jabx Skrevet 17. desember 2016 #41 Skrevet 17. desember 2016 3 timer siden, AnonymBruker skrev: Du elsker å dra på byen. Vise frem puppene og rumpa. Du elsker å se blikkene til mennene. Som drømmer om å ligge med deg. De gir deg masse komplimenter, og noen ganger er du veldig flørtete tilbake. Du liker å se at menn er ville etter deg. Du får selvtillit og bekreftelse på at du er verdt noe. Men når en fyr seriøst tror du er interessert, at du kanskje vil bli med han hjem for knulling.. Sier du NEI. Det har aldri vært i dine tanker. Du liker bare å være luremus. Er det deg? Anonymkode: faef2...1ab Det er bare du som ikke vet hvordan du kommer ned i buksene deres. Bitter stakkar.
Gjest Annetnavn_ Skrevet 17. desember 2016 #42 Skrevet 17. desember 2016 5 minutter siden, JenniferA skrev: Nei er ikke enig. For har man noe uten forpliktelser, så er det uten forpliktelse Når du sier det på den måten er vi nok noe mer enige, men kanskje ikke helt likevel. Å flørte med noen burde ikke innebære forpliktelser av noe som helst slag, men jeg synes ikke det er fint å bevisst lure folk.
JenniferA Skrevet 17. desember 2016 #43 Skrevet 17. desember 2016 (endret) 7 minutter siden, Strixa skrev: Når du sier det på den måten er vi nok noe mer enige, men kanskje ikke helt likevel. Å flørte med noen burde ikke innebære forpliktelser av noe som helst slag, men jeg synes ikke det er fint å bevisst lure folk. Man har lov å trekke seg når som helst i en slik setting. Jeg har avtalt sex med menn før, for så å trekke meg ifra det. Det må de tåle. Greit : de gråter som små skrikeunger når jeg trekker meg, men de vil jo ikke forplikte seg så det må de tåle. Nå er ikke jeg en som normalt sett har uforpliktende sex da Endret 17. desember 2016 av JenniferA
Gjest Annetnavn_ Skrevet 17. desember 2016 #44 Skrevet 17. desember 2016 1 minutt siden, JenniferA skrev: Man har lov å trekke seg når som helst i en slik setting. Jeg har avtalt sex med menn før, for så å trekke meg ifra det. Det må de tåle. Greit : de gråter som små skrikeunger når jeg trekker meg, men de vil jo ikke forplikte seg så det må de tåle. Nå er ikke jeg en som normalt sett har uforpliktende sex da Dette er vi helt enig i, det er lov å trekke seg, alltid! Det som ikke er bra, er å på forhånd vite at det aldri blir noe, men late som om det gjør det.
JenniferA Skrevet 17. desember 2016 #45 Skrevet 17. desember 2016 Akkurat nå, Strixa skrev: Dette er vi helt enig i, det er lov å trekke seg, alltid! Det som ikke er bra, er å på forhånd vite at det aldri blir noe, men late som om det gjør det. Det kan ingen vite noe om . Spiller ingen rolle for mennene gråter uansett. . Mens jeg gråter av kjærlighetssorger, så gråter disse mennene av noe helt annet.
jabx Skrevet 17. desember 2016 #46 Skrevet 17. desember 2016 Menn som gråter fordi de ikke får pult? Det har jeg problemer med å tro.
Gjest Annetnavn_ Skrevet 17. desember 2016 #47 Skrevet 17. desember 2016 6 minutter siden, JenniferA skrev: Det kan ingen vite noe om . Spiller ingen rolle for mennene gråter uansett. . Mens jeg gråter av kjærlighetssorger, så gråter disse mennene av noe helt annet. Du vet jo... mangel på respekt.
JenniferA Skrevet 17. desember 2016 #48 Skrevet 17. desember 2016 5 minutter siden, Strixa skrev: Du vet jo... mangel på respekt. Mangel på respekt? Jeg ser ikke den i denne settingen . Alt er helt uforpliktende.
Jus sanguinis Skrevet 18. desember 2016 #49 Skrevet 18. desember 2016 2 timer siden, AnonymBruker skrev: Herregud for noen "rapey" folk som finnes her inne! Anonymkode: 37632...9bd Kan du bruke et språk som gjør at ditt eget folk forstår deg, og da mener jeg også dem utenfor klasserommet ditt? 1
AnonymBruker Skrevet 18. desember 2016 #50 Skrevet 18. desember 2016 1 time siden, JenniferA skrev: Mangel på respekt? Jeg ser ikke den i denne settingen . Alt er helt uforpliktende. Skal love deg at du også hadde felt en tåre om du hadde trukket deg i siste liten om mannen ikke ville etter å ha sett deg naken. uforpliktende eller ikke . Ja. mangel på respekt Anonymkode: 054a9...f49 1
AnonymBruker Skrevet 18. desember 2016 #51 Skrevet 18. desember 2016 Mente hvis mannen trekker seg i siste liten etter å ha sett deg naken Anonymkode: 054a9...f49
Gjest Hunky Skrevet 18. desember 2016 #52 Skrevet 18. desember 2016 (endret) På 17.12.2016 den 22.43, Strixa skrev: Jeg er enig at sånn oppfører man seg ikke, men å bli tvunget til noe man ikke vil er ingen akseptabel lærepenge. Ikke sex de trenger å bli tvunget til. Bare få seg en lærepeng som ikke har noe med seksuelle ting å gjøre. På 17.12.2016 den 23.07, AnonymBruker skrev: Funker årelating? Anonymkode: 01b50...dc3 Hva er det? På 17.12.2016 den 23.32, Kiselle skrev: Skylder på bruker ovenfor som siterte dette. Jes så den nemlig ikke før nå. Du har litt av en logikk må jeg si. Betyr dette at du krever at jenter i biildetråden må stille opp for deg bare fordi du ikke klarer å ta saken i egen hånd? Du kan faktisk ikke tvinge noen til å tømme den, uansett hva, hvem eller hvor. Det er ingen som er nødt til å fullføre noe bare fordi du føler deg snytt. Sånn er det bare. Jeg klarer å ta den i min egen hånd også men så klart best i andres hender Ja det hadde vert noe hvis de i bildetråden ville gjort det😍 Ingen er nødt til noe nei men da må de ikke klage når han går sin vei og ikke gir henne mer oppmerksomhet. Skjønner ikke helt poenget med å flørte og by på seg selv men likevel nekte sex. Hva er det de vil da? Kun ha oppmerksomhet? Vise makt? Det verste er når gifte kvinner og de i et forhold holder på å flørte med andre menn! Er det så greit å by på seg selv og flørte når man er opptatt? Menn kan jo ikke vite at de er opptatt når hun holder på sånn. Men siden d er greit så må ikke damer klage på at gifte menn/menn i et forhold flørter med andre kvinner På 17.12.2016 den 23.41, jabx skrev: Det er bare du som ikke vet hvordan du kommer ned i buksene deres. Bitter stakkar. Hun hadde nok kommet i mine bukser. MÅ ikke jåle seg til for det På 17.12.2016 den 23.50, JenniferA skrev: Man har lov å trekke seg når som helst i en slik setting. Jeg har avtalt sex med menn før, for så å trekke meg ifra det. Det må de tåle. Greit : de gråter som små skrikeunger når jeg trekker meg, men de vil jo ikke forplikte seg så det må de tåle. Nå er ikke jeg en som normalt sett har uforpliktende sex da Til og med jeg tåler det men vil ikke ha noe med de kvinnene å gjøre mer. Holder meg til de som er ærlig og holder det de lover. På 18.12.2016 den 0.02, jabx skrev: Menn som gråter fordi de ikke får pult? Det har jeg problemer med å tro. På kg tror de visst det 😂 Endret 21. desember 2016 av lillesky
JenniferA Skrevet 18. desember 2016 #53 Skrevet 18. desember 2016 4 minutter siden, AnonymBruker skrev: Skal love deg at du også hadde felt en tåre om du hadde trukket deg i siste liten om mannen ikke ville etter å ha sett deg naken. uforpliktende eller ikke . Ja. mangel på respekt Anonymkode: 054a9...f49 Jeg er ikke en person som vil ha uforpliktende sex
JenniferA Skrevet 18. desember 2016 #54 Skrevet 18. desember 2016 5 minutter siden, AnonymBruker skrev: Mente hvis mannen trekker seg i siste liten etter å ha sett deg naken Anonymkode: 054a9...f49 Det kunne skjedd derfor interesserer ikke uforpliktende sex meg.
AnonymBruker Skrevet 18. desember 2016 #55 Skrevet 18. desember 2016 Skrev ikke du nettopp at du hadde planer om det. Men trakk deg i siste liten? Anonymkode: 054a9...f49
AnonymBruker Skrevet 18. desember 2016 #56 Skrevet 18. desember 2016 7 timer siden, AnonymBruker skrev: Jeg tror ofte at deilige damer vil pule med meg hvis de viser meg interesse på byen. Ofte vil de selvsagt ikke det, men man håper, og noen ganger får jeg rett. Men man har selvsagt ingen rett til å bli sur hvis det ikke skulle skje.... Anonymkode: 5c9ec...1f7 Hun flørter= Vi ha sex i kveld . øhhhh. Hva skjedde med å flørte for moro skyld, eller utveksle telefonnumre eller avtale en date en annen dag? Anonymkode: d092f...67c 1
SlemUlv Skrevet 18. desember 2016 #57 Skrevet 18. desember 2016 (endret) På 18.12.2016 den 1.22, Hunky skrev: Ikke sex de trenger å bli tvunget til. Bare få seg en lærepeng som ikke har noe med seksuelle ting å gjøre. Hva er det? Jeg klarer å ta den i min egen hånd også men så klart best i andres hender Ja det hadde vert noe hvis de i bildetråden ville gjort det😍 Ingen er nødt til noe nei men da må de ikke klage når han går sin vei og ikke gir henne mer oppmerksomhet. Skjønner ikke helt poenget med å flørte og by på seg selv men likevel nekte sex. Hva er det de vil da? Kun ha oppmerksomhet? Vise makt? Det verste er når gifte kvinner og de i et forhold holder på å flørte med andre menn! Er det så greit å by på seg selv og flørte når man er opptatt? Menn kan jo ikke vite at de er opptatt når hun holder på sånn. Men siden d er greit så må ikke damer klage på at gifte menn/menn i et forhold flørter med andre kvinner Hun hadde nok kommet i mine bukser. MÅ ikke jåle seg til for det Til og med jeg tåler det men vil ikke ha noe med de kvinnene å gjøre mer. Holder meg til de som er ærlig og holder det de lover. På kg tror de visst det 😂 Jeg tror at mannfolk trenger å lære at før de får muntilig bekreftelse, og ikke bare "flørting og lettkledde kvinner", så har ingen faktisk lovet dem sex! Kvinner skal ha lov å kle seg som de vil, uten å bli tvunget til sex pågrunn av det! Mange kvinner går ikke engang inn for å flørte på byen, de går ut og koser seg. har kledd seg opp fordi DE vil føle seg sexy, også blir de omtrent overfallt av mannfolk som tror hun flørter med dem fordi hun smilte litt. Nei vet du hva.. Kjennr jeg blir sint av denne tråden. Endret 21. desember 2016 av lillesky 5
smilo Skrevet 18. desember 2016 #58 Skrevet 18. desember 2016 Jeg kler meg slik at jeg føler meg bra, de få gangene jeg er ute. Jeg flørter og danser med menn når jeg treffer dem. (Jeg flørter med mine kollegaer også innimellom.) Det er jo bare på gøy. Hvorfor skal da mannfolk på byen som jeg flørter/danser med, tro de har rett på sex av den grunn? Jeg har aldri gått så langt at det har vært et sannsynlig scenario, allikevel ser jeg at enkelte menn blir sure når jeg trekker meg tilbake når de kommer til det punktet at de begynner å presse kroppen sin mot min mens vi danser. Jo fordi de tror en hyggelig samtale (normal vennlighet og nysgjerrighet på nye mennesker) , litt enkelt flørt og en dans eller to, ja da er det klart for senga. 5
AnonymBruker Skrevet 18. desember 2016 #59 Skrevet 18. desember 2016 Beklager, men menn som i fullt alvor bruker begrepet "luremus" setter jeg rett i drittsekk-båsen. En dame kan kle seg så utfordrende hun bare vil, flørte så mye hun bare vil uten at menn skal føle seg lurt over at det ikke ble sex på dem. Hva slags kvinnesyn er det, egentlig? Man får ikke vise kløft med mindre man har planer å ta av hele BHen senere, man får ikke flørte med mindre man har planer om å ta med mannen hjem? Anonymkode: 92995...267 7
AnonymBruker Skrevet 18. desember 2016 #60 Skrevet 18. desember 2016 Tja. Må vel være lov å vise seg litt frem en gang i blant uten å ha sex? At man ikke dekker seg til betyr ikke at man vil ha sex. (ikke så ille som ts beskriver tho) Anonymkode: 803c5...c9e 1
Fremhevede innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå