AnonymBruker Skrevet 17. desember 2016 #1 Skrevet 17. desember 2016 Du elsker å dra på byen. Vise frem puppene og rumpa. Du elsker å se blikkene til mennene. Som drømmer om å ligge med deg. De gir deg masse komplimenter, og noen ganger er du veldig flørtete tilbake. Du liker å se at menn er ville etter deg. Du får selvtillit og bekreftelse på at du er verdt noe. Men når en fyr seriøst tror du er interessert, at du kanskje vil bli med han hjem for knulling.. Sier du NEI. Det har aldri vært i dine tanker. Du liker bare å være luremus. Er det deg? Anonymkode: faef2...1ab 2
SlemUlv Skrevet 17. desember 2016 #2 Skrevet 17. desember 2016 Nope. Det der hadde gjort meg super ukomfortabel.. huff.. 2
momo Skrevet 17. desember 2016 #3 Skrevet 17. desember 2016 Så du mener, at hvis en kvinne kler seg sexy, og flørter, så skylder hun mannen sex? 28
AnonymBruker Skrevet 17. desember 2016 #4 Skrevet 17. desember 2016 Da er jeg nok ei luremus fa, men det driter jeg iAnonymkode: cc703...cc8 6
JenniferA Skrevet 17. desember 2016 #5 Skrevet 17. desember 2016 1 time siden, AnonymBruker skrev: Du elsker å dra på byen. Vise frem puppene og rumpa. Du elsker å se blikkene til mennene. Som drømmer om å ligge med deg. De gir deg masse komplimenter, og noen ganger er du veldig flørtete tilbake. Du liker å se at menn er ville etter deg. Du får selvtillit og bekreftelse på at du er verdt noe. Men når en fyr seriøst tror du er interessert, at du kanskje vil bli med han hjem for knulling.. Sier du NEI. Det har aldri vært i dine tanker. Du liker bare å være luremus. Er det deg? Anonymkode: faef2...1ab hahaha har fått høre at jeg er en ordentlig luremus i det siste ja. Jeg vet at jeg liker å erte de på meg ... men er ikke gøy når de blir sure. 1
fotosyntesen Skrevet 17. desember 2016 #6 Skrevet 17. desember 2016 8 minutter siden, momo skrev: Så du mener, at hvis en kvinne kler seg sexy, og flørter, så skylder hun mannen sex? Nei, jeg synes ikke han mener det. 4
AnonymBruker Skrevet 17. desember 2016 #7 Skrevet 17. desember 2016 2 minutter siden, JenniferA skrev: hahaha har fått høre at jeg er en ordentlig luremus i det siste ja. Jeg vet at jeg liker å erte de på meg ... men er ikke gøy når de blir sure. Liker å kle meg sexy når jeg er på byen , og det beste med det er sll oppmerksomheten, men det betyr ikke at jeg vil pule for det! Mannfolk tror jeg vil pule bare jeg er hyggelig å snakker med dem Anonymkode: cc703...cc8 4
AnonymBruker Skrevet 17. desember 2016 #8 Skrevet 17. desember 2016 3 minutter siden, AnonymBruker skrev: Liker å kle meg sexy når jeg er på byen , og det beste med det er sll oppmerksomheten, men det betyr ikke at jeg vil pule for det! Mannfolk tror jeg vil pule bare jeg er hyggelig å snakker med dem Anonymkode: cc703...cc8 Jeg tror ofte at deilige damer vil pule med meg hvis de viser meg interesse på byen. Ofte vil de selvsagt ikke det, men man håper, og noen ganger får jeg rett. Men man har selvsagt ingen rett til å bli sur hvis det ikke skulle skje.... Anonymkode: 5c9ec...1f7 8
JenniferA Skrevet 17. desember 2016 #9 Skrevet 17. desember 2016 (endret) 11 minutter siden, AnonymBruker skrev: Liker å kle meg sexy når jeg er på byen , og det beste med det er sll oppmerksomheten, men det betyr ikke at jeg vil pule for det! Mannfolk tror jeg vil pule bare jeg er hyggelig å snakker med dem Anonymkode: cc703...cc8 samme her... de tror jeg vil pule hele tiden . Som om det brenner hvis ikke . Verste av alt : jeg elsker sex, og mye sex, men jeg vil ikke ligge rundt med alle 😂 Endret 17. desember 2016 av JenniferA 2
aiba Skrevet 17. desember 2016 #10 Skrevet 17. desember 2016 nei tror ikke jeg er direkte luremus...?
AnonymBruker Skrevet 17. desember 2016 #11 Skrevet 17. desember 2016 4 minutter siden, JenniferA skrev: samme her... de tror jeg vil pule hele tiden . Som om det brenner hvis ikke . Verste av alt : jeg elsker sex, og mye sex, men jeg vil ikke ligge rundt med alle 😂 Også en veldig sexuekt person og har en slik utstråling. Tenker mye på sex og mange jeg ville knullet, men jeg fjlr det ikke alikevel. Vil heller ikke ligge rundt av den grunn, en viss verdighet er greit å opprettholde. Tilfredsstiller stort sett meg selv Anonymkode: cc703...cc8 1
Gjest ISeeYouCreep Skrevet 17. desember 2016 #12 Skrevet 17. desember 2016 (endret) w Endret 17. november 2023 av Nasse Nøff ❤
JenniferA Skrevet 17. desember 2016 #13 Skrevet 17. desember 2016 Akkurat nå, AnonymBruker skrev: Også en veldig sexuekt person og har en slik utstråling. Tenker mye på sex og mange jeg ville knullet, men jeg fjlr det ikke alikevel. Vil heller ikke ligge rundt av den grunn, en viss verdighet er greit å opprettholde. Tilfredsstiller stort sett meg selv Anonymkode: cc703...cc8 Da er vi like. Jeg er også sånn som deg blir derfor lett noe menn oppfatter som luremus. 1
AnonymBruker Skrevet 17. desember 2016 #14 Skrevet 17. desember 2016 Her var det nok noen bitre mannfolk, ja. Det fleste damer er ikke bevisste "luremus" slik noen tror, men vil ha det gøy på byen. Jeg tror noen trenger å finjustere kvinnesynet sitt litt her.. Anonymkode: 37632...9bd 5
Gjest Annetnavn_ Skrevet 17. desember 2016 #15 Skrevet 17. desember 2016 Nei, det er ikke meg. Jeg erter ikke på menn jeg ikke er interessert i. Jeg er normalt hyggelig mot alle jeg møter, men ikke mer.
JenniferA Skrevet 17. desember 2016 #16 Skrevet 17. desember 2016 1 minutt siden, Strixa skrev: Nei, det er ikke meg. Jeg erter ikke på menn jeg ikke er interessert i. Jeg er normalt hyggelig mot alle jeg møter, men ikke mer. Jeg kan erte på meg fine useriøse menn. Men de er alltid attraktive, og fine altså 1
Gjest Annetnavn_ Skrevet 17. desember 2016 #17 Skrevet 17. desember 2016 1 minutt siden, JenniferA skrev: Jeg kan erte på meg fine useriøse menn. Men de er alltid attraktive, og fine altså Spiller vel ingen rolle om de er fine eller ikke, jeg liker ikke holde andre mennesker for narr.
JenniferA Skrevet 17. desember 2016 #18 Skrevet 17. desember 2016 1 minutt siden, Strixa skrev: Spiller vel ingen rolle om de er fine eller ikke, jeg liker ikke holde andre mennesker for narr. Men når de kun er ute etter sex, så er det ingenting som heter forpliktelse. 1
AnonymBruker Skrevet 17. desember 2016 #19 Skrevet 17. desember 2016 Ja, men jeg er stygg. Ingen vil ha meg Brystene mine er store nok det, men det hjelper ikke når resten er stort. Anonymkode: cbccc...5aa 2
Gjest Annetnavn_ Skrevet 17. desember 2016 #20 Skrevet 17. desember 2016 1 minutt siden, JenniferA skrev: Men når de kun er ute etter sex, så er det ingenting som heter forpliktelse. Jeg snakker ikke om forpliktelser. Sex er sex, hverken mer eller mindre. Jeg snakker om å gi inntrykk av å ville mer enn man har tenkt å gjennomføre. Det kalles å lure andre, særdeles ufint, spør du meg.
Fremhevede innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå