det at du tenker på og kaller andre mennesker luremus, får meg til å tenke på deg som årets loser. 

Anonymkode: 14bfa...a51

Skrevet
På 18.12.2016 den 23.10, AnonymBruker skrev:

Hehe.. Jeg var nok litt luremus i mine unge dager. Husker spesielt én episode. Traff en fin fyr på byen, og vi dro hjem til meg. Kledde oss naken og havnet i senga mi. Jeg satte meg midt på senga, og spriket med bena og ga han fullt innsyn til en glattbarbert fitte, og vinket til han og så "Kom og ta meg!". Han ble helt vill. Rett før han skulle stikke penisen inn i meg ga jeg han bare beskjed om jeg hadde ombestemt meg og bare ville sove, så la jeg meg under dyna og ba han om å dra.

Fy faen så sint han ble! Han slamra igjen døra med et brak. Har aldri sett han siden.

:skratte::skratte:

Anonymkode: af8b1...8a7

Da var du ikke litt luremus, da var du selve skrekkeksemplet på luremus.
Å kle seg sexy, danse med menn, smile og flørte litt uten å ende kvelden med sex, er derimot ikke å være en luremus.

Skrevet
3 timer siden, Bare_meg skrev:

Dersom denne historien er sann så hadde du hatt meget store problemer med å forsvare deg selv i en evt voldtektssak.

Neppe større problemer enn i andre saker der noen har ombestemt seg. Til og med når man er i gang med å ha samleie, kan jenta ombestemme seg og da SKAL mannen avslutte umiddelbart.

Når det er sagt, tviler jeg på at jeg noen gang hadde orket å anmelde en evt. voldtekt da sjansen for å bli trodd uansett er minimal når det er "ord mot ord".

Anonymkode: af8b1...8a7

Skrevet

Joda, jeg kan godt flørte med menn jeg ved første øyekast syns ser kjekke og interessante ut. Men så åpner de kjeften og viser holdninger som TS og jeg takker nei og finner en annen å snakke med. 

TS, sannsynligheten er stor for at det ikke er de som er luremus, men du som utviser drittsekktendenser. 

Skrevet

Nei.

Men å føle at man er verdt noe når folk bare vil ha sex med deg? Synes det var en rar ting å si. Da må man vel slite med noe om man føler seg verdt noe ved å være det du sier er en luremus

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...