AnonymBruker Skrevet 17. desember 2016 #21 Skrevet 17. desember 2016 2 timer siden, AnonymBruker skrev: Du elsker å dra på byen. Vise frem puppene og rumpa. Du elsker å se blikkene til mennene. Som drømmer om å ligge med deg. De gir deg masse komplimenter, og noen ganger er du veldig flørtete tilbake. Du liker å se at menn er ville etter deg. Du får selvtillit og bekreftelse på at du er verdt noe. Men når en fyr seriøst tror du er interessert, at du kanskje vil bli med han hjem for knulling.. Sier du NEI. Det har aldri vært i dine tanker. Du liker bare å være luremus. Er det deg? Anonymkode: faef2...1ab Er det mulig å være tragisk. Mannfolk som kommenterer andre med slibrige kommentarer på kvinneguiden.no. Hva "mannfolk" ikke gjør for å prøve å få seg noe. Meld deg på en datingtjeneste eller noe. Det er nok ikke noe av det her til deg hvis du noen gang har trodd det, og kommer aldri til å bli det. PIG! Anonymkode: e9d88...212
AnonymBruker Skrevet 17. desember 2016 #22 Skrevet 17. desember 2016 3 minutter siden, JenniferA skrev: Men når de kun er ute etter sex, så er det ingenting som heter forpliktelse. Det bør da ikke komme som en overraskelse at de tror du vil ha sex når du spiller på sex? Du lover da ikke evig troskap når du flasher kropp og et sexy image. Anonymkode: 5c9ec...1f7 1
Kara W Skrevet 17. desember 2016 #23 Skrevet 17. desember 2016 Ikke fult så ille som å første innlegg, men ja jeg kan være en luremus. Da er jeg som regel også ærlig om det, hvis jeg får inntrykk av at mannen ønsker seg noe mer enn en flørt.
AnonymBruker Skrevet 17. desember 2016 #24 Skrevet 17. desember 2016 2 minutter siden, AnonymBruker skrev: Det bør da ikke komme som en overraskelse at de tror du vil ha sex når du spiller på sex? Du lover da ikke evig troskap når du flasher kropp og et sexy image. Anonymkode: 5c9ec...1f7 HA HA HA HA HA. Jeg ler meg i hjel. Og dere er menn? På kvinneguiden sitter dere vel ikke og fisker etter mus og tror du får det? ER DU SERIØS? Tvinger dere folk til å gjøre det med dere også? Omg. Dette var jammen meg romantisk. Jeg tviler på at det blir noe av deg sånn som du skriver til folk. Det er ikke et snev av romanse der en gang. Anonymkode: e9d88...212
Gjest Trex90 Skrevet 17. desember 2016 #25 Skrevet 17. desember 2016 23 minutter siden, AnonymBruker skrev: Også en veldig sexuekt person og har en slik utstråling. Tenker mye på sex og mange jeg ville knullet, men jeg fjlr det ikke alikevel. Vil heller ikke ligge rundt av den grunn, en viss verdighet er greit å opprettholde. Tilfredsstiller stort sett meg selv Anonymkode: cc703...cc8 wow for en kvinne. hadde bare alle tenkt som deg verdighet er det mange som ikke har lengre
AnonymBruker Skrevet 17. desember 2016 #26 Skrevet 17. desember 2016 8 minutter siden, Trex90 skrev: wow for en kvinne. hadde bare alle tenkt som deg verdighet er det mange som ikke har lengre Trenger ikke å spre beina til alle, selv om folk TROR jeg gjør d. Hehehe digger sangen LUREMUS Anonymkode: cc703...cc8
Gjest Hunky Skrevet 17. desember 2016 #27 Skrevet 17. desember 2016 1 time siden, momo skrev: Så du mener, at hvis en kvinne kler seg sexy, og flørter, så skylder hun mannen sex? Ja, når de først får den opp med vilje så får de faen meg få den tømt også. Ikke bare være ute etter bekreftelse på at de er pen nok for å få bedre selvbilde.
Gjest Hunky Skrevet 17. desember 2016 #28 Skrevet 17. desember 2016 25 minutter siden, AnonymBruker skrev: HA HA HA HA HA. Jeg ler meg i hjel. Og dere er menn? På kvinneguiden sitter dere vel ikke og fisker etter mus og tror du får det? ER DU SERIØS? Tvinger dere folk til å gjøre det med dere også? Omg. Dette var jammen meg romantisk. Jeg tviler på at det blir noe av deg sånn som du skriver til folk. Det er ikke et snev av romanse der en gang. Anonymkode: e9d88...212 Du skriver som ei tenåringsjente. Har jeg rett på alderen? Hvem i all verden er det som fisker etter mus på kg?
AnonymBruker Skrevet 17. desember 2016 #29 Skrevet 17. desember 2016 1 minutt siden, Hunky skrev: Ja, når de først får den opp med vilje så får de faen meg få den tømt også. Ikke bare være ute etter bekreftelse på at de er pen nok for å få bedre selvbilde. Akkurat hva denne tråden trengte, et skikkelig gjennomtenkt resonnement som la tråden død. Skikkelig ferdigsnakka ass... Anonymkode: 5c9ec...1f7 2
Gjest gjest17 Skrevet 17. desember 2016 #30 Skrevet 17. desember 2016 Noen som kan opplyse meg hva det heter hvis en mann gjør det samme? Lurepikk eller noe slikt?
Gjest Annetnavn_ Skrevet 17. desember 2016 #31 Skrevet 17. desember 2016 3 minutter siden, Hunky skrev: Ja, når de først får den opp med vilje så får de faen meg få den tømt også. Ikke bare være ute etter bekreftelse på at de er pen nok for å få bedre selvbilde. Så enkelt er det ikke. Sex skal alltid være frivillig, men man burde holde seg for god til late som om man er interessert når man ikke er det.
Gjest Hunky Skrevet 17. desember 2016 #32 Skrevet 17. desember 2016 4 minutter siden, Kiselle skrev: Noen som kan opplyse meg hva det heter hvis en mann gjør det samme? Lurepikk eller noe slikt? Er da få menn som gjør sånt, men er vel lurepikk ja hvis det finnes sånne menn. 3 minutter siden, Strixa skrev: Så enkelt er det ikke. Sex skal alltid være frivillig, men man burde holde seg for god til late som om man er interessert når man ikke er det. Ja å sånne jentunger burde fått seg en lærepenge. Hvordan er det noen blir oppdratt lurer jeg på. Voksne kvinner vet at hun ikke skal late som hun vil lokke en mann til sengs når det egentlig ikke er det hun vil
Lawyer Skrevet 17. desember 2016 #33 Skrevet 17. desember 2016 Kler meg ikke sexy. Men kurvene er godt synlige. Og jeg oser selvtillit, danser og smiler. Når jeg ser noen som kikker litt ekstra på meg kan jeg gi et flørtende blikk tilbake. Ofte kommer da mennene bort til meg og prater. De er direkte og sier hva de syns om meg, jeg smiler og takker for komplimenter. Så kommer samboeren min og jeg går med han😅Da har jeg fått høre at jeg er "farlig" og en luring😋 Har aldri gitt de inntrykket av at jeg vil ha sex men noen vil likevel kalle meg luremus😉 6
Gjest gjest17 Skrevet 17. desember 2016 #34 Skrevet 17. desember 2016 1 minutt siden, Hunky skrev: Er da få menn som gjør sånt, men er vel lurepikk ja hvis det finnes sånne menn. Jeg tenker det er igrunn samme menn som holder kvinner på gress... Lurepikkene. 1
Gjest Annetnavn_ Skrevet 17. desember 2016 #35 Skrevet 17. desember 2016 3 minutter siden, Hunky skrev: Er da få menn som gjør sånt, men er vel lurepikk ja hvis det finnes sånne menn. Ja å sånne jentunger burde fått seg en lærepenge. Hvordan er det noen blir oppdratt lurer jeg på. Voksne kvinner vet at hun ikke skal late som hun vil lokke en mann til sengs når det egentlig ikke er det hun vil Jeg er enig at sånn oppfører man seg ikke, men å bli tvunget til noe man ikke vil er ingen akseptabel lærepenge.
Ardwinna Skrevet 17. desember 2016 #36 Skrevet 17. desember 2016 (endret) Nei jeg kler meg sånn passe sexy og er gjennomsnittlig hyggelig mot menn. Dersom de begynner å flørte og hinte om sex, går jeg rett i isdronningmodus. Noen spørsmål: hvor sexy er det lov å kle seg og hvor mye kan man flørte før man bikker over i luremuskategorien? Må man unngå helt å flørte hvis man ikke vil ha sex? Hva om man er interessert i en fyr og gjerne vil flørte med ham, men bare ikke ønsker å ha sex etter én kveld? Endret 17. desember 2016 av Ardwinna 6
Gjest gjest17 Skrevet 17. desember 2016 #37 Skrevet 17. desember 2016 5 minutter siden, Ardwinna skrev: Nei jeg kler meg sånn passe sexy og er gjennomsnittlig hyggelig mot menn. Dersom de begynner å flørte og hinte om sex, går jeg rett i isdronningmodus. Noen spørsmål: hvor sexy er det lov å kle seg og hvor mye kan man flørte før man bikker over i luremuskategorien? Må man unngå helt å flørte hvis man ikke vil ha sex? Hva om man er interessert i en fyr og gjerne vil flørte med ham, men bare ikke ønsker å ha sex etter én kveld? Sånn Karashian med høyhals som skjuler men samtidig lar alt være synlig.. haha, neida jeg bare tuller
AnonymBruker Skrevet 17. desember 2016 #38 Skrevet 17. desember 2016 40 minutter siden, Hunky skrev: Ja, når de først får den opp med vilje så får de faen meg få den tømt også. Ikke bare være ute etter bekreftelse på at de er pen nok for å få bedre selvbilde. Funker årelating? Anonymkode: 01b50...dc3 1
Gjest gjest17 Skrevet 17. desember 2016 #39 Skrevet 17. desember 2016 1 time siden, Hunky skrev: Ja, når de først får den opp med vilje så får de faen meg få den tømt også. Skylder på bruker ovenfor som siterte dette. Jes så den nemlig ikke før nå. Du har litt av en logikk må jeg si. Betyr dette at du krever at jenter i biildetråden må stille opp for deg bare fordi du ikke klarer å ta saken i egen hånd? Du kan faktisk ikke tvinge noen til å tømme den, uansett hva, hvem eller hvor. Det er ingen som er nødt til å fullføre noe bare fordi du føler deg snytt. Sånn er det bare.
JenniferA Skrevet 17. desember 2016 #40 Skrevet 17. desember 2016 1 time siden, Strixa skrev: Jeg snakker ikke om forpliktelser. Sex er sex, hverken mer eller mindre. Jeg snakker om å gi inntrykk av å ville mer enn man har tenkt å gjennomføre. Det kalles å lure andre, særdeles ufint, spør du meg. Nei er ikke enig. For har man noe uten forpliktelser, så er det uten forpliktelse 1
Fremhevede innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå