Gå til innhold

Er du luremus?

Fremhevede innlegg

Skrevet

Dette er jo helt-på-trynet kvinnesyn. 

En kvinne som danser lettkledd - eller naken om så er - og smiler, har ikke da engang sagt at det er fritt fram for sex. Sex er en ting man skal samtykke til ellers er det overgrep. 

Det spiller ingen rolle om dama er lettkledd, naken eller fullt påkledd. Det har ingenting med saken å gjøre at hun smiler og flørter.

En mann er ikke lovt sex på noen som helst måte før dama sier ja. 

Anonymkode: 5baf3...aaf

• Liker 3
Videoannonse
Annonse
Gjest Annetnavn_
Skrevet

Å være lettkledd eller ikke har vel ikke noe med luremus å gjøre? En luremus er vel en kvinne som bevisst går inn for å gi mannen inntrykk av at hun ønsker sex, men vet med seg selv hun har ingen intensjoner om å gjennomføre, eller tar jeg feil?

Skrevet
5 minutter siden, Strixa skrev:

Å være lettkledd eller ikke har vel ikke noe med luremus å gjøre? En luremus er vel en kvinne som bevisst går inn for å gi mannen inntrykk av at hun ønsker sex, men vet med seg selv hun har ingen intensjoner om å gjennomføre, eller tar jeg feil?

Ja, men dette er jo mannens tolkning. "Gi mannen inntrykk av at hun ønsker sex", hvordan da? Sier hun det? Eller går hun sexy kledd og flørter litt? 

Anonymkode: 92995...267

Skrevet

Nei, det tviler jeg på at noen ville kalt meg :P

Skrevet
På 17.12.2016 den 19.47, AnonymBruker skrev:

Du elsker å dra på byen. Vise frem puppene og rumpa. Du elsker å se blikkene til mennene. Som drømmer om å ligge med deg. De gir deg masse komplimenter, og noen ganger er du veldig flørtete tilbake. Du liker å se at menn er ville etter deg. Du får selvtillit og bekreftelse på at du er verdt noe. Men når en fyr seriøst tror du er interessert, at du kanskje vil bli med han hjem for knulling.. Sier du NEI. Det har aldri vært i dine tanker. Du liker bare å være luremus.

Er det deg?

Anonymkode: faef2...1ab

Hvorfor går menn og innbiller seg at de skal få pult bare de gir ei dame oppmerksomhet egentlig?

Skrevet

Hvem er det som bestemmer hvor grensa går da? Hvis mannen skal kunne forvente sex fordi vi flørter, kan ikke vi forvente et forhold når de blir med oss hjem og har sex? Eller skal det liksom være KUN på mannens premisser?

Jeg mener at hvem som helst kan si stopp når som helst, og ingen kan bli sure for det. Det er jo kroppen vår det er snakk om. Og jeg kler meg akkurat som jeg vil og flørter så mye jeg vil uten dårlig samvittighet. Kall meg gjerne en luremus, det driter jeg i. For jeg vet at mannen kun er ute etter en ting allikevel, og "røm og tøm" er jo verre enn flørting uten uttelling. Så jeg synes ikke synd på dem! Skikkelige mannfolk drar ikke fremmede jenter hjem fra byn for fyllesex uansett. 

• Liker 5
Skrevet

Hehe.. Jeg var nok litt luremus i mine unge dager. Husker spesielt én episode. Traff en fin fyr på byen, og vi dro hjem til meg. Kledde oss naken og havnet i senga mi. Jeg satte meg midt på senga, og spriket med bena og ga han fullt innsyn til en glattbarbert fitte, og vinket til han og så "Kom og ta meg!". Han ble helt vill. Rett før han skulle stikke penisen inn i meg ga jeg han bare beskjed om jeg hadde ombestemt meg og bare ville sove, så la jeg meg under dyna og ba han om å dra.

Fy faen så sint han ble! Han slamra igjen døra med et brak. Har aldri sett han siden.

:skratte::skratte:

Anonymkode: af8b1...8a7

Skrevet
På 12/17/2016 den 19.47, AnonymBruker skrev:

Du elsker å dra på byen. Vise frem puppene og rumpa. Du elsker å se blikkene til mennene. Som drømmer om å ligge med deg. De gir deg masse komplimenter, og noen ganger er du veldig flørtete tilbake. Du liker å se at menn er ville etter deg. Du får selvtillit og bekreftelse på at du er verdt noe. Men når en fyr seriøst tror du er interessert, at du kanskje vil bli med han hjem for knulling.. Sier du NEI. Det har aldri vært i dine tanker. Du liker bare å være luremus.

Er det deg?

Anonymkode: faef2...1ab

Jeg tror vi snur spørsmålet. Er du en mann som i likhet med voldtektsmenn mener de har rett på sex om jenta har oppført seg på en viss måte?

Anonymkode: 39c42...9c4

• Liker 4
Skrevet
12 timer siden, AnonymBruker skrev:

Hehe.. Jeg var nok litt luremus i mine unge dager. Husker spesielt én episode. Traff en fin fyr på byen, og vi dro hjem til meg. Kledde oss naken og havnet i senga mi. Jeg satte meg midt på senga, og spriket med bena og ga han fullt innsyn til en glattbarbert fitte, og vinket til han og så "Kom og ta meg!". Han ble helt vill. Rett før han skulle stikke penisen inn i meg ga jeg han bare beskjed om jeg hadde ombestemt meg og bare ville sove, så la jeg meg under dyna og ba han om å dra.

Fy faen så sint han ble! Han slamra igjen døra med et brak. Har aldri sett han siden.

Det var skikkelig stygt av deg å lure mannen sånn du gjorde der. Du oppførte deg som en skikkelig drittunge. Ja, det er lov å ombestemme seg, men det er fryktelig dårlig gjort, syns jeg. 

Tror du burde være glad for at han bare ble sint og slamret med døra da han dro.

Anonymkode: 5baf3...aaf

• Liker 2
Skrevet
23 timer siden, Strixa skrev:

Nei, du tar ikke feil, men er jo tydelig de som er av oppfattelsen at "lettkledd" og det å like oppmerksomhet er det samme som å være kåt og klar for hver en kar. For disse så er altså de fleste damer som ikke vil sex med dem å betrakte som "luremus" skal du se. Livet er tøft...for noen... 

• Liker 3
Skrevet
På ‎18‎.‎12‎.‎2016 den 14.40, AnonymBruker skrev:

Beklager, men menn som i fullt alvor bruker begrepet "luremus" setter jeg rett i drittsekk-båsen.

En dame kan kle seg så utfordrende hun bare vil, flørte så mye hun bare vil uten at menn skal føle seg lurt over at det ikke ble sex på dem. Hva slags kvinnesyn er det, egentlig? Man får ikke vise kløft med mindre man har planer å ta av hele BHen senere, man får ikke flørte med mindre man har planer om å ta med mannen hjem?

Anonymkode: 92995...267

16 timer siden, AnonymBruker skrev:

Du som setter menn som bruker luremus-betegnelsen rett i drittsekk-båsen !
Hvordan synes du jenta oppførte seg her da ? 
Men bevares, man er jo i sin fulle rett til å endre mening - men jeg synes det går en grense for hvor mye ei dame med fullt overlegg trenger å lokke en mann med den deilige fitta si, for så å pakke den bort - særlig når det som her egentlig bare er på pur faen. Det er jo slike og lignende man i utgangspunktet snakker om som "luremus"

Skrevet

Så valget står mellom å gå ut i burka og ikke snakke med eller møte blikkene til menn, eller å ta med meg alle jeg har pratet med på en gangbang ved kveldens ende.

Tror jeg går for å være "luremus", jeg.

• Liker 4
Skrevet
På Sunday, December 18, 2016 den 21.35, O.G. skrev:

Hvorfor går menn og innbiller seg at de skal få pult bare de gir ei dame oppmerksomhet egentlig?

Tja, hvordan skulle vi ellers fått pult mener du...? :klo: 

Skrevet
6 timer siden, Uredd skrev:

Tja, hvordan skulle vi ellers fått pult mener du...? :klo: 

Spørre_ Kan vi pule?

Skrevet

Luremus er bortimot det simpleste en kvinne kan være. Det er når seksualiteten misbrukes til å oppnå noe helt annet som også er til skade for andre mennesker. Da først har du en luremus. Luremusa finnes typisk i taxikøen, der hun kamuflert blant reale kvinner ønsker å komme seg hjem uten å betale ei heller vil gå. For noen tungekyss og litt fingring i trusa håper hun å slippe å gå hjem eller så kan motivet være å komme seg på et nachspiel der et mer attraktivt  byttedyr er. Flørting og dansing med pupper og lår kvalifiserer ikke til denne nedrige betegnelsen luremus. Først når en falsk seksuell interesse åpenbarer seg har du en luremus.

• Liker 1
Skrevet

Tråden er ryddet for spekulasjoner og forherligelse av brudd på norsk lov.
/lillesky (mod)

• Liker 1
Skrevet
På 17.12.2016 den 22.27, Hunky skrev:

Ja, når de først får den opp med vilje så får de faen meg få den tømt også. Ikke bare være ute etter bekreftelse på at de er pen nok for å få bedre selvbilde. 

Så hvis en kvinne går forbi en mann og han synes hun er sexy og får stå.  Kvinnen har pyntet seg fordi hun skal ut med en venninne,  ikke får å flørte. Hun er en attraktiv og flott kvinne. Må hun da ha sex med denne mannen?

Anonymkode: 38769...bf9

Skrevet
På ‎18‎.‎12‎.‎2016 den 23.10, AnonymBruker skrev:

Dersom denne historien er sann så hadde du hatt meget store problemer med å forsvare deg selv i en evt voldtektssak.

• Liker 1
Skrevet
37 minutter siden, AnonymBruker skrev:

Så hvis en kvinne går forbi en mann og han synes hun er sexy og får stå.  Kvinnen har pyntet seg fordi hun skal ut med en venninne,  ikke får å flørte. Hun er en attraktiv og flott kvinne. Må hun da ha sex med denne mannen?

Anonymkode: 38769...bf9

Nei hun kan jo bare gå bort å tømme den ;) med hånda😂

Skrevet
1 time siden, Bare_meg skrev:

Dersom denne historien er sann så hadde du hatt meget store problemer med å forsvare deg selv i en evt voldtektssak.

Uhm.. nei? Fordi nei betyr nei, selv om vedkommende er naken. 

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...